וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: ללא סוכר, עתיר סוכר או נקניקייה מהסרטים?

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 9:04

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום המזון והמשקאות וטעמנו קפה ללא סוכר, משקה חלבון למקצוענים, קינוחים עתירי סוכר שיחממו את החורף, המצאה שטוחה ממטבחו של המאסטר ונקניקייה מבוואריה

מארז נקניקיית בראטוורטס של רידיפיין מיט ואתר כרמלה להכנת קאריווטס 154 שקל. יח"צ,
מארז נקניקיית בראטוורטס של רידיפיין מיט ואתר כרמלה להכנת קאריווטס 154 שקל/יח"צ

הנקניקיה של בוואריה

חברת הפודטק Redefine meat מרחיבה את קטגוריית מוצרי בשר-חדש, ללא רכיבים מן החי ומשיקה בישראל נקניקיית 'Bratwurst' (בראטוורסט) להכנה ביתית.

הנקניקייה, שפותחה עם שפים גרמנים בטעמים של הנקניקייה הפופולרית ממחוז בוואריה, עשירה בחלבון, עסיסית וקלה להכנה. הנקניקייה מגיעה באריזה ובה חמש יחידות ותימכר במעל ל-700 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ברשתות השיווק המובילות ובאתרי האונליין, ביניהם: אתר הקולינריה כרמלה, שופרסל, קארפור, יוחננוף, ניצת הדובדבן, וולט מרקט ועוד.

מחיר השקה למארז קארי וורטס: 154 שקל (במקום 169 שקל) אותו ניתן להשיג באופן בלעדי באתר כרמלה. מחיר הנקניקייה להכנה ביתית: 38 שקל ל-338 גרם, להשיג ברשתות השיווק.

נקניקיית בראטוורטס רידיפיין מט, המחיר: 37.90 שקל. להשיג ברשתות השיווק. יח"צ,
נקניקיית בראטוורטס רידיפיין מט, המחיר: 38 שקל. להשיג ברשתות השיווק/יח"צ

ממטבחו של המאסטר

המותג הקולינרי 'מאסטר שף' מרחיב את ליין המוצרים בקטגוריית הטורטיות, ומשיק בימים אלה שני מוצרים חדשים: טורטיות מיני מקמח חיטה וטורטיות מקמח כוסמין. הטורטיות החדשות מצטרפות לסדרת הטורטיות הקיימות של המותג.

טורטיות מיני מקמח חיטה - טורטיות בקוטר 15 ס"מ, מתאימות להכנת טאקוס, כריכים לילדים ולשומרי משקל, שכן כל טורטייה מכילה 81 קלוריות בלבד.

טורטיות כוסמין - טורטיות בקוטר 20 ס"מ, מתאימות למי שמחפש בחירה מזינה יותר מבלי להתפשר על הטעם.

הטורטיות של מאסטר שף מתאימות להכנת כריכים במגוון מילויים: חביתה, עוף, ירקות ועוד, טוסטים, בטיגון הטורטיות ניתן להכין נאצ'וס או טאקוס, וליצירתיים ניתן להשתמש כבסיס לפשטידה או לפיצה.

מחיר ממוצע (לפי CHP) -11 שקל. להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מאסטר שף משיק טורטיות מקח כוסמין ומיני טורטיות מקמח חיטה. יח"צ,
מאסטר שף משיק טורטיות מקח כוסמין ומיני טורטיות מקמח חיטה/יח"צ

קר ללא תוספת סוכר

ממחקר של מכון המחקר שילוב עולה ש-47% מהצרכנים שותים קפה ללא סוכר. מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מרחיבה את סדרת האייס קפה האהובה עם קפה קר קלאסי ללא תוספת סוכר. מדובר בהרחבת הסדרה שהושקה לראשונה ב-2019 ומציעה מגוון טעמים ב-3 דרגות חוזק: מעודן, קלאסי וחזק , כשמקור הקפה 100% פולי קפה ערביקה איכותיים.

מנתוני מחקר באמצעות מכון המחקר SHILUV שבחן התפלגות המתקה מתוך כלל הכוסות קפה שנשתות (בבית, מחוץ לבית)- עולה כי 47% מהצרכנים שותים קפה ללא סוכר והמוצר החדש הינו אלטרנטיבה עבור קהל זה.

מנתוני סטורנקסט עולה כי סגמנט כוסות הקפה הקר בישראל בצמיחת CAGR של 13.1% בין השנים 2020-2023. ועל פי מינטל, מחקר עולם הקפה בארה"ב 2023, עולה כי משנת 2025 סגמנט כוסות הקפה הקר יוביל את קטגורית הקפה כולה, וכי הקטגוריה הינה דלת הכניסה של הצעירים לעולם הקפה.

זמין לרכישה ברשתות השיווק. משקל 230 מ"ל

קפה קר ללס של יטבתה. סטודיו שטראוס,
קפה קר ללא סוכר של יטבתה/סטודיו שטראוס

חלבון למקצוענים

עוד מוצר חדש ממחלבת יטבתה: מהדורה מיוחדת של משקה PRO ללא-סוכר בטעם תות ושוקולד לבן המצטרף לסדרה הקיימת בטעמים קפה ושוקולד אגוזים. בהשקה זו הורחב המגוון של מוצרי הסדרה מופחתי הקלוריות עם טעם חדש ומרענן ובנוסף גם ללא גלוטן.

מדובר בהרחבת סדרת משקאות החלב העשירים בחלבון (25 ג'), ללא תופסת סוכר ומופחתים קלוריות, 140 קלוריות לבקבוק ו-0% שומן.

משקאות מבוססי חלבון נמצאים בצמיחה והחלבון הפך למנוע צמיחה בכלל בשוק המזון. יטבתה מובילה את קטגוריית המשקאות החלב ועל כן יש צורך לתת לצרכנים מוצרים מצוינים, טעימים ועשירים בחלבון.

המשקל: 350 מ"ל, זמין לרכישה ברשתות השיווק

משקה פרו ללס תות ושוקולד לבן קרדיט. סטודיו שטראוס,
משקה PRO ללא סוכר בטעם תות ושוקולד לבן/סטודיו שטראוס

זכו בדאבל

בימים הקרים שכל מה שבא לנו לעשות הוא להתכרבל מתחת לשמיכה עם כוס תה ולהתחמם, עולים גם החשקים למשהו מתוק שישלים את החוויה החורפית. בביסקוטי החליטו ש"טובים השניים מן האחד", לקחו את הקלאסיקה המוכרת של בצק השמרים ויצרו חמישה שילובים מסקרנים והרמוניים בין שתי מליות שונות.

קולקציית השמרים העשירה של ביסקוטי לחורף מציגה חמישה טעמים ייחודיים ומנחמים: קראנץ חלבה פרג, קראנץ סניקרס - שוקולד חלב, קרמל וחמאת בוטנים, מוקה פקאן - קרם מוקה ופקאנים במייפל, שוקו בננה - שוקולד חלב ובננות, גבינה תות - בצק קרואסון, גבינת ריקוטה וריבת תות. והבצק? רך כמו ענן, עתיר בחמאה ועוטף מלית מפנקת.

עוגות השמרים מהקולקציה ימכרו מדי סוף שבוע בחמשת סניפי הקונדיטוריה, בהזמנה מאתר האונליין של הרשת או בטלפון: 03-5704015 לכל רחבי הארץ.

קולקציית השמרים לחורף של ביסקוטי. נועם אלה,
קולקציית השמרים של ביסקוטי לחורף 2024/נועם אלה

החיים תותים?

רשת 'מקס ברנר' משיקה את תפריט החורף האהוב והייחודי שלה המבוסס על טהרת התותים. במסגרתו יוצעו מנות חדשות ומיוחדות המבוססות על תותים. השילוב בין השוקולד והתותים יוצר קשת של טעמים מתוקים המחממים את הלב.

תפריט החורף כולל:
עוגת גבינה ותותים - שכבות של קראמבל, קרם מסקרפונה, גנאש שוקולד לבן מוקצף ותותים. המחיר: 56 שקל.

שרינג תותים ושוקולד - מנת טעימות זוגית על טהרת התותים והשוקולד הכוללת: סופלה שוקולד עם תותים טריים מעל, קראק פאי , קרפ עוגת גבינה ותותים, מיני שאנטי שוקולד לבן ותותים, פונדו עם דיפ של שוקולד חלב/לבן/מריר לבחירה עם צנצנת של תותים טריים לטבילה, כדור גלדיה וניל ושוקולד חם. מוגש על מגש שרינג. המחיר: 149 שקל.

שאנטי תותים - גנאש שוקולד לבן מוקצף, תותים טריים עם שברי שוקולד לבן, קצפת טרייה, קרמבל עוגיות ורוטב תותים. המחיר: 66 שקל.

קרפ עוגת גבינה ותותים - קרפ עם מסקרפונה, קראמבל תותים טריים, שברי שוקולד לבן, גלידת וניל ושוקולד חם. המחיר: 69 שקל.

שרינג וופל תותי פרוטי - מנת חלוקה של שלושה וופלים חמים עם תותים טריים וקצפת, שברי שוקולד לבן, גלידת וניל, כדורי וופל, רוטב תותים, קראמבל ושוקולד חם ששופכים מעל. המחיר: 89 שקל.

שוקולה בואנו נוצ'לה - משקה שוקולד לבן עם קרם בואנו של אגוזי לוז וקרם חלב. המחיר: 28 שקל.

מרטיני שוקולד ותות - ליקר טראפל, וודקה, גנאש שוקולד, קרם וניל ותות עטוף בשוקולד. המחיר: 49 שקל.

סיידר חם - סיידר תפוחים חם, קינמון ויים אדום משכר חושים. המחיר: 29 שקל.

תפריט החורף מוצע בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ

מקס ברנר שרינג תותים ושוקולד - 149 שקל. סטודיו details,
מקס ברנר שרינג תותים ושוקולד - 149 שקל/סטודיו details

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully