וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה להורים: NUBY מציגה פטנט עולמי להכנת מזון לתינוקות

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 11:43

מותג התינוקות האמריקאי NUBY, מציג מכשיר הכנת תמ"ל במהירות RAPID COOL. הפטנט העולמי זוכה פרס MUMS AWARDS והוא מאפשר להורים לתינוקות להכין פורמולת מזון לתינוק בטמפרטורה מדויקת ובטוחה בכל מקום וזמן, על ידי שקשוק קל ותוך דקות בודדות

פטנט ה-rapid cool מבית nuby המחיר: 250 שח. יח"צ חו"ל,
בשורה להורים: NUBY מציגה פטנט עולמי להכנת מזון לתינוקות/יח"צ חו"ל

משנה את כללי ההיערכות

הכנת אוכל לתינוק בקרב הורים טריים היא משימה לא פשוטה ואף מלחיצה. מצד אחד מתמודד ההורה עם תינוק שמודיע על רעבו בקול תרועה ובכי רם, מצד שני עליו לשמור על קור רוח ולהכין את הפורמולה בריכוז על פי הנחיות משרד הבריאות בכדי לשמור על בריאותו ובטחונו של התינוק מחיידקים וכוויות. ראשית, בהרתחת המים והוספת הפורמולה ולאחר מכן בצינונה עד לטמפרטורת החדר הבטוחה למאכל.

המכשיר ה-RAPID COOL הוא פטנט חכם שמשנה את חוקי המשחק ומאפשר להכין פורמולת מזון בטמפרטורה מדויקת בתוך 2 דקות בלבד (למנה של כ- 180 מ"ל). מקור הפטנט נמצא בדפנות המכשיר המצופות חומר ייחודי הסופח את חום המים הגבוה ומצנן אותם במהירות.

פקק המכסה משולב מדחום דיגיטאלי מובנה בחלקו הפנימי ובעל צג חיווי בחלקו החיצוני, המופעלים עם מגע המים. בעת השימוש יש לחטא תחילה את המכשיר, להוסיף מים רותחים ולאחריהם את תרכובת הפורמולה על פי הוראות היצרן בהתאם לכמות המנה הרצויה.

ניתן להיעזר בפסי המדידה שנמצאים בפנים המכשיר. סוגרים את הפקק ומשקשקים אותו מעלה ומטה ומחכים שהצג הדיגיטאלי יהפוך מצבע אדום או ענבר לירוק ויסמן שהפורמולה מוכנה בטמפרטורה המדויקת. התהליך עלול להתארך בהתאם לכמות המנה, עד לטווח של 5 דקות.

פטנט ה-rapid cool מבית nuby 249.90 שח. יח"צ,
פטנט ה-rapid cool מבית nuby/יח"צ

נייד להכנה מהירה

המכשיר נייד לחלוטין, אינו מופעל על ידי חשמל או דורש קרבה לשקע, כך שניתן להשתמש בו בנוחות הן בבית והן מחוצה לו.

כמו כן, אינו דורש החלפת פילטרים מכל סוג וגודלו הקומפקטי מאפשר להכניסו לכל תיק בגודל סטנדרטי ולקחת אותו איתנו לכל מקום. פעולת המכשיר שקטה לחלוטין ומתאימה גם להאכלת לילה.

טרם ההגשה לתינוק יש לשפוך את הפורמולה המוכנה לבקבוק ולוודא את הטמפרטורה על גבי היד למשנה זהירות. הערכה כוללת את מכשיר ה- RAPID COOL, פקק דיגיטאלי, מתקן לאבקת חלב ומברשת ניקוי. אין להכניס את התרמוס למיקרוגל.

המחיר: 250 שקלים. ניתן להשיג בלעדית ברשת חנויות שילב ובאתר היבואן אינטרסן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פטנט ה-rapid cool מבית nuby 249.90 שח להשיג בלעדית ברשת שילב ובאתר היבואן אינטרסן. יח"צ חו"ל,
פטנט ה-rapid cool מבית nuby המחיר: 250 שקלים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully