וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Bettear ממנה את אריאל כנר לתפקיד סמנכ"ל השיווק

25.1.2024 / 22:40

בתפקיד החדש יוביל כנר את אסטרטגיית השיווק הגלובלית של Bettear ויפקח על פיתוח המותג, תקשורת, שיווק המוצר והפעלת המכירות בשווקים הבינלאומיים

אריאל כנר. חברת בטר,
אריאל כנר/חברת בטר

חברת Bettear הישראלית, המפתחת טכנולוגיות מתקדמות להנגשה אקוסטית בזמן-אמת והמותאמת אישית ובמגוון תרחישים מודיעה על המינוי של אריאל כנר לתפקיד סמנכ"ל השיווק.

הטכנולוגיה אותה פיתחה החברה מוטמעת בתיאטראות, אוניברסיטאות, בתי קולנוע, מוזיאונים בתי תרבות ועוד, ומאפשרת למשתמשים חוויה קולית איכותית נטולת רעשי סביבה וזאת באמצעות הסמארטפון ועזרי השמע האישיים (מכשיר שמיעה, שתל קוכליארי ואוזניות). בתפקיד החדש יוביל כנר את אסטרטגיית השיווק הגלובלית של Bettear ויפקח על פיתוח המותג, תקשורת, שיווק המוצר והפעלת המכירות בשווקים הבינלאומיים. כנר הוא מנהל שיווק ופיתוח עסקי מנוסה עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בהובלת צמיחה עבור חברות טכנולוגיה B2B. הוא מצטרף ל- Bettear לאחר שביצע שלל תפקידים בחברות טכנולוגיות מקומיות ובינלאומיות.

"אנו מאוד שמחים לקבל את אריאל למטה הנהלת החברה", אמר איתמר גבאי מייסד ומנכ"ל Bettear. "המומחיות העמוקה שלו הן בשיווק והן במוצר תהיה בעלת ערך רב עבורנו בהמשך שיפור הפתרונות היחודיים שלנו המבוססים על בינה מלאכותית והפיכת פתרונות נגישות אקוסטית לפשוטים ואישיים יותר. הניסיון של אריאל בהשקה וקידום מוצרי טכנולוגיה גלובליים יסייע לדחוף אותנו לשלב הצמיחה הבא".

"אני נרגש להצטרף ל- Bettear ולהוביל את מאמצי השיווק עבור מוצר חדשני ומשמעותי כל כך", מסר אריאל כנר, סמנכ"ל השיווק. "אני בטוח שיחד עם האנשים המוכשרים בחברה, נמשיך במסע מדהים של צמיחה, נוביל את החברה לשיאים חדשים וננגיש את עולם השמע".

בנוסף, כנר הוא בעל תואר ראשון ושני באלקטרוניקה רפואית מאוניברסיטת קנט שבקנטרברי, בריטניה, אותם סיים בהצטיינות. במהלך לימודיו המציא ורשם פטנט על מכשיר שמיעה דו-אוזניים מתוכנת חדשני. מכשיר השמיעה מאפשר כיוון אישי של הגדרות השמע עבור כל אוזן בנפרד, דבר המרחיב את רוחב הסרט והמשפר באופן משמעותי את יכולת ההבחנה בצלילים אצל משתמשים עם לקות שמיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully