וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארטאפ Sequence מגייסת עובדים

25.1.2024 / 8:59

החברה השלימה סבב של 5.5 מיליון דולר ומגייסת עובדים לפיתוח פלטפורמת ניהול פיננסי אישי

SEQUENCE. אלעד מלכה,
SEQUENCE/אלעד מלכה

סטארטאפ הפינטק Sequence, המפתח פלטפורמה ראשונה מסוגה לניהול פיננסי אישי, מתרחב ומגייס עובדים לתפקידי פיתוח וניהול מוצר. החברה השלימה סבב גיוס סיד בסך 5.5 מיליון דולר, בהובלת קרן Aleph ובהשתתפות משקיעים נוספים.

Sequence מאפשרת לצרכנים פרטיים ולעסקים קטנים בארה"ב לנהל באמצעותה את התכנון הפיננסי כולל תזרים מזומנים, שליטה מלאה על כל השירותים הפיננסיים, חשבונות בבנקים, אפליקציות, הלוואות, כרטיסי אשראי, חסכונות והשקעות ועוד וניתוב חכם של כספים ביניהם. Sequence ממפה למשתמשים את המקומות בהם מצוי כספם עם ממשק אינטואיטיבי ודינאמי ומאפשר למשתמשים להחזיר לעצמם את השליטה על חייהם הפיננסיים.

משתמשי הפלטפורמה יכולים להגדיר באופן עצמאי כללים חכמים וליצור אסטרטגיה להתנהלותם הכספים, כמו העברה קבועה בתאריכים מסוימים או על סמך מצב היתרה וקריטריונים נוספים כדי להגיע ליעדיהם הפיננסיים. Sequence פעלה עד עכשיו מתחת לררדאר וצברה מעל לאלף לקוחות משלמים שמשתמשים בה לאוטומציה של פעילויות פיננסיות, הפחתת חובות, בניית אסטרטגיות השקעה ארוכות טווח, צמצום תשלומי ריבית ויצירת רשת ביטחון כלכלית למקרי חירום. החברה רשמה ברבעון האחרון של השנה צמיחה של 220% בהיקף הפעילות שנעשית באמצעותה, שמגיע לעשרות מיליוני דולרים.

Sequence הוקמה בתחילת 2023 על ידי גלעד עוזיאלי, המשמש מנכ"ל החברה והאחים תום ראובני (CPO) ואורן ראובני (CTO). המייסדים הכירו לפני כעשור במאיץ The Junction. זהו הסטארטאפ השני בתחום הפינטק שהם מקימים ביחד. החברה מעסיקה 13 עובדים, מתוכם שמונה במרכז הישראלי והשאר בארה"ב. כספי ההשקעה ישמשו לגיוס כוח אדם להרחבת מערך הפיתוח ולהשקה מסחרית.

גלעד עוזיאלי, מייסד משותף ומנכ"ל Sequence: "האמריקאי הממוצע נדרש להתמודד עם 15 חשבונות שונים שבהם מתנהל כספו כולל כרטיסי אשראי, הלוואות, חסכונות, חשבונות בנק ואפליקציות פינטק. פיצול השירותים יוצר אתגר בניהול חכם של הכספים והתוצאה היא בזבוז משאבי זמן ואנרגיה, הפסד כספים על תשלומי ריבית או כספים שנמצאים באפיקים לא מניבים. העובדה שהצלחנו לגייס בזמן קצר מעל אלף לקוחות משלמים, חלקם עוד לפני שבכלל היה לנו מוצר, מעידה על הצימאון הרב בשוק לפתרון הטכנולוגי שאנחנו מפתחים."

אדן שוחט, שותף בקרן Aleph: "בענף אפליקציות השירותים הפיננסיים מתפתח דיסוננס. ככל שהן מתרבות והופכות לפופולריות במיוחד בארה"ב, כך גדל האתגר של המשתמשים לנהל את ענייניהם הכספיים בדרך המיטבית עבורם. Sequence יצרה קטגוריה חדשה financial routing שמאפשרת ליצור כללים קבועים להתנהלות הפיננסית, להגדיר חלוקה אוטומטית בין הוצאות שוטפות לבין חיסכון, לקבוע לאן יופנה הכסף, כמה מתוכו ומתי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully