וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקום פלוס: המותג הבינלאומי Peptid+ משיק סדרה מקצועית לשיער

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 10:12

סדרת מוצרי השיער המקצועי p20, ניתן להשיג ברשת הפארם Be. יח"צ,
שיקום פלוס: המותג הבינלאומי Peptid+ משיק סדרה מקצועית לשיער/יח"צ

המותג הבינלאומי Peptid + אשר נחשב לחדשני בשוק הטיפוח הגלובלי ומשווק ב- 40 מדינות ברחבי העולם, משיק בישראל סדרת מוצרי שיקום שיער מקצועית - P+20.

הסדרה כוללת ליין מוצרים חדש בטכנולוגיה מתקדמת לשיקום כל סוגי השיער ומביאה עמה בשורה צרכנית ואמיתית של מוצרי שיקום איכותיים ומהפכניים לטיפול בשיער במחירים אטרקטיביים ונגישים.

סדרת המוצרים P+20 החדשה נבנתה בעזרת מחקרים מדויקים המשלבים את כוחה של הטכנולוגיה ויתרונות הטבע מתוך הבנה מעמיקה בביולוגיית השיער אשר יכולה להוביל לשינויים ותוצאות חסרות תקדים. הסדרה החדשה נותנת מענה מקצועי ואיכותי לכל מי שמתמודד עם שיער יבש, פגום או שעבר טיפוליים כימיים ורוצה לקבל מראה שיער צעיר בכל גיל. הסדרה מתבססת על פורמולה מהפכנית ומרכיבים ייחודיים המסייעים בתיקון שיקום מהשורש ומבוססת על פפטידים, קרטין וביוטין.

לדברי נירה זיטנר, סמנכ"לית שיווק Be: "שוק מוצרי השיער המקצועי בישראל במגמת צמיחה משמעותית, לפי ההערכות שוק טיפוח השיער המקצועי גדל ב - 30% בשנים האחרונות. כרשת פארם הנמצאת בצמיחה, אנו קשובים לצרכי הלקוחות והחלטנו להרחיב את מגוון המוצרים על מנת לתת מענה מקצועי ומתמחה לצורך הגובר תוך מתן מנעד מחירים רחב ונגיש".

סדרת מוצרי השיער המקצועי p20, ניתן להשיג ברשת הפארם Be. יח"צ,
סדרת מוצרי השיער המקצועי p20, ניתן להשיג ברשת הפארם Be/יח"צ

הסדרה כוללת 4 מוצרי שיקום משלימים לשגרת שיקום שיער מושלמת:

מסכה משקמת ללא שטיפה: מסכה המבוססת על פורמולה ייחודית לשיער אשר משקמת ובונה את השערה, מתקנת שיער פגום ומחליקה אותו. מועשרת בחלבון קראטין טהור המיועד לשיקום מקצועי לשיער יבש, יבש מאוד ופגום. המסיכה עשירה בחומרים פעילים החודרים את סיב השערה מהשורש ועד הקצוות תוך כדי הזנה בקומפלקס של תמציות טבעיות וחומצות אמינו שתורמות להעשרה ושיקום.

את התוצאות אפשר לראות כעבור 20 דקות והטיפול הינו אפקטיבי לעד 30 ימים מרגע ביצוע הפעולה בשיער. המסיכה נכנסת לתוך השכבות הפנימיות ביותר של השיער כדי להגיע לליבה של שרשראות הקראטין. הפורמולה הייחודית הינה בגודל ובהרכב הנכון כדי להשתלב ולחבר מחדש את השרשראות השבורות. 50 מ"ל. מחיר: 199 ₪.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סדרת מוצרי השיער המקצועי p20, ניתן להשיג ברשת הפארם Be. יח"צ,
סדרת מוצרי השיער המקצועי p20, ניתן להשיג ברשת הפארם Be/יח"צ

ספריי לתיקון ושיקום שיער: טיפול ללא שטיפה הפועל לתיקון ושיקום של השיער. הספריי הינו טיפול מקדים לפעולה כימית במספרה המתקן נזקים קיימים תוך חיזוק ושיפור גמישות השיער. פורמולה קלת משקל בצורת תרסיס שמשמשת כשלב ראשון בטיפול הדו שלבי, התרסיס מתקן נזק קיים ומחזק את השיער לפני פעולה כימית. הספריי מסייע בתיקון ושיקום שיער פגום כבר אחרי טיפול אחד של 30 דקות.

רמת החומציות בגבוהה נועדה לפתוח את השכבה המולקולרית החיצונית של השיער, ובכך להתמקד באזורי הנזק. התרסיס מפיח רוח חיים ומשקם את החוזק והאלסטיות של השיער, נכנס לשכבות הפנימיות ביותר של השיער כדי להגיע לליבה של שרשראות הקראטין. מדובר במוצר מהפכני אשר ניתן לחוש בהבדל החל מהטיפול הראשון. 250 מ"ל. מחיר: 199 ₪.

סדרת מוצרי השיער המקצועי p20, ניתן להשיג ברשת הפארם Be. יח"צ,
ספריי לתיקון ושיקום שיער, המחיר: 199 שקל/יח"צ

שמפו משקם דיטוקס: שמפו טיפולי לטיהור וניקוי עמוק ויסודי של השיער והקרקפת. שמפו בעל פורמולה ייחודית להשגת טיהור וניקוי יסודי של השיער מועשר בפפטידים שמסייעים בשמירה על חוזק וגמישות השיער. הפורמולה מכילה רשימת רכיבים מדויקת ואופטימלית הכוללת פחם פעיל וחומצה סליצילית אשר סופגים רעלים, עודפי שומן ולכלוך תוך שמירה על איזון סביבת השיער והקרקפת.

המסכה משקמת בצורה האופטימלית ביותר, לא נוסה על בעלי חיים, ללא סיליקונים, פראבנים, סולפטים וצבעי מאכל. 250 מ"ל. המחיר: 129 ₪.

סדרת מוצרי השיער המקצועי p20, ניתן להשיג ברשת הפארם Be. יח"צ,
אמפולות קראטין וביוטין לשיקום וחיזוק שורשי השיער. המחיר: 129 שקל/יח"צ

אמפולות קראטין וביוטין לשיקום וחיזוק שורשי השיער: אמפולת קראטין המהווה טיפול אינטנסיבי לשיער יבש, יבש מאוד, פגום ומרדני. בעלת נוסחה ייחודית לשיקום והזנת השיער. הטיפול מחזק את המבנה הפנימי של השערה ומשקם אותה מהיסוד. מועשרת בקראטין, תמציות טבעיות וביוטין לחיזוק שורשי השיער והענקת ברק ורכות מהשימוש הראשון. 10 מ"ל, 4 אמפולות במארז. המחיר: 129 ₪.

המוצרים מיוצרים תחת תקני GMP/ISO ברישיון משרד הבריאות ובעל רגולציה אירופאית. ניתן להשיג ברשת הפארם Be בפריסה ארצית ובאתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully