וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונגר בריצ'ארד השלישי

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 17:05

רמי ויעל אונגר. ערן לם,
רמי ויעל אונגר/ערן לם

תיאטרון "גשר" ערך לידידי התיאטרון, במשכנו ביפו, הצגת בכורה חגיגית של המחזה "ריצ'ארד השלישי" מאת שייקספיר, בבימויו של איתי טיראן, ובכיכובה של יבגניה דודינה.

את חברי אגודת ידידי התיאטרון אירחו יו"ר תיאטרון "גשר" ואגודת הידידים - ישראל מקוב, ומנכ"לית אגודת הידידים, רותי היילפרן עם בעלה רודי. מנכ"לית תיאטרון גשר, לנה קריינדלין, לא נכחה באירוע בשל נסיעת התיאטרון למספר הופעות של ההצגה "אנה קרנינה", בבימויו של רימאס טומינאס, בפריז.

הגיעו לצפות: עליזה ואהוד אולמרט, יעל ורון חולדאי, גלית גוטמן ויגאל אהובי, יעל ורמי אונגר, דיתי ואלכס לנדסברג, אילנה ויאיר המבורגר, עדיה ויצחק סוארי, הילה ורני רהב, ששון גבאי, נאווה ואמנון דיק, ועוד.

יאיר ואילנה המבורגר. ערן לם,
יאיר ואילנה המבורגר/ערן לם

קרן "אלטו" הישראלית, שבבעלות מודי כידון ויניב מלמוד, וענקית הנדל"ן האמריקאית IDVשבבעלות ג'ררד קולטר, טינדל יאפ וטים הרינגטון, חתמו על שיתוף פעולה להרחבת פעילות החברות יחד, לשם הקמת נכסים לוגיסטיים.

לצורך אירוע החתימה הגיעו מלמוד וכידון לטקסס שבארה"ב, שם נערך אירוע חגיגי לציון החתימה. מבין 15 המרכזים הלוגיסטיים שאלטו מקדמת בימים אלה בטקסס, ישנם חמישה מיזמים משותפים עם IDV, ששטחם הכולל עומד על כ-180 אלף מ"ר, בעלות כוללת של למעלה מ- 160 מיליון דולר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מודי כידון, טינדל יאפ ויניב מלמוד. ALTO RE,
מודי כידון, טינדל יאפ ויניב מלמוד/ALTO RE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully