וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה טרגט תקלוט טייסים ועובדי קרקע מטייסת הכיבוי הלאומית

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 13:54

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות החדשה וחברת אלקטרה טרגט, קבלן משנה של אלביט מערכות וועדי מערך טייסת הכיבוי, חתמו על הסכם לקליטת כח אדם במערך כיבוי האש האווירי הלאומי של ישראל

מערך הכיבוי הלאומי של ישראל. צביקה פלדמן,
מערך הכיבוי הלאומי של ישראל/צביקה פלדמן

מערך כיבוי האש האווירי הלאומי הוקם כאחד מלקחי השריפה בכרמל, והוא מנוהל על ידי משטרת ישראל, כבאות והצלה תחת המשרד לביטחון לאומי.

בקשר לטייסת כיבוי האש הלאומית, נחתם כעת הסכם קיבוצי בין איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות לחברת 'אלקטרה טרגט' במסגרת ההסכם, אלקטרה טרגט תקלוט לתוכה עשרות טייסים, עובדי קרקע ואת עובדי חטיבת המבצעים של המערך, כחלק ממערך הפעלת טייסת כיבוי האש האווירי הלאומי של ישראל. ההסכם נחתם לתקופה של 7 שנים.

במסגרת ההסכם יקלטו באלקטרה טרגט כ-55 עובדי מערך הכיבוי בניהם כ-30 טייסים ו-25 עובדי קרקע אשר יועסקו במסגרת מערך מטוסי הכיבוי, והוסדרו במסגרתו שורה ארוכה של נושאים כלכליים ותפעוליים שונים, ובהם מנגנוני תוספות שכר והגדלת השכר הפנסיוני, והסדרת אופן הפעלת צוותי האוויר והקרקע, רשת ביטחון כלכלית, רשת ביטחון תעסוקתית, הגדלת מכסות ימי חופשה, ועוד.

אלקטרה טרגט חתמה על הסכם קיבוצי עם ההסתדרות בהקשר לטייסת הכיבוי הלאומית. יח"צ,
אלקטרה טרגט חתמה על הסכם קיבוצי עם ההסתדרות בהקשר לטייסת הכיבוי הלאומית/יח"צ

"מסורים לתפקוד יעיל של המערך"

אלקטרה טרגט, מקבוצת אלקטרה היא חברה מובילה בתחום ניהול פרויקטים, לוגיסטיקה וטכנולוגיה. החברה מפתחת שיטות עבודה וכלים מתקדמים לניהול אינטגרטיבי של פרויקטים מגוונים, ופועלת אל מול לקוחות ממגזרים בולטים- ממשל, מוניציפלי ועסקי. את אלקטרה טרגט ייצגה בהסכם עו"ד טל קרת, שותפה במשרד עו"ד ארנון, תדמור לוי.

עו"ד רועי בליטנטל, מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה: בתום שבועות של מו"מ מפרך, אני שמח מאוד לברך על המוגמר, ומודה לעו"ד קרן קלפר שהובילה את המו"מ מטעם איגוד עובדי התחבורה, ולכל מי שלקח חלק במו"מ. אני מברך את העובדים, ועדי העובדים, ונציגי החברה, על הגעה להסכם ראוי והוגן עבור שני הצדדים, המשפר את תנאי העסקתם של העובדים, ומסדיר באופן מיטבי את הפעלת מערך כיבוי האש האווירי החשוב למדינת ישראל.

עו"ד קרן קלפר, מנהלת חטיבת התעופה באיגוד עובדי התחבורה: "אני שמחה לבשר על חתימת הסכם קיבוצי לעובדי מערך הכיבוי האווירי המועסקים בחברת טרגט. ההסכם נחתם לאחר תקופה ארוכה של מו"מ מורכב וארוך מאוד מול גורמים שונים. ההסכם משפר באופן משמעותי את השכר ואת תנאי העבודה של העובדים ומבטא את אופייה הייחודי של עבודת טייסת הכיבוי המהווה עבודה בסיכון גבוה.

אני מברכת את וועד העובדים וההנהלה על הגעה להסכם שיבטיח תנאים טובים לעובדים תוך קיום מערכת יחסי עבודה יציבה וטובה ותוך שמירה על מערך כיבוי מצוין ואחראי בו העובדים יחד עם ההנהלה מסורים לתפקודו היעיל והשוטף של מערך הכיבוי האווירי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully