וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת למשפחות החטופים: "כל משאית לעזה מאריכה את חיי סינוואר"

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 16:32

שר הכלכלה נפגש בלשכתו עם משפחות חטופים והביע תמיכה בניסיונם לעצור את משאיות הסיוע לעזה: "אין עוד תקדים בהיסטוריה למדינה שמספקת דלק ואספקה למדינה שנלחמת בה"

בווידאו: פלסטינים בוזזים משאיות סיוע/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שר הכלכלה ניר ברקת נפגש היום עם נציגי משפחות החטופים בלשכתו בירושלים.

השר הביע תמיכה במשפחות אשר מנסות לעצור את משאיות הסיוע לעזה ויצא נגד המשך העברתן. לדבריו, "העובדה שנכנסות עדיין משאיות לעזה בזמן שהחטופים שלנו שם בלי מזון ובלי ביקור של הצלב האדום - זו הזיה. כל משאית שקבינט הקונספציה מכניס לעזה - מאריכה את החיים של סינוואר. לצערי יש לנו קבינט שעדיין חי בקונספציה. הם תקועים ב-6 באוקטובר".

ברקת המשיך ואמר כי "הם לא למדו את הלקח מהשבת השחורה. אסור לנו להכניס אפילו גרגיר לעזה עד שלא מחזירים את כל החטופים. אין עוד תקדים בהיסטוריה למדינה שמספקת דלק ואספקה למדינה שנלחמת בה. אנחנו תקועים עם קבינט קונספציה שלא מבין את גודל השעה".

משאיות סיוע נכנסות לרצועת עזה דרך מעבר רפיח, 24 באוקטובר 2023. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
משיאות סיוע נכנסות לעזה. "תקועים עם קבינט קונספציה שלא מבין את גודל השעה״/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

כידוע משפחות החטופים נאבקות נגד המשך הכנסת משאיות האספקה לעזה. ביומיים האחרונים עצרו משפחות משאיות שהיו אמורות לנסוע דרך מעבר כרם שלום, והצליחו למנוע מעבר של חלק מהן. גם היום המשפחות פעלו לשבש את מעבר המשאיות.

דני אלגרט שאחיו חטוף, הגיע היום ואמר כי "אנחנו פה כדי להראות לראש הממשלה שהוא יכול לעצור את המשאיות כמו שאנחנו עוצרים. אף משאית לא תיכנס היום. באנו להראות לראש הממשלה שהוא צריך לגדל אומץ ולהגיע ולעמוד מול האמריקאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully