וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נדבר על זה: עזריאלי שרונה משיק סדרת הרצאות ללקוחותיו

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 9:31

עזריאלי שרונה משיקה סדרת הרצאות מרתקות ללקוחותיה ומזמינה את הציבור הרחב למיזם "Sarona Talks", במסגרתו יארחו הרצאה מרתקת אחרת בכל חודש כשהראשונה שתתקיים החודש (31.1) תדבר על העברת המסרים הסודיים של המלכה אליזבת באמצעות אופנה

let's talk about it! המלכה איליזבת. יערה קידר,
"Sarona Talks", סדרת הרצאות חודשיות בעזריאלי שרונה/יערה קידר

עזריאלי שרונה ממתג את עצמו כמרכז המציע צרכנות חדשה וייחודית הכוללת התאמה פרסונלית לצד חוויות קולינריות ופעילויות wellness מגוונות.

כעת, הוא מחדש ומשיק את המיזם "Sarona Talks", במסגרתו יארח הרצאה מרתקת אחרת בכל חודש כאשר הראשונה לפתוח את המיזם הינה יערה קידר עם הרצאתה "אופנה והמלכה אליזבת". ההרצאה תתקיים ב-31 בינואר בשעה 19:00, בחלל ההרצאות בקומה השלישית.

יערה קידר היא אוצרת, היסטוריונית אופנה, ודוקטורנטית בתוכנית ללימודי תרבות באוניברסיטה העברית. אצרה, בין שאר, את התערוכות "אלבר אלבז: מפעל החלומות", "הנשף: אסקפיזם בתפירה עילית", "ז'ה טם, רונית אלקבץ" במוזיאון העיצוב חולון, ותערוכת הנעליים Walk of Art שהוצגה בניו יורק וסן פרנסיסקו.

הרצאותיה של קידר מתאפיינות בעושר חזותי הכולל תמונות, מוזיקה, קטעי וידאו עוצרי נשימה, וסיפורים מלאי רגש והומור שהופכים את ההרצאה לחוויה יוצאת דופן.

בהרצאה תגלה קידר, איך הסגנון של המלכה היה לא רק אמירה אסתטית אלא גם הצהרה פוליטית של ממש, ואיך הופעותיה עוצבו בקפידה ונעשו לערוץ תקשורת להעברת מסרים סודיים. למלכה הייתה אמונה עמוקה בכוחה של שפת האופנה.

קבלת כרטיס זוגי להרצאה מותנת ברכישה בסך מצטבר של 300 ש"ח ומעלה, בכל אחת מהחנויות בעזריאלי באותו יום! לינק להזמנה

ההרצאות הקרובות:
ינואר - יערה קידר - אופנה והמלכה אליזבת - 31.1
פברואר - אוהד חמו - קו פרשת המים - 29.2
מרץ - ירדן ג'רבי - ללא פשרות - 28.3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully