וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים פרצו לדיון: "על חמץ פירקתם ממשלה ועל זה לא"

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 12:50

המשפחות עצרו את הדיון שבו השתתף נגיד בנק ישראל: "אתם לא תשבו כאן כשהם מתים שם"

משפחות החטופים בועדת הכספים/ערוץ הכנסת

עשרות משפחות חטופים התפרצו לחדר דיון ועדת הכספים בצעקות והביאו לעצירת הדיון שנערך באותה השעה בהשתתפות נגיד בנק ישראל אמיר ירון.

"זה לא יכול להמשיך ככה, תחזירו את הילדים שלנו. לא ניתן לכם לנשום עד שהילדים שלנו יחזרו", אמרו והניפו שלטים עם תמונות קרוביהם ועם הכיתוב "אתם לא תשבו כאן כשהם מתים שם".

תחילה המאבטחים ניסו לעצור אותם, אך הפסיקו לבקשת חברי הוועדה. המשפחות המשיכו להקיף את חברי הכנסת ולקרוא לשחרור בני משפחותיהם. "אם זאת הייתה המשפחה שלכם מה הייתם עושים? אני צריך את אח שלי", האשים אחד מהם. אחת אחרת הטיחה: "אני רוצה את הבן שלי חי. כל יום מקבלים טלפון על עוד חטוף שנרצח".

זוהר אביגדורי, אחיו של חן אביגדורי שמשפחתו שוחררה מהשבי: "מה עושה ראש הממשלה? מסית אחד נגד השני. חטופים חוזרים בארונות". הם קראו עוד "פחדנים צאו החוצה".

משפחות החטופים משבשות את דיון ועדת הכספים. ועדת הכספים,
משפחות החטופים משבשות את דיון ועדת הכספים/ועדת הכספים

יו"ר הוועדה גפני אמר כי "העמדה של כל חברי הוועדה ושלי שאמרתי גם לראש הממשלה היא שפדיון שבויים הוא המצווה החשובה ביותר ביהדות, במיוחד כשמדובר על פיקוח נפש". קרוב משפחה קטע אותו: "על חמץ פירקתם את הממשלה ועל זה לא?!", ואביגדורי הוסיף: "תעיפו את הקיצוניים החוצה מהממשלה ותחזירו את הישראלים שנחטפו".

גפני הוסיף כי "אני מבטיח שאעשה כמו בחמץ. לא פרשתי אז מהקואליציה. אדבר עם ראש הממשלה שהעמדה של כל יהדות התורה היא זו. אני מבין את הכאב שלכם. אני חלק מכם. אני מרגיש אתכם", והכריז על הפסקה בדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully