וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניצחון האמיתי שלנו במלחמה": המיזם שיעניק 3,000 שקל על כל שידוך שיוביל לחתונה

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 16:37

מי הארגון שמציע אלפי שקלים עבור שידוכים מוצלחים, ולמה זה תקף רק מגיל 25?

חוצה מגזרים: עם ישראל מתנדב בזמן מלחמת עזה/צילום: איתן אלחדז

מיזם חדש מציע 3,000 שקל עבור שידוך זוג בזמן המלחמה, אשר יוביל לחתונה.

ארגון "באים בטוב" יצא לדרך לפני כ-8 חודשים כאשר המטרה המוצהרות שלו הוא לחולל מהפכה בתחום הרווקות המאוחרת בציבור הדתי-לאומי.

"המטרה שלנו היא לייצר את התנועה שתביא כל אחד ואחת לחשוב על החבר או החברה, להסתכל סביב ופשוט להציע", אומרת מנכ"לית "באים בטוב" שירה מס.

בארגון גורסים כי המלחהמ העצימה את הקושי והבדידות שחווים הרווקים והרווקות, וכי בעת הזו הנושא אינו בראש מחשבות הציבור ולפיכך קיימת ירידה תלולה בכמות השידוכים במגזר.

לפיכך הוחלט בארגון על מיזם חדש: "3,000 סיבות למה לשדך", ובמסגרתו כל שידוך מוצלח בציבור הדתי-לאומי שיוביל לחתונה יתגמל את המשדכים בסכום של 3,000 שקל שיגיעו מתרומות.

חתונה צבאית בזמן מלחמת עזה. איתן אלחדז, תמונות גולשים
חתונה בעת מלחמה. הזוגות המצולמים לא קשורים למיזם/תמונות גולשים, איתן אלחדז

לפי באים בטוב, "משימת חיפוש הזוגיות הופכת למורכבת יותר בכל יום שעובר והמלחמה מתמשכת. הסיבות מגוונות - רבים במילואים, חוסר פניות רגשית, קושי לאסוף כוחות להמשיך במלאכת החיפוש ועוד".

בארגון טוענים עוד כי גם בימים כתיקונם כמות השידוכים לא גדולה מספיק, וגורסים כי "הציבור הדתי לאומי אינו פועל מספיק על מנת לייצר חיבור ולשדך בין רווקים ורווקות שהוא מכיר, וציבור הרווקים במגזר מצביע על מחסור בהצעות כאחת הבעיות המרכזיות איתן הוא מתמודד".

כעת מציע הארגון כאמור 3,000 שקל עבור כל שידוך של זוג מגיל 25 ומעלה ואשר הביא בסופו של דבר את הזוג אל מתחת לחופה. לאחר עמידה בתקנון וברישום באתר הארגון, יקבל המשדך הנמרץ את הפרס. במידה ויותר מאחד עסקו במלאכה, הם יחלקו את הכסף.

בארגון מוסיפים כי "המטרה היא לתמרץ את הציבור להירתם ולנסות לשדך - במיוחד בעת הזאת בימי המלחמה. הדבר גם עלה במחקר שערכנו ולפיו 60% מהציבור הדתי-לאומי ציין כי במידה והיו מציעים להם תגמול כספי משמעותי עבור הצלחה בשידוך של רווקים/ות מהמגזר הדתי לאומי, ייתכן שהדבר היה משפיע עליהם לשדך רווקים".

מנכ"לית ארגון "באים בטוב" שירה מס, הוסיפה כי "אנו מקווים כי הדבר יביא להקמת עוד ועוד בתים בישראל והמשך שרשרת הדורות של העם היהודי - זה יהיה הניצחון האמיתי שלנו במלחמה הקשה הזו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully