וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיכולוג הרפואי דוד מעוז ישראל מצטרף למדיקל קר

24.1.2024 / 11:42

מעוז ישראל מצטרף לבית החולים מדיקל קר כמנהל היחידה לפסיכולוגיה רפואית ושיקומית. ישראל הוא פסיכולוג רפואי מומחה ומורשה לטיפול בהיפנוזה, פוסט טראומה ומנהל היחידה הקלינית במכון מצפן לחקר

דוד מעוז ישראל. יחצ,
דוד מעוז ישראל/יחצ

הפסיכולוג דוד מעוז ישראל מונה למנהל היחידה לפסיכולוגיה רפואית ושיקומית בבית החולים השיקומי מדיקל קר. ישראל יחליף את הפסיכולוגית הרפואית גב' ורד עצמון-משולם שסיימה את תפקידה. במסגרת תפקידו ינהל את סקטור הפסיכולוגיה ויוביל תהליכים במסגרת הפרוטוקול השיקומי הייחודי הכולל ראיה של האדם בצורה הוליסטית וטיפול אינטגרטיבי מותאם בהתאם ליכולת המטופל.
ישראל הוא פסיכולוג רפואי מומחה, בעל תואר שני בפסיכולוגיה רפואית וקלינית ומורשה לטיפול בהיפנוזה רפואית. מתוך ניסיונו עם אנשים שחוו טראומה על רקע נפשי וגופני, התפתחה גישתו הטיפולית האינטגרטיבית הכוללת שילוב גישות ושיטות טיפול מעולמות מגוונים של הגוף-נפש ואת גישת הלוגותרפיה -גישה טיפולית המציבה את החיבור לתחושת משמעות וייעוד בחיים כקריטריון מרכזי להסתגלות והחלמה.

שאולי הרציק פז מנכ"ל מדיקל קר: "גישת הלוגותרפיה היא גישה טיפולית, המשלבת שיטות טיפול משלימות עם קונבנציונליות לטיפול בפוסט טראומה והוכחה במחקרים רבים כיעילה לריפוי נפשי. המלחמה הנוכחית הביאה לצערנו, לעלייה בכמות הפצועים הפוסט טראומטיים הזקוקים לשיקום כזה. דרך הטיפול של ישראל, מתכתבת עם השיטה הטיפולית האינטגרטיבית במדיקל קר ויכולה לסייע בהחזרת מטופלים רבים ככל האפשר לשגרה תקינה ככל שניתן".

ישראל הוא גם מרצה, כותב, מדריך ומפתח תוכניות לימוד והכשרה בגישת הלוגותרפיה ומשמעות החיים לאנשי ניהול, חינוך וטיפול במסגרת אוניברסיטת תל אביב ומכון מצפן. מנהל את היחידה הקלינית במכון מצפן למחקר, פיתוח ויישום משמעות בחיים ובמסגרתה את המיזם החדשני לטיפול במצבי חירום רוחניים. בנובמבר 2021 הוציא לאור את הספר "משמעות מחפשת אדם" ביחד עם ד"ר פנינית רוסו-נצר ופרסם מאמרים בנושא הקידום של תחושת משמעות בחיים.

לישראל התמקצעות ייחודית בטיפול בטראומה ופוסט טראומה. טיפול במשברי חיים סביב מחלה, פציעה, תסמינים גופנים בלתי מוסברים, התמכרויות וOCD. הוא משמש כחבר במועצת הפסיכולוגים במשרד הבריאות וכנציג הפסיכולוגים הרפואיים בוועד המרכזי בהסתדרות הפסיכולוגיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully