וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים עצומות לרווחה: חוזרים לישון טוב בלילה

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 11:38

ימי השיא של החורף הופכים את השינה למענגת במיוחד והבקרים הקרירים דוחקים בנו להישאר במיטה. מול כל אלה עומדים מאורעות השעה שמקשים על כולנו להירדם. הנה כמה אביזרים שמבטיחים לנו שנישן טוב יותר

אישה ישנה במיטה. PeopleImages.com - Yuri A, ShutterStock
עיניים עצומות לרווחה: חוזרים לישון טוב/ShutterStock, PeopleImages.com - Yuri A

מחוברים לטבע

כדי להבין את מותג מערכות השינה פרימיום "הסטנס" (HASTENS) השוודי, צריך להבין את שוודיה: ארץ שבה למקומיים יש קשר הדוק עם הטבע והם חשים מחויבות לדאוג לו, זו גם האג'נדה של המותג שעושה שימוש בחומרים טבעיים ובני קיימא.

צוות הפיתוח מבטיח כי השינה על מוצרי המותג תעניק תחושה עוטפת, כאילו שלמשקל הגוף אין משמעות, בזכות בעלי המלאכה שמייצרים הכל באופן ידני. העובדה שהמותג משמש ספק רשמי של בית המלוכה השוודי כבר שלושה דורות ברציפות, היא סוג של חותמת איכות, מה שמסביר אולי את המחירים הגבוהים: החל מ-35,650 שקל, להשיג בסניפי רשת השינה DROM.

מערכת שינה הסטנס. יח"צ,
מערכת שינה הסטנס, המחיר: החל מ-35,650 שקל, להשיג בסניפי רשת השינה DROM/יח"צ

לנשים בלבד

לד"ר גב יש כרית ייעודית לנשים. כן כן, מה ששמעתן. סדרת הכריות לנשים מבטיחה לייצר סביבת שינה איכותית עם יתרונות לעור הפנים. הכריות מוויסקו אלסטי עם תעלות אוורור המאפשרות מעבר אוויר וציפית מועשרת בסיבי אלוורה לתחושה רעננה לעור הפנים.

לכרית יש יכולת "לזכור" את התמיכה של הראש והצוואר, לתנוחה הנוחה ללילות הבאים. בנוסף, היא בעלת ניחוח לבנדר עדין, שיהפוך את חווית השינה למפנקת ומרגיעה יותר.

המחיר: 490 שקל, להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כרית שינה לנשים ד"ר גב 490 שקל. יח"צ,
כרית שינה לנשים ד"ר גב 490 שקל/יח"צ

עוטף לילה

רק לפני כחודש חזר לעבוד מפעל המזרנים בקיבוץ זיקים שבעוטף עזה ומעבר לתמיכה בתוצרת כחול-לבן אמיתית, הרי שמזרני ההייבריד של SOHAM (סוהם) זכו בציונים גבוהים במיוחד בכלי תקשורת בקרב אלפי רוכשים, בזכות טכנולוגיית הקפיצים והספוג המשולבת, שהפכה אותם לכוכבי מכירות גם בארה"ב. החברה מציעה 100 ימי התנסות ללא כל התחייבות כספית, והמשלוח חינם.

המחיר: החל מ-4,990 שקל, להשיג בסניפי ורדינון ובאתר המותג.

מזרני  הייבריד של סוהם. סטודיו דג הזהב,
מזרני הייבריד של סוהם, המחיר: החל מ-4,990 שקל/סטודיו דג הזהב

מאוהבים בלילות

באתר של המותג NAPO מצאנו מזרנים משובחים במחירי נגישים, בין היתר מזרן המיועד לזוגות מאוהבים. המזרן בדרגת קושי בינונית רכה, עם מערכת קפיצים מבודדים לתמיכה מותאמת אישית, שכבת ויסקו אלסטי שמתאים את עצמו למתאר הגוף ומחבק אותו ביציבות ושני אזורי נוחות.

כל קפיץ עטוף בכיס בד נפרד ופועל באופן עצמאי כך שכל אזור בגוף מקבל את התמיכה שמתאימה לו. מערכת הקפיצים המבודדים מפחיתה את ההשפעה של תזוזת בן או בת הזוג, כך ששום דבר לא יעיר אתכם בלילה. להשיג באתר המותג.

מזרן ספון לזוגות של אתר נאפו 2331 שקל. יח"צ,
מזרן ספון לזוגות של אתר נאפו 2331 שקל/יח"צ

מפחיתים סטרס

מאז פרוץ המלחמה חשים רבים בקרבנו מנעד של רגשות שליליים, ביניהם: מתח, לחץ, חרדה, דכאון וחוסר שקט נפשי, אשר מתגברים בשעות הערב, מטרידים את מנוחתנו ומונעים מאיתנו שינה שלווה ורציפה.

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON מציע מוצרים בניחוח פטשולי לבנדר וניל שהוכחו במחקרים כמכילים חומרים מרגיעים ובכך מפחיתים סטרס. שמן הלבנדר מסייע להפחית עומס רגשי. הוא מאזן רגשית, מרגיע ותורם לחיזוק החיוניות והאנרגיה. ניתן לצרוך את הלבנדר באמצעות מפיצי ריח, שמן אתרי למריחה או לעיסוי, באמצעות פילינג לפנים, קרמים וסבונים וכן באמצעות טפטוף טיפות על המצעים.

המחיר למפיץ ריח לבנדר: 179 שקל ל-245 מ"ל ניתן להשיג בסניפי SABON ובאתר.

sabon מפיץ ריח פטשולי לבנדר וניל מסדרת ארומה מכיל 245 מל מחיר 179 שקל. רונן מנגן,
sabon מפיץ ריח פטשולי לבנדר וניל מסדרת ארומה מכיל 245 מל מחיר 179 שקל/רונן מנגן

מפזרים לחץ

כרית TEMPUR Ombracio של הולנדיה מציעה מבנה ייחודי וצורה המאפשרת לחבק אותה כך שהיא מתאימה לכל תנוחת שינה ולכל אדם בכל גיל.

בכל אחת מתנוחות השינה, הכרית מספקת תמיכה מלאה לצוואר ותמיכה עדינה ל-7 החוליות הסרוויקליות שלנו. מעטפת הטמפור מכילה בתוכה פתיתי טמפור רכים שידועים ביכולתם לפזר את הלחץ. על אף צורה הייחודית, הכרית מתאימה לשימוש עם ציפית סטנדרטית בגודל 70*50 ס"מ. בד התלת ממד ממנו עשויה המעטפת, מאפשר אוורור למניעת הזעה במהלך השינה.

המחיר: 796 שקל. ניתן להשיג בסניפי הולנדיה ובאתר החברה.

כרית אומברסיו 587 שח ניתן להשיג בסניפי הולנדיה ובאתר הולנדיה. יח"צ,
כרית אומברסיו, המחיר: 796 שקל ניתן להשיג בסניפי הולנדיה ובאתר הולנדיה/יח"צ

על-חלל

מזרני טמפור החדשים של הולנדיה עם תרכובת ה- TAMPUR ADVANCED שפותחה במעבדות החלל של NASA לתמיכה מקסימלית עם שילוב חדשני של טכנולוגית SMART COOL המעניקה תחושת קרירות ותחושת רעננות במשך הלילה.

ההרכב הייחודי של המזרן מכיל מיליארדי תאים רגישים המגיבים לצורה המדויקת, למשקל ולחום הגוף שלכם והם מגיעים במגוון רמות גמישות וגדלים. להתאמת המזרן הטוב ביותר בשבילכם הגיעו לייעוץ בסניפי הולנדיה.

המחיר: החל מ- 10,000 שקל. ניתן לרכישה בסניפי הולנדיה ובאתר החברה.

7. מזרני טמפור החדשים החל מ10000 שח ניתן להשיג בסניפי הולנדיה ובאתר הולנדיה. יח"צ,
מזרני טמפור החדשים החל מ10000 שח ניתן להשיג בסניפי הולנדיה ובאתר הולנדיה/יח"צ

כרית ויסקו אייר פילו 60/40/14 ס"מ של ד"ר גב, ויסקו אלסטי איכותי מחורר מעניק תמיכה נכונה לצוואר ועמוד השדרה. לכרית ציפית הכוללת סיבי במבוק השומרים על טמפרטורת הגוף ריפוד אנטי בקטריאלי נעים למגע.

מחיר מבצע: 360 שקל (במקום 400 שקל), להשיג ברשת גודלייף, מוצרי נוחות ובטיחות לגיל השלישי

כרית ויסקו אייר פילו 60 40 14 סמ' דר' גב במחיר של 400 שקל, להשיג ברשת גודלייף. יח"צ,
כרית ויסקו אייר פילו 60 40 14 סמ' דר' גב במחיר של 400 שקל, להשיג ברשת גודלייף/יח"צ

לישון כמו מלך

עמינח מציעה מערכת מתכווננת ארגונומית למיטה King Advance להתאמה אישית לכל גוף ותנוחת שינה, עם מנגנון חשמלי שקט. המערכת משלבת תכניות עיסוי, תאורה תחתית (רצפתית) ותחנת עגינה מסוג USB לטעינת המכשיר הסלולרי.

המערכת של עמינח כוללת שני מזרני גליידר של קינג קויל עם: משטח בעל 4 מפרקים לכל משתמש - לכיוונון אישי ומדוייק. חיבור מסוג USB לכל צד של משתמש. שלט אלחוטי המשלב תאורת לחצנים. עיסוי בעוצמת תדרים שונים לבחירה להזרמת דם ורגיעה ( RELAXETION). טיימר כיבוי אוטומטי. תכנות תנוחות בזיכרון עבור תנוחה מועדפת. מנח ZERO GRAVITY מובנה בשלט. תאורת רצפה לאיתור נעלי בית מבלי להפריע לבן/ בת הזוג ופנס משולב בכל שלט.

המחיר: 14,990 שקל. להשיג בסניפי רשת עמינח בפריסה ארצית ובאתר האונליין

מערכת שינה מתכווננת וארגונומית של עמינח. סטודיו עמינח,
מערכת שינה מתכווננת וארגונומית של עמינח, המחיר: 14,990 שקל/סטודיו עמינח

בזכות הג'ל

כרית שינה דגם "ריו" גם היא של מותג השינה "עמינח", עם ליבת ויסקוג'ל מויסקו אלסטי משולבת ליקוויד ג'ל (ג'ל תלת ממדי), פולימר נוזלי תלת ממדי הגורם לתמיכה ונינוחות מושלמת בשעות השינה והתאוששות מלאה וחזרה ליכולת גופנית מלאה בשעות הערות.

חומר זה מושלם לספורטאים המאמצים את גופם בצורה קיצונית, מאפשר התאוששות מלאה של הגוף ומיצוי מקסימלי של שעות השינה. בנוסף חומר זה שומר על סביבת שינה קרירה ונעימה. כיסוי הכרית עשוי Tencel 100%, הכיסוי נשלף וניתן לניקוי בכביסה עדינה בחום של עד 30 מעלות.

המחיר לזוג כריות: 490 שקל. להשיג בסניפי רשת עמינח בפריסה ארצית ובאתר האונליין

כרית השינה "ריו" של עמינח. סטודיו עמינח,
כרית השינה "ריו" של עמינח, המחיר לזוג כריות: 490 שקל/סטודיו עמינח

צפיפות מהנה

מותג הלייף סטייל CASTRO HOME מציע קולקציית מצעים מבדי סאטן איכותיים בצפיפות של 300 חוטים לאינץ' (הנחשבת ליוקרתית ואיכותית), שילוב חוטי הכותנה והסאטן בצפיפות כה גבוהה שומרים על איכות המצעים מוסיף לבד רכות וברק טבעי לתחושה נעימה ומפנקת עם עמידות לאורך זמן.

הקולקציה מעוצבת במראה קלאסי ובצבעוניות עדינה המתאימה לכל חדר שינה וטעם אישי: לבן קלאסי לצד אפור בהיר, ורוד בהיר מעושן, אפור כהה, גוון אבן וירוק זית. בדי הסאטן מאווררים, אינם מתקמטים ומתאימים לכל עונות השנה והם מיוצרים בתהליך קפדני, נקי מכימיקלים ומזיקים.

מחירים לפריטים בודדים: החל מ-60 שקל. להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובחנות האונליין.

castro home - מצעי סאטן 300. אודי דגן,
מצעי סאטן של castro home, מחירים לפריטים בודדים: החל מ-60 שקל/אודי דגן

שנת אלפא

המותג KENNETH COLE NEW YORK מציע מגוון שמיכות מחממות לחורף, בין הדגמים מצאנו שמיכת פוך 'אלפא' ליחיד במילוי טבעי עם הרכב בד חיצוני 100% כותנה פרקל ומילוי 30% נוצות/70% פלומה במשקל 11200 גרם במחיר: 1,300 שקל.

הדגם השני שמצאנו הוא שמיכת מיקרופייבר סינטטית זוגית רכה ונעימה למגע שתספק בידוד מירבי עם הרכב בד 100% סינטטי, במילוי סיבי הולופייבר. משקל השמיכה 300 גרם והמחיר: 380 שקל. ניתן להשיג ברשת המשביר או בחנות האונליין המשביר 365.

המשביר שמיכת פליז סרוגה 200220 מבית המותג kennethe cole new york. מחיר לפני הנחה 299.90 שקל. יונתן לוי,
המשביר שמיכת פליז סרוגה 200X220 מבית המותג kennethe cole new york. מחיר לפני הנחה 299.90 שקל/יונתן לוי

לא נעים להיכנס למיטה קרה ופתרון לכך מציעה רשת מקס סטוק שנערכה מבעוד מועד עם קולקציית חורף עשירה ומפנקת עם הבטחה למחירים שיתאימו לכל כיס.

לצד שפע פריטי החורף שתמצאו במחלקות השונות, מצאנו את הפריט שיעזור לכם לישון טוב יותר את שנת הלילה: סדין חימום חשמלי במידת יחיד (כך שתוכלו גם לחמם רק צד אחד של המיטה) שניתן לכביסה במכונה.

המחיר: 99 שקל. להשיג בסניפי רשת מקס סטוק בפריסה ארצית

סדין חימום חשמלי יחיד - כביס במכונת כביסה. המחיר: 99 שקל. יח"צ,
סדין חימום חשמלי יחיד - כביס במכונת כביסה. המחיר: 99 שקל/יח"צ

ישנים טוב

שנת הלילה של רוב הישראלים נפגעה בחודשי המלחמה. היא אינה רציפה ואיכותית כפי שאולי הייתה בעבר. המחשבות, הלחצים, הדאגות והכאב מביאים להשלכות שקשה להתמודד איתן לאורך זמן: אנחנו עייפים במהלך היום, פחות מרוכזים, יותר עצבניים, חסרי סבלנות ופחות יעילים. פנינו למומחים של "ד"ר גב" וחזרנו עם כמה טיפים לשנת לילה איכותית:

בשעה טובה: למרות החדשות הקשות, נסו ללכת לישון ולהתעורר באותן השעות מדי יום. ברגע שתשמרו על שגרה, מחזור השינה בגוף יתייצב ולמעשה כך תסדירו את השעון הביולוגי שלכם.

צפירת הרגעה: כשמתכוננים לשינה, לא דואגים. דאגות יקשו על ההירדמות שלכם ויוסיפו את העייפות לרשימת הגורמים המלחיצים שתאלצו להתמודד מולה למחרת. נכון, זו משימה קשה, אבל תשתדלו לנקות את הראש ככל האפשר ולהתנתק מהחדשות.

מקפידים על תזונה נכונה: התזונה משפיעה על השינה. אל תאכלו ארוחות כבדות או מתובלות כשעתיים לפני השינה. הארוחות הללו עלולות לפגוע באיכות השינה שלכם ואפילו לגרום לצרבות, מה שמקשה על הירדמות. אגב, החליפו את כוס הקפה או התה במעט חלב פושר. משקאות מלאי קפאין יעוררו אתכם ויגרמו לכם לרוץ לשירותים מאחר והם משַתנים. בכלל, אל תשתו הרבה בשעות הערב, כדי שלא תאלצו לקום לשירותים במהלך הלילה. נסו להגביל את עצמכם בשתייה כשעתיים לפני ההירדמות המתוכננת.

משתיקים רעשי רקע: מתברר שלרעשים ולאורות יש משמעות חשובה: נסו להבטיח לעצמכם סביבה מבודדת ושקטה מראש עוד לפני הכניסה למיטה, כך שלא תאלצו להתעסק עם השתקת רעשים כאשר אתם כבר עייפים. "רעש לבן" מבורך ויסייע לכם להירדם - הוא יכול להיווצר גם ממזגן או ממאוורר, אלו יעמעמו רעשים פתאומיים ובלתי צפויים באמצע הלילה.

מכבים אורות כחולים: מחקרים אחרונים גילו כי שימוש באורות מלאכותיים כשעה לפני השינה עלול לעכב את תהליך ההירדמות. שימוש בנייד או צפייה בטלוויזיה לפני השינה יפריעו לתהליך ההירדמות על ידי שיבוש רגעי ביצור הורמון המלטונין, אותו הורמון שאחראי על השינה. החליפו את הצפייה בחדשות בספר טוב. עם תחילת הפיהוקים הראשונים, הניחו את הספר בצד - גם אם בדיוק הגעתם לקטע המותח והרפו את גופכם עד להירדמות.

חשיבה חיובית: העצה האחרונה היא גם המשימה הקשה מכולן. ובכל זאת, נסו להיזכר בדברים שמשמחים אתכם, גם אם יש לנו הרבה פחות סיבות לכך בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully