וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד צחי פלדמן מצטרף למשרד פירון

21.1.2024 / 15:21

משרד עורכי הדין פירון מצרף אליו את עורך דין צחי פלדמן המתמחה במשפט מסחרי יחד עם צוותו >> עו"ד צבי פירון: "הידע והניסיון העשיר של צחי בתחומי המשפט המסחרי יביאו ערך רב לעורכי הדין במחלקה המסחרית, וכן תועלת רבה לכלל לקוחותינו"

משמאל לימין עורך דין צבי פירון עורך דין יצחק נרקיס עורך דין צחי פלדמן. סטודיו תומאס,
משמאל לימין עורך דין צבי פירון עורך דין יצחק נרקיס עורך דין צחי פלדמן/סטודיו תומאס

משרד עורכי הדין פירון מחזק את התחום המסחרי ומצרף לשורותיו את עו"ד צחי פלדמן כשותף במחלקה המסחרית.

עו"ד פלדמן בעל ניסיון של למעלה משלושה עשורים בקשת רחבה של תחומי המשפט העסקי-מסחרי, לרבות רכישת תאגידים, מיזוגים, יעוץ וליווי שוטף של תאגידים פרטיים וציבוריים בפעילותם העסקית השוטפת כמו גם ברמה האסטרטגית ובנושאי רגולציה, הסכמי הפצה, ניהול משא ומתן וביצוע עסקאות מסחריות מורכבות, גיוסי הון פרטיים וציבוריים והקמה וליווי של חברות הזנק.

עו"ד פלדמן מייעץ לתאגידים במגוון רחב של תחומי פעילות, לרבות תאגידי ענק בינלאומיים בתחום המזון ובתחום ביטוח האשראי והמידע העסקי, זרוע ההשקעות בישראל של קרן בינלאומית, תאגידים ממגוון תחומי התעשייה וחברות הזנק.

לעו"ד פלדמן ניסיון רב בליטיגציה מסחרית והוא מייצג את לקוחותיו בסכסוכים מסחריים מורכבים בפני כל ערכאות השיפוט ובבוררויות. עו"ד פלדמן מכהן כמגשר ובורר והוא אף כיהן במשך מספר שנים כיו"ר וועדת ערר לענייני ארנונה, כיו"ר וועדת שוק ההון של לשכת עורכי הדין וכמרצה בכיר בתוכנית המצוינות של המכללה האקדמית נתניה.

טרם הצטרפותו למשרד פירון, כיהן עו"ד פלדמן כשותף בכיר במשרד וותיק בו הוביל, במשך תקופה ארוכה, את המחלקה המסחרית.

עו"ד צחי פלדמן מסר: " אני נרגש להצטרף למשרד פירון, משרד מוערך ומוביל הידוע ברמתו המקצועית המעולה, ואין לי ספק שהחיבור בינינו יניב פירות נהדרים לשני הצדדים וללקוחותינו."

עו"ד צבי פירון מסר היום: "אנו מקדמים בברכה את צחי פלדמן למשרדנו. אני משוכנע שהידע והניסיון העשיר של צחי בתחומי המשפט המסחרי יביאו ערך רב לעורכי הדין במחלקה המסחרית, ותועלת רבה לכלל לקוחותינו".

מיזוג שלישי תוך חודש במשרד פירון ו-12 שותפים ושותפות חדשים

באחרונה מיזג משרד פירון לשורותיו את משרדו של עו"ד שלמה כרוב המתמחה בליטיגציה, משפט מסחרי ונדל"ן. בנוסף, המשרד צירף את עו"ד יריב קסנר וצוותו המתמחים בהייטק, הון סיכון וקרנות השקעה, וכן את עו"ד גדעון חתוכה מעורכי הדין המנוסים בתחום הנדל"ן ובפרט בליווי תהליכי שינוי של קרקעות חקלאיות ובהשבחת נדל"ן מניב.

מיזוגים אלו מצטרפים ל-4 שותפים ושותפות חדשים: 3 שותפים חדשים במחלקת ליטיגציה, שקודמו מתוך המשרד, וכן הצטרפות של עו"ד שירלי שניידר כשותפה, המתמחה במשפט מסחרי ומקרקעין.

משרד פירון שנוסד בשנת 1950, נחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המסחריים המובילים בישראל ומונה כיום יותר מ-400 עובדים. המשרד שנוסד בשנת 1950, נחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המסחריים המובילים בישראל. המשרד, בראשותו של עו"ד צבי פירון, נמנה זה שנים ארוכות עם צמרת משרדי עורכי הדין בישראל ובעל פעילות ענפה בארץ ובעולם, ביניהם רומניה, יוון, בולגריה, סרביה, צרפת, מרוקו ומערב אפריקה. כמו כן, המשרד מדורג באופן עקבי על-ידי חברות דירוג ישראליות ובינלאומיות, בהן דן אנד ברדסטריט Legal 500, IFLR ,Chambers and Partners ו-BDI Code, כאחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים והבולטים בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully