וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי של חדשות: בשמים בהשראת הטבע, גילוח ללא סבון ואווירה לבית

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 14:20

בין המוצרים החדשים מעולם היופי והטיפוח שאולי תרצו לנסות ולהכיר, מצאנו מותג בישום צרפתי שמגיע לראשונה לישראל, ניחוח חדש לקלואה בהשראת עולם הפרחים, גילוח חלק ללא סבון, נרות אווירה לבית, טיפוח ביתי נגד "שחורים" וגם תכשיר לטיפול בשפשפות (לא רק לחיילים)

incense parfums. incense parfums,
incense parfums, הבשמים של המותג הצרפתי מגיעים לראשונה לישראל/incense parfums

משאירים שובל של ריח

בעוד מותגים רבים בעולם מצמצמים פעילות בישראל בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", מותג הבישום היוקרתי, הצרפתי Incense parfums בחרו לתמוך ולפתוח את שנת 2024 עם השקת המותג לראשונה בישראל.

הבשמים של המותג הצרפתי אינסנס פרפיומס הם "parfum de Extrait", מכילים כ-30% תמצית ריח (בהשוואה ל-20% במרבית הבשמים) ממרכיבים טבעיים שנבדקים על מומחי המותג שמבטיחים עמידות וניחוח אלגנטי שישאיר אחריכן שובל ריח יוקרתי.

הבשמים מגיעים בבקבוקוני זכוכית מעוצבים ואריזות יוקרתיות. בין עולמות הריח שמציע המותג, תוכלו למצוא ניחוחות ממשפחת ה- Wood הטבעי (עציים), ממשפחת ה- Amber, ממשפחת ה- Floral (פרחוני), ממשפחת ה- Citrus (הדרי) וממשפחת ה- Aromatic. הניחוחות מורכבים ממספר שכבות ריח שמתחברות יחד בצורה מדויקת ומחזיקות על הגוף לאורך זמן.

מעבר לבשמים תוכלו למצוא גם קרם גוף, חמאת גוף, מבשם בדים ודיפיוזר בניחוחות הממכרים הייחודים לאינסנס פרפיומס

טווח מחירים בשמים: 399-499 שקל. טווח מחירים טיפוח גוף ובישום הבית: 69-189 שקל.

incense parfums. incense parfums,
שובל עמיד וריח אלגנטי, incense parfums, טווח מחירים בשמים: 399-499 שקל./incense parfums

קטפנו עכשיו

מותג הבישום CHLOE (קלואה) משיק בושם חדש: EAU DE PARFUM LUMINEUSE.

כמו יתר הבשמים של קלואה השואפים להביע נשיות מלאת חיים וכנה באמצעות דיאלוג עם הטבע וקשר נצחי עם עולם הפרחים, כך גם או דה פרפיום Lumineuse מקבל השראה ממראה של ורד שנקטף הרגע, מוזהב מקרני השמש.

"רציתי לתת פרשנות חדשה לוורד האיקוני של Signature של קלואה על ידי הובלתו לטריטוריה חדשה", מסבירה יוצרת הבושם אן איו. "הרעיון היה ליצור ורד חמים ועדין, ולהוציא היבט חושני יותר של הנשיות של קלואה מבלי לוותר על אלגנטיות".

כמו הבשמים האחרים בסדרה, או דה פרפיום Lumineuse של קלואה מורכב ממקורות ריח טבעיים, אלכוהול ומים. לא יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קלואה החדש. יח"צ,
או דה פרפיום Lumineuse מבית קלואה, בהשראת ורד שנקטף הרגע, מוזהב מקרני השמש/יח"צ

טיפוח בבית המרקחת

מותג האיפור והטיפוח קליניק מקבוצת החברות אסתי לאודר מרחיב את פעילותו לראשונה לתחום בתי המרקחת בישראל, ויימכר בבלעדיות ברשת מכבי פארם. בין המוצרים של המותג שיימכרו ברשת: קרמי ההגנה, מוצרי טיפוח מסדרת האנטי אייג'ינג Clinique Smart, וסדרת הטיפוח לטיפול באקנה ובפגמי עור Anti-Blemish.

בשלב הראשון, המוצרים של המותג יימכרו ב-27 סניפים של מכבי פארם ובהמשך הם ייכנסו לסניפים נוספים. ליהי אספיס, מנכ"לית קליניק בישראל:"אנו נרגשים לשתף פעולה עם מכבי פארם, רשת בתי מרקחת המובילה ערכים של קידמה, חדשנות ושמירה על בריאות חבריה ובתוך כך גם בריאות עור הפנים.

כמו במכבי פארם, גם בקליניק בריאות העור של הצרכנים עומדת בראש סדר העדיפויות. לכן מתבצעות בדיקות אלרגיה לכל מוצר ומוצר כחלק מתהליך פיתוח המוצרים ואך טבעי הוא שנחבור לרשת בתי המרקחת המובילה בישראל ונצא לפיילוט משותף".

קליניק. יח"צ חו"ל,
מותג האיפור והטיפוח קליניק מרחיב את פעילותו ויימכר לראשונה בבתי המרקחת בישראל/יח"צ חו"ל

גילוח צמוד וחלק

המותג הבינלאומי INTUITION מציע מכשיר גילוח לנשים עם ראש עטוף סבון מוצק המועשר בתמצית האלוורה להזנת העור, הקלה והרגעה של העור בימי החורף הקרים.

מכשיר הגילוח הנשי בעל 4 להבים ועטוף בסבון מוצק המועשר באלוורה וויטמין E אשר מזינים את העור, מרככים, מטפחים ומרגיעים אותו עם חווית גילוח קלה

מכשיר הגילוח של INTUITION מתפאר במבנה ארגונומי המותאם לגילוח בכל חלקי הגוף ומתאים לעור עדין ורגיש העשרת הסבון באלוורה וויטמין E מעניקה לו יתרון נוסף וגורמת לפעולת הגילוח להיות נעימה קלה וחלקה יותר ללא צורך בתוספת של ג'ל או קרם גילוח, כך שהעור נשאר רך ואינו מגורה לאחר הגילוח.

המכשיר קל ונוח לשימוש, וניתן להחליף בתנועה פשוטה את ראש הלהבים והסבון. המכשיר מגיע ב-2 מארזים: עם 2 סכינים או עם 5 סכינים. המחיר מומלץ לצרכן: 40-90 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והמזון

סכין אינטואיישן עם תמצית אלוורה ג'ל. יח"צ,
סכין אינטואיישן עם תמצית אלוורה ג'ל, המחיר: 40-90 שקל./יח"צ

נלחמים ביובש

בעונת החורף האוויר יבש יותר, רמת השומניות באפידרמיס יורדת ואנשים רבים סובלים כתוצאה מכך מעור יבש המלווה פעמים רבות באדמומיות ובגרד. קרם הגוף מבית המותג מונע ומטפל כאחד בתסמינים אלו ונוספים.

מותג הקוסמטיקה וטיפוח השיער הישראלי REBORN מציג קרם גוף מועשר ברכיבי לחות בוטניים עוצמתיים המעניקים הזנה מיידית לעור הגוף, מעודדים התחדשות תאית ומחזקים את ההגנה הטבעית.

פורמולת הקרם מבוססת על רכיבים אורגניים וידידותיים לעור וכוללת מרכיבי לחות בוטניים, ביניהם מאצ'ה וחמאת קפצ'או. היא מכילה חומצה לקטית העוזרת בהסרת תאים מתים וחידוש תאי העור, עשירה בנוגדי חמצון ואנזימים וחומצות המנקים את העור מרעלים.

מרקם הקרם קליל, הוא נספג במהירות ולא מותיר תחושת דביקות. שימוש יומיומי בו יותר את העור גמיש, חלק ובריא יותר.

המחיר: 69 שקל. להשיג באתר המותג WWW.REBORN.CO.IL

קרם לחות עשיר לגוף המועשר במרכיבי לחות בוטניים- קמבוצ'ה חמאת קפצ'או וחמאת תה ירוק מאצ'ה, המחיר: 69 שקל. סטודיו מי ומי,
קרם לחות עשיר לגוף המועשר במרכיבי לחות בוטניים- קמבוצ'ה חמאת קפצ'או וחמאת תה ירוק מאצ'ה, המחיר: 69 שקל/סטודיו מי ומי

מבעירים את האווירה

מותג מוצרי האווירה NOLA LOLA מבית סופר-פארם, משיק מארז נרות המכיל שישה מיני נרות בצבעים וריחות שונים, ליצירת אווירה מרגיעה ונעימה.

המארז מכיל 6 נרות ריחניים העשויים משעוות סויה צמחית עם ריחות ארומטיים וביניהם פריחת נקטרינה ודבש, מנטה אקליפטוס ואשכולית, בזיל לימוני ומנדרינה ועוד. משקלו של כל נר 25 גרם וזמן הבעירה הכולל של כל הנרות במארז הוא כ-30 שעות.

מחיר המארז: 70 שקל

NOLA LOLA מארז נרות במגוון ריחות קרדיט מחיר לצרכן 69.9 שקל. יחצ,
מוצרי האווירה של המותג NOLA LOLA מבית סופר-פארם, מחיר המארז: 70 שקל/יחצ

לא בעד שחורים

חברת ד"ר פישר מרחיבה את סדרת תרחיצי הפנים תחת מותג EFFECTIVE CARE ומשיקה תרחיץ פנים לעור מעורב עד שמן לניקוי עמוק ועדין במיוחד.

התרחיץ מכיל חומצה סליצילית ו-AHA ופורמולה ייחודית בעלת פעילות אקטיבית משולשת לניקוי יסודי ועדין במיוחד של עור הפנים, טיהור הנקבוביות ומתן תחושת נקייה ורעננה בכל שימוש. התרחיץ מסייע בטיפול ובמניעת נקודות שחורות, הסרת תאי עור מתים, ספיחת עודפי שומן וחידוש מראה העור. בנוסף הוא נון קומדוגני, נבדק קלינית, OIL-FREE ו-100% אל סבון.

תרחיץ פנים לעור מעורב-שמן. יעל האן,
תרחיץ פנים לעור מעורב-שמן/יעל האן

לא רק בקיץ ולא לספורטאים בלבד

עוד חדש ממעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר: אפקטיב קר פדיסול קרם טיפולי למניעת שפשפת
הפתרון הבדוק למניעת שפשפת ולסיוע בהרגעת העור.

בניגוד לדעה הרווחת, שפשפת אינה אופיינית רק לימי הקיץ החמים, אלא עלולה להיווצר לאורך כל ימות השנה. היא נגרמת כתוצאה מחיכוך בין שני שטחי עור בגוף ומופיעה בעיקר באזורי המפשעה, בית השחי, מתחת לחזה, בכפות הרגליים ובקרסוליים.

הסיכויים להיווצרות שפשפות בעור גדלים במצבים של שהייה ממושכת בתנאי שטח ללא תנאי היגיינה ראויים ופעילות גופנית רבה ומאומצת הגורמים לחיכוך משמעותי, ובמקרים כאלה מומלץ לנקוט בטיפול ובפעולות מנע.

אפקטיב קר פדיסול הוא קרם טיפולי יעיל במיוחד למניעת שפשפת ולסיוע בהרגעת העור, המתאים במיוחד לשימוש בתנאים קשים ובזמן מאמץ (לחיילים, ספורטאים, רוכבי אופניים, אצנים וכו'). הפורמולה משלבת תמצית פרחי קמומיל ואלנטואין המסייעים בהרגעת העור, מסייעת בהגנה על העור בעת חיכוך, בהרגעה ובריכוך של עור מגורה.

המחיר המומלץ לצרכן: 40 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון ובבתי המרקחת הנבחרים.

אפקטיב קר פדיסול. יעל האן,
אפקטיב קר פדיסול/יעל האן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully