וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר נבון ימונה למנכ"ל BlueGen Water

22.1.2024 / 11:24

נבון (54) כיהן במשך כארבע שנים כמנכ"ל סופרגז אנרגיה, בתקופתו הונפקה החברה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. קודם לתפקידו כמנכ"ל סופרגז אנרגיה, שימש כסמנכ"ל תפעול והנדסה בחברה

כפיר נבון. אלדד רפאלי,
כפיר נבון/אלדד רפאלי

חברת BlueGen (לשעבר GES), בבעלותה של קרן ג'נריישן קפיטל, ובניהולו של ליהוא הכהן, הודיעה היום 22.1.24 על מינויו של כפיר נבון למנכ"ל חטיבת המים בחברה (BlueGen Water).

BlueGen Water מספקת פתרונות טכנולוגים סביבתיים בתחומי התפלה, מים ושפכים ושירותים למדינה, לרשויות המקומיות ולחברות הגדולות במשק. לחטיבה 220 מתקני מים וטיפול בשפכים, הפרוסים ברחבי הארץ. כמו כן, החטיבה מבצעת פרויקטים בתחום המים במדינות רבות בעולם.

כפיר נבון (54) כיהן במשך כארבע שנים כמנכ"ל סופרגז אנרגיה, בתקופתו הונפקה החברה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. קודם לתפקידו כמנכ"ל סופרגז אנרגיה, שימש כסמנכ"ל תפעול והנדסה בחברה. נבון הינו בעל ניסיון עשיר בניהול ותפעול ומחזיק בתואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה.

ליהוא הכהן, מנכ"ל BlueGen: "אני מברך על הצטרפותו של כפיר נבון לשורות החברה ואין לי ספק שניסיונו העשיר ויכולותיו המקצועיות של כפיר יתרמו רבות לפיתוחה והתקדמותה של חטיבת המים של BlueGen ויסייעו לה לצמוח ולהמשיך להוביל בשוק המים בישראל ובעולם".

כפיר נבון: "אני שמח וגאה להצטרף ל-BlueGen. תחום המים הוא תחום שנמצא בהתפתחות אדירה בעולם ואני משוכנע שיחד עם השדרה הניהולית המקצועית בחברה נצליח להוביל את חטיבת המים לפיתוח ולהשגת יעדים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully