וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: ט"ו בשבט בסימן תמיכה ונתינה ותכשיטים לעוטף

רונית מטיאס

24.1.2024 / 8:27

שותלים זרעים של חיים להנצחת חללי המלחמה, מארזים מתוקים עם נתינה, בקבוקים עם מסרים חיוביים, מקדמים חקלאות ישראלית, דואגים להיגיינה של הלוחמים, השפתון של קיילי ג'נר, תכשיטים שעוטפים באהבה, ויטמין C לפנים ועוגות מנחמות

הלב עם העוטף שלומית אופיר מעצבת ותורמת. יח"צ,
הלב עם העוטף שלומית אופיר מעצבת ותורמת/יח"צ

הלב עם העוטף

ב-7 לאוקטובר, מעצבת התכשיטים שלומית אופיר, ניהלה את העסק שלה בארה"ב, בעקבות מעבר זמני של המשפחה לחו"ל, היא חששה מהעתיד, מהמצב הביטחוני ומגורל העסק שלה שמכירותיו נעצרו, והחליטה לתרום מאות תכשיטים לחיילות ולנשים שפונו והכינה ערכות חריזה לילדים שהיו רחוקים מביתם.

תחושת האובדן והרצון לחבק ולתרום, הביאו אותה לעצב את קולקציית "לב עוטף" הכוללת שרשרת וצמיד עם תליון בצורת לב שבמרכזו מגן דוד חלול, המסמל את החור שנפער בלב של כולנו ואת המקום שתופסת בלב שלנו המשפחה שבישראל.

כל תכשיט קיים בכסף או בזהב, את הצמידים ניתן להשיג על שרשרת או על חוט בצבע אדום, צהוב, כחול, או תכלת. מהרגע שהתכשיטים פורסמו ברשתות החברתיות, הם הפכו לוויראליים, המכירות זינקו לעשרות אלפי פריטים בארץ ובעולם, והם הפכו לסמל של ההזדהות וחיבור לישראל.

מלבד תכשיטי "לב עוטף", עיצבה אופיר תכשיטים המייצרים חיבור ושייכות למדינה, עם סמלים יהודיים בווריאציות מסוגננות שלה למגן דוד, חמסה ושרשרת "חי" תכשיט שנסרק, עובד במחשב והפך לתכשיט האהוב עליה במיוחד.

אופיר הצליחה לשמר את כל העובדות בתקופה מאתגרת כלכלית, היא אף גייסה עובדות חדשות על-מנת לעמוד בקצב הייצור ומשלוח של מאות הזמנות בכל יום.

20% מההכנסות יתרמו לשיקום יישובי וקיבוצי העוטף, עד כה נתרמו 210 אלף ש"ח לשיקום יישובי העוטף ולמשפחות החטופים. להשיג ב- 4 חנויות בפריסה ארצית ובחנות האון ליין.

הלב עם העוטף שלומית אופיר מעצבת ותורמת. דניאל ישר,
הלב עם העוטף שלומית אופיר מעצבת ותורמת/דניאל ישר

אלומת אור לעור

אם בא לכן פינוק שיוסף זוהר ואור לעור, כדאי שתכירו את GO&GLOW בוטיק לקוסמטיקה מקצועית מבית אלומה נתנאל-קוסמטיקאית מומחית לאבחון וטיפול בנזקי עור, שהשיקה בראשל"צ, סניף טיפולי "זוהר הוליוודי", חלל מפנק ואינטימי המכיל 5 חדרי טיפולים, פינת המתנה ואירוח וחצר רחבת ידיים ובוטיק בו היא מוכרת מוצרי פרימיום לטיפוח העור, כשהרעיון הוא הגשמת החזון שלה-להנגיש לוגיסטית וכלכלית, טיפולי יופי מתקדמים ומוצרי טיפוח איכותיים.

אלומה מתמקצעת בתכשירים של חברות קוסמטיקה מובילות אותן היא משווקת, לצד מותגים כמו חוה זינגבוים, קייביפיור, דרמלוסופי, ביופפטיקס, ביופור, ולומי, לאחרונה הצטרפו אליהם ALLUMINAL -מוצרי הדגל של ה-PRIVATE LABEL שאלומה פיתחה לצד אנשי מקצוע מובילים בתחום המדע, בהתבסס על הניסיון המקצועי שלה שחשף אותה למותגים ולפורמולות. המוצרים מבטאים את האג'נדה המקצועית של אלומה, עומדים בתקנים המחמירים ביותר ומכילים רכיבים איכותיים ומקצועיים המעניקים שיפור נראה לעין בכל הקשור לבעיות בעור.

האני מאמין שלה הוא יושרה, שקיפות וכנות בתהליך הטיפולי, גישה מינימליסטית בקשור להיקף הטיפולים והיא לא מעודדת להתחייב לסדרות ממושכות ולרכישות מיותרות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלומת אור לעור מתחם יופי חדש לאלומה. אור גפן,
אלומת אור לעור מתחם יופי חדש לאלומה/אור גפן

מולטי פונקציונלית

הדור שגדל על המיקרוגל, זוכר שאסור היה להכניס מתכות למיקרוגל מחשש לניצוצות שיפגעו באיטום המכשיר, רשת "נעמן", ממובילות תחום הבישול והאירוח, פיתחה סדרת מיכלי נירוסטה חדשנית ומולטי פונקציונלית, המתאימה לשימוש במיקרוגל, במקפיא, במדיח כלים ולתנור בחום עד 180 מעלות ללא מכסה.

בסדרה 6 מיכלים עשויים מפלדלת אל חלד איכותית בגדלים שונים (מ-800 מ"ל עד 3.2 ליטר) עם מכסי פלסטיק בסגירה הרמטית לשמירה על טריות המזון. להשיג בחנויות נעמן בפריסה ארצית ובאתר.

מולטי פונקציונלי קולקציית נירוסטה בנעמן. יח"צ,
מולטי פונקציונלי קולקציית נירוסטה בנעמן/יח"צ

השקה כפולה

מותג הטיפוח גרנייה מתרחב עם סרום ויטמין C ללילה המסייע בהבהרת כתמי עור והחלקתו, הפורמולה פורצת הדרך בעלת 10% ויטמין C טהור-רכיב פעיל במיוחד בצורתו הטהורה ביותר, הנלחם במראה עור עמום ומסייע בהעצמת זוהר עור הפנים הודות לנוגדי החמצון שבו, הסרום מועשר בחומצה הילארונית.

השקה נוספת ל-L'OREAL PARIS - 'אינפליבל מאט רזיסטנס'-שפתונים נוזליים מועשרים בחומצה היאלורונית עם פיגמנט אינטנסיבי, עמידים עד 16 שעות ובגימור מאט, השפתונים מושקים בשת"פ הדוגמנית קנדל ג'נר ובסדרה 10 גוונים, ביניהם אדום קורל, ורוד בייבי, ורוד ניוד וניוד טבעי, אם הסתקרנתם, הצבע המועדף על ג'נר הוא אדום 420. להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש ובפרפומריות המובחרות.

השקה כפולה על ליפסטיק לוהט וויטמין c לפנים. יח"צ,
השקה כפולה על ליפסטיק לוהט וויטמין c לפנים/יח"צ

יוצאים לשטח

בעקבות המלחמה והגבלת תנאי ההיגיינה בקרב הלוחמים, בד"ר פישר השיקו Easy Wash Active24-מגבונים גדולים, רכים ועבים במיוחד, הספוגים בפורמולה ייחודית ומאפשרים רחצה ללא מים וסבון.

המגבונים נבדקו במעבדות מתמחות בחו"ל והוכחו כיעילים ל-24 שעות בנטרול ומניעת ריחות גוף, שמירה על לחות אפקטיבית והגנה על העור. הפורמולה עדינה ללא פרבנים ואלכוהול, נבדקה דרמטולוגית ועברה מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש במיוחד.

המגבונים מועשרים באלוורה, אבוקדו, שמן מרווה וויטמין E התורמים ללחות ולהרגעת העור 24 שעות והם נמכרים באריזת 8 יחידות, מתאימה לנמצאים בשטח ללא נגישות למים זורמים וסבון כמו חיילים, מטיילים וספורטאים.

מעבדות המחקר והפיתוח של מפעלי ד"ר פישר, פיתחו גם את אפקטיב קר פדיסול-קרם טיפולי למניעת שפשפת וסיוע בהרגעת העור, מתאים במיוחד לשימוש בתנאים קשים ובזמן מאמץ לחיילים, ספורטאים, רוכבי אופניים ואצנים. הפורמולה משלבת תמצית פרחי קמומיל ואלנטואין המסייעים בהרגעת העור והגנה בעת חיכוך.

מוצע בגודל נוח וקל לשימוש של 75 מ"ל המתאים לנשיאה בתנאי שטח או בתיק ספורט. המותג גם מרחיב את סדרת EFFECTIVE CARE עם תרחיץ פנים לעור מעורב עד שמן המכיל חומצה סליצילית ו-AHA המנקה ביסודיות ובעדינות את עור הפנים, מטהר את הנקבוביות, מסייע בטיפול ובמניעת נקודות שחורות, מסיר תאי עור מתים, סופח עודפי שומן. המוצר קומדוגני, נבדק קלינית, OIL-FREE ו-100% אל-סבון.

יוצאים לשטח בד''ר פישר דואגים ללוחמים. יעל האן,
יוצאים לשטח בד''ר פישר דואגים ללוחמים/יעל האן

נאמנים לנאמן

הפחמימות הפכו לחברות הכי טובות של רובנו בתקופת המלחמה, רשת "מאפה נאמן", ממובילות עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל כבר עשרות שנים, משיקה קולקציה עשירה, טעימה ומנחמת של לחמים, עוגות ועוגיות בטעמים חדשים ויצירתיים מחומרי גלם איכותיים.

בין המוצרים החדשים: עוגות בחושות פרימיום כמו גזר, שיש, בננה, קוקוס תפוז, אגוזים שוקולד ופרג; קטגוריית עוגיות 100% כוסמין מלא ביניהן: עוגיות מכונה מרוקאיות, עוגיות טחינה, דקיקיות, מקלוני שקדים ללא תוספת סוכר וטחינה ללא תוספת סוכר; קטגוריית עוגיות קמח לבן הכוללת: קמיש / ביסקוטי; קמיש / ביסקוטי ללא תוספת סוכר ושבלול שוקו וניל; עוגות שמרים חמאה ביניהן: גבינה מעודנת בעיטור שטרוייזל, חלווה שוקולד, שוקולד חלב, קינמון אגוזים, פרג, תפוחי עץ ואפילו קוגל ירושלמי.

נאמנים לנאמן קולקציית החורף של 'נאמן'. גיל אבירם,
נאמנים לנאמן קולקציית החורף של 'נאמן'/גיל אבירם

ט"ו בשבט הגיע

לכבוד טו בשבט, מושק "זרעים של חיים" - מארז הנצחה ייחודי לחללי מלחמת חרבות ברזל, צעירים מתמודדי נפש ב"יציר כפיים", לקחו חלק בפרויקט ההנצחה המרגש המכבד את זכר הנופלים, בדרך ייחודית של שתילת והצמחת חיים חדשים, כזיכרון חי לנופלים. כחלק מהפרויקט, נארזו בשקית ממותגת ערכות הכוללות זרעי תבלין לשתילה, צנצנת עם אדמה, דף הוראות שתילה והסבר על הפרויקט בשקית נייר ממותגת. יציר כפיים הינו מפעל שיקומי של עמותת מכון סאמיט לאוכלוסיית מתמודדים צעירים שחוו משבר נפשי ומכשיר אותם לעבודה תוך ליווי צמוד ומתמשך. לרכישה בווטסאפ במספר 052-5499952.

רשת מקס ברנר משיקה מהדורה מיוחדת של מארזים לט"ו בשבט של מיטב השוקולדים וממשיכה את המסורת של תרומה לקהילה בשיתוף דיירי כפר עידוד. ניתן לרכוש ולהוסיף לכל מארז, ערכת הנבטה של דיירי כפר עידוד, הכוללת: עציץ חרס קטן, שקית אדמה ושקית זרעים לשתילה. בין המארזים מארז ART MEDIUM ומארז תודה. להשיג באתר האינטרנט של הרשת ובחנויות.

ברשת "נוי השדה", מדגישים כי השנה, לט"ו בשבט יש משמעות גדולה עבור החקלאים ויש לרכוש רק חקלאות ישראלית, הרשת הפועלת כל השנה למען חקלאי ישראל ומקדמת חקלאות ישראלית, משיקה לכבוד ט"ו בשבט מגשים מפנקים עם פירות הנחתכים באותו יום, תותים של נוי הגדלים בשדות באבן יהודה, אוכמניות טריות, פירות יבשים של "פיצוחי מולי" משוק לוינסקי: משמשים, תאנים, אגוזי מלך, קוקוס קלוי, קליפות הדרים, אננס טבעי, בננות מיובשות, חמוציות, פקאנים ועוד. בנוסף מוצעים מגשי פירות וירקות לאירוח ופירות וירקות טריים, הכל במשלוח מהיר עד הבית. להשיג באתר ובאפליקציה בלבד.

חברת סודהסטרים ישראל משיקה לכבוד ט"ו בשבט, מהדורה מוגבלת של בקבוקי פלסטיק מעוצבים, בשיתוף המותג SMILEYWORLD®, כל בקבוק מעוטר באייקונים הייחודיים ל-Smiley בשילוב מסרים חיוביים המעודדים את השינוי שכולנו יכולים לעשות, בין המסרים: Feeling hopeful for the future ו-The world is yours, be good to it.

ט"ו בשבט הגיע שותלים, זורעים ותומכים. יח"צ,
ט"ו בשבט הגיע שותלים, זורעים ותומכים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully