וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים ללא פילטר: SACARA והדר טל ביוזמה משותפת להעצמה נשית

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 12:28

רשת הקוסמטיקה והטיפוח SACARA יוצאת בשיתוף פעולה עם יוצרת התוכן הדר טל בעלת עמוד האינסטגרם "Words without Filter", בסימן העצמה נשית. במסגרתו השת"פ נחשפים משפטי העצמה לנשים סביב סיפור המותג, לעידוד דיון עמוק במושג יופי וחשיבה חיובית

קופסת סאקרה פתגמי העצמה. יח"צ,
קופסת סאקרה פתגמי העצמה/יח"צ

הפעילות המשותפת של מותג הטיפוח SACARA ויוצרת התוכן הדר טל, מבוססת על משפטי תוכן שנכתבו במיוחד ע"י טל בנושאי יופי וחשיבה חיובית, לדוגמא: "יופי לא נמדד בעור שלך אלא באור שלך", "זה לא מה שאת שמה על הפנים זה הפנים", "לפני שאת מסתכלת במראה ומתאפרת תוודאי שאת מסתכלת במראה ומתפארת", ועוד...

משפטי ההעצמה יודפסו על מארזי האונליין, גלויות ואלמנטים נוספים שיוחלקו בסניפי הרשת ובכל רכישה באתר. כמו כן המשפטים ישולבו בכל הנכסים הדיגטליים והסושיאל של המותג בין היתר תערך בעמוד האינסטגרם של SACARA סדרות Live עם הדר טל על הצורך ליצור מחשבה חיובית ולדון סביב המושג מה הוא יופי.

רשת סקארה יוצאת בשתפ עם יוצרת התוכן הדר טל בסימן העצמה נשית. יח"צ,
קופסת סאקרה פתגמי העצמה לנשים בנושאי ביוטי וחשיבה חיובית/יח"צ

להסתכל במראה ולהתפאר

עידו לביא סמנכ"ל השיווק ברשת SACARA: "כחלק מהשאיפה שלנו כמותג, לחזק את תחושת הביטחון של הלקוחות שלנו, יצרנו פעילות המשלבת תכנים הפותחים דיון ומהרהרים במושגים 'יופי', 'שלמות' ו'ביטחון'.

כל שיח על יופי לא יכול להתקיים רק סביב חיצוניות. וכך בפעילות עם הדר טל, שאפנו להביא לידי ביטוי רבדים נוספים שביכולתם לחזק את תחושת הביטחון של הלקוחות שלנו, מעבר למטרה העיקרית שלנו שהיא הנגשת מוצרי ביוטי איכותיים במחירים נגישים.

בין משפטי ההעצמה שיובילו את המהלך: "לפני שאת מסתכלת במראה ומתאפרת תוודאי שאת מסתכלת במראה ומתפארת", "יופי לא נמדד בעור שלך אלא באור שלך", "זה לא מה שאת שמה על הפנים זה הפנים", "הדבר היחיד שאת צריכה לעשות כדי להיות יפה זה להבין שאת לא צריכה לעשות דבר את כבר", "אהבה עצמית זה להבין שאיפור יכול לשנות את איך שהעיניים שלי נראות אבל רק אני יכולה לשנות את מה שהעיניים שלי רואות" ועוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הדר טל. יח"צ,
מעצימות נשים: הדר טל בשת"פ עם מותג הטיפוח SACARA/יח"צ

מילים ללא פילטר

כוכבת הרשת הדר טל בעלת עמוד האינסטגרם "מילים ללא פילטר" עם 105 אלף עוקבים. טל כותבת תובנות, משפטים קצרים וטקסטים מתוך מסע החיים שעברה, תוך התמקדות בהתמודדות והיכולות לצלוח קשיים כמו אובדן, גמגום, קשיים חברתיים, אנורקסיה והפרעת אכילה.

העמוד "מילים ללא פילטר" ברשת החברתית, מרכז את התובנות שרכשה, מתוך עולמות של פסיכולוגיה חיובית, התפתחות אישית, מוטיבציה ועזרה עצמית.

את המוצרים החדשים ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר אונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully