וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה שבתאי שמש מונתה לסמנכ"לית הכספים של חברת ההייטק אופטימוב

25.1.2024 / 22:44

תוביל את אסטרטגית הכספים של החברה, לרבות צמיחה והתרחבות החברה, תכנון וניתוח פיננסי, חשבונאות, מיזוגים ורכישות, פעילות משפטית וקשרי משקיעים

הילה שבתאי שמש. אופטימוב,
הילה שבתאי שמש/אופטימוב

הילה שבתאי שמש מונתה ל- Vice President of Finance, סמנכ"לית הכספים של חברת ההייטק Optimove, המפתחת ומנהלת פלטפורמת שיווק CRM מבוססת בינה מלאכותית להגדלת מכירות של חברות ללקוחותיהם. היא תוביל את אסטרטגית הכספים של החברה, לרבות צמיחה והתרחבות החברה, תכנון וניתוח פיננסי, חשבונאות, מיזוגים ורכישות, פעילות משפטית וקשרי משקיעים.

הילה שימשה בתפקידה האחרון דירקטורית גלובלית של החטיבה העסקית ב- Lumenis Surgical והובילה את הצמיחה הגלובלית של החברה עד לרכישתה על ידי Boston Scientific בשווי של 1.1 מיליארד דולר. לפני כן כיהנה כמנהלת פורטפוליו ב-Viola Ventures, מנהלת בתחום מיזוגים ורכישות והערכות שווי ב-KPMG, ואנליסטית ב-Procter & Gamble. היא בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במינהל עסקים מ-INSEAD, שבו היא מכהנת כנשיאת מועדון הבוגרים הישראלי, שמונה למעלה מ-700 בוגרים. הילה שרתה כקצינת מודיעין קרבי בדרגת סרן ובמילואים בפלס"ר שריון.

פלטפורמת שיווק ה-CRM של אופטימוב משרתת מעל 500 מותגים בתחומי הקמעונאות, גיימינג, מסחר אלקטרוני, תקשורת, שירותים פיננסים ועוד. המערכת עושה שימוש עמוק בביג דאטה ובינה מלאכותית על מנת לנתח את העדפות הלקוחות וצרכיהם ומסייעת לחברות לייצר קמפיינים מותאמים אישית למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים, תוך שימוש בערוץ השיווק האופטימלי ומסרים אפקטיביים שיניעו אותם לפעולה. אמצעים אלו מסייעים להגדלת הרווחיות של חברות מלקוחותיהם ביותר מ-33% בממוצע והביאו לכך שהחברה דורגה במקום הראשון על ידי גרטנר העולמית בתחום תיאום קמפיינים של שיווקיים רב ערוציים. אופטימוב משמשת למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה בערוצי התקשורת השונים, כשהחברות מקבלות מידע סטטיסטי מדויק על האפקטיביות של כל פעולה. החברה מעסיקה 450 עובדים בישראל, אירופה וארה"ב ונמצאת בשלבי התרחבות וגיוס עובדים חדשים.

פיני יקואל, מנכ"ל ומייסד אופטימוב: "להילה רקע הנפרס על פני שני עשורים בתפקידים פיננסיים ועסקיים בכירים והובלת חברות להצלחות. ניסיונה המגוון כולל הובלת סטארטאפים וארגונים גדולים במספר מגזרים ובתפקידים שונים בחברות עצמן, בקרן השקעות וביעוץ, וכולל מערך מיומנויות בפיננסים, אסטרטגיה, פיתוח עסקי, ניהול מוצר ושיווק. אנחנו שמחים לצרף אותה כדמות מפתח להנהלת החברה ולהעזר בניסיונה וכישוריה במהלכים הבאים של אופטימוב."

הילה שבתאי שמש: "אני נרגשת להצטרף לאופטימוב בעיתוי משמעותי במסלול הצמיחה של החברה. אופטימוב היא שחקנית מובילה בשוק פלטפורמות שיווק CRM בתחומי הגיימינג, קמעונאות, פינטק ועוד. מרשים לראות את כברת הדרך שהחברה עשתה בשנים האחרונות וכן את האופן בו לקוחותיה מעידים על תרומתה לצמיחה העסקית שלהן. אני גאה להצטרף לצוות של אופטימוב שמעצב את העתיד של החברה ושל לקוחותיה ולקחת חלק בתהליכי הצמיחה הבאים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully