וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שיודע הכל: אלי פיניש בקמפיין השקה ל-Galaxy S24

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 9:04

בהמשך לגידול של 400% בהזמנות בהשוואה לשנה קודמת, עולה הקמפיין לכבוד השקת הדגם החדש Galaxy S24 בכיכובו של אלי פיניש שמגלם את צורי - הישראלי שיודע הכל

אלי פיניש בקמפיין חדש של דינמיקה לקראת השקת ה-Galaxy S24 החדש/מיכה לובטון

דינמיקה עולה בקמפיין חדש לקראת השקת ה-Galaxy S24, בכיכובו של הפרזנטור האהוב אלי פיניש, המגלם את צורי, הישראלי שיודע הכל - מתחכם אבל לא חכם. הפרסומת של דינמיקה עולה בכל המדיות, מערוצי הטלוויזיה ועד הדיגיטל.

אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה ייבואנית סמסונג: "מכשירי הדגל החדשים Galaxy S24, מעוררים עניין אדיר בעולם ועכשיו גם בישראל. כבר במכירה המוקדמת אנחנו חווים ביקושים גבוהים ב400% מהשקה קודמת ונערכים כפי שנערכנו להשקות עבר של מכשירי הדגל של סמסונג, בהן מכרנו את מספר המכשירים הגדול בישראל.

הקמפיין החדש בכיכובו של אלי פיניש, מציג את ההטבות הייחודיות שלנו לרגל ההשקה, בהן הכפלת נפח האחסון במכשיר והאפשרות להזמין ולהנות מהמכשיר לפני כולם".

אלי פיניש בקמפיין חדש לדינמיקה לקראת השקת ה-Galaxy S24 החדש. מיכה לובטון,
מתחכם ולא חכם: אלי פיניש יודע הכל בקמפיין השקה ל-Galaxy S24/מיכה לובטון

רשת דינמיקה, היבואנית הרשמית והמובילה במכירות סמסונג בישראל, החלה בשבוע שעבר במכירה המוקדמת של סדרת מכשירי הדגל החדשים Galaxy S24 באתר האונליין www.dynamica.co.il ובסניפים.

דינמיקה מציעה לרוכשים במסגרת המכירה המוקדמת לקבל את המכשיר בשליחות חינם עד הבית, ראשונים לפני כולם עם הטבות בשווי מאות שקלים: הכפלת נפח האחסון במכשיר, כיסוי מקורי של סמסונג, עוד יוכלו הרוכשים בהזמנה המוקדמת ליהנות מהנחה של 15% על שעונים חכמים של סמסונג מסדרת Galaxy Watch 6. בנוסף מציעה דינמיקה אפשרות לטרייד אין של עד 4,000 שקלים בהחזרת מכשיר ישן.

בנוסף, הרשת מציעה את שירות התיקונים dynamica care + הייחודי שכולל תיקון נזק, תיקון שבר מסך והטבה של תיקון עד בית הלקוח ללא תוספת עלות במבצע השקה לרוכשים הראשונים שיצטרפו לשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully