וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריחה של קרפור: 3 סניפים חדשים לרשת הקמעונאות בישראל

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 11:19

קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה 2 סניפים חדשים שיפעלו בפורמט סיטי בקרית אונו ובתל אביב

קרפור ישראל. שוקה כהן,
קרפור ישראל פותחת 3 סניפים חדשים/שוקה כהן

הסניפים החדשים של רשת קרפור שייפתחו השבוע:

פתיחה מחודשת של סניף קרית גת, צפויה להתקיים ביום ה' הקרוב (25.01.24) בשעה 16:00 ברחוב אסתר המלכה 19. בסניף המשודרג, ניתן יהיה למצוא מחלקות מגוונות ואיכותיות כמו מאפייה בניחוח צרפתי, מעדניית גבינות איכותיות, קצבייה משובחת ודגים טריים במחירים אטרקטיביים.

כמו כן, שני סניפי הסיטי החדשים בקרית אונו ובתל אביב, צפויים להיפתח ביום ג' (30.01.24). בסניף קרית אונו החדש תתקיים פתיחה רשמית וגזירת סרט בשעה 16:00 ובסניף תל אביב החדש בשעה 18:00.. בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, גם הסניפים החדשים, תוכננו על ידי קרפור והוקמו לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.

בסניפים הסיטי החדשים, ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי קרפור, באיכות אירופאית ובמחירים הזולים ביותר בשוק, ביותר מ-50% מהמותגים בישראל, ביניהם מגוון גדול של מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון, מוצרי נון פוד, וירקות פרימיום ישראליים. בנוסף, בשני הסניפים יוכל קהל הצרכנים ליהנות ממעדניית גבינות מובחרות, מעדניית נקניקים, קצביה משובחת, מחלקת ירקות ופירות איכותיים, דגים טריים וכמובן מאפייה בניחוח צרפתי.

מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. בימים קשים אלה, בהם קהל הצרכנים פוקד את רשתות השיווק בתדירות גבוהה, אנו רואים צורך בלתי מתפשר להמשיך להציע את מוצרי קרפור האיכותיים ביותר, במחירים הכי זולים בישראל. הרשת תומכת בתוצרת ישראלית עם מכירת חקלאות ישראלית ואף קיום יום מכירות ייעודי- ימי שלישי ישראלי, כל זאת על מנת לסייע למשק ככל יכולתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully