וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברות פלאפון ו-yes מאמצות את עמותת חטיבת גבעתי

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 0:16

החברות ימקדו את מאמצי התרומה שלהן בחטיבה הסגולה ויקיימו אירועים משותפים עם החיילים. מנכ"ל פלאפון ו-yes: "זכות עצומה לתרום ולסייע לחיילות ולחיילי גבעתי"

האלוף במיל׳ יום טוב סמיה, יצחק לויט, יו״ר עמותת בית חטיבת גבעתי, נציגי yes ופלאפון. פלאפון,
האלוף במיל׳ יום טוב סמיה, יצחק לויט, יו״ר עמותת בית חטיבת גבעתי, נציגי yes ופלאפון/פלאפון

חברות התקשורת פלאפון ו-yes שבחרו לאמץ בשנה הקרובה את עמותת חטיבת גבעתי, יעניקו סיוע ממוקד כתרומה לחטיבה הסגולה. בין היתר צפויות שתי החברות לתרום לחיילי גבעתי ציוד קצה, סיוע במלגות לימודים, להעניק שירותי תיקונים חינם באמצעות ניידת התיקונים של פלאפון שתגיע לבסיסים ונקודות כינוס של החטיבה, לחזק את תשתיות התקשורת והטלוויזיה בבסיסים ולהפיק אירועים משותפים כמו הקרנות מיוחדות ועוד.

"אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם החברות yes ופלאפון" אמר יצחק לויט, יו"ר עמותת בית חטיבת גבעתי. "הרצון של החברות לסייע לנו בפעילויות המיועדות לרווחת החיילים, המשפחות השכולות והפצועים של החטיבה הסגולה מהווה נדבך חשוב ויוצק תוכן אמיתי לאמרה שיחד ורק יחד ננצח".

האלוף במיל' יום טוב סמיה, ממקימי עמותת "משפחת גבעתי" אמר כי: "חטיבת גבעתי מהווה את חוד החנית במלחמה בעזה ומביאה לידי ביטוי את העוצמה והאחדות הישראלית. כמי שפיקד על החטיבה אני גאה בעוז ברוח ובגבורת הלוחמים, אני מודה לחברת פלאפון ו-yes על האימוץ והתמיכה בחיילי החטיבה בתקופה זו".

"עבורנו זוהי זכות עצומה לתרום ולסייע לחיילות ולחיילי גבעתי, אנשי המילואים, משפחות הפצועים והמשפחות השכולות של החטיבה המהווה את חוד החנית בלחימה בעזה", מסר אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes. "אנו רואים באימוץ עמותת החטיבה חשיבות מוסרית וערכית דווקא בתקופת מלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully