וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור 5 נהנים יותר? יהודה לוי מציג את מועדון ההטבות של פלאפון

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 11:42

פלאפון משיקה היום (28.1) מועדון הטבות חדש ללקוחות הדור החמישי של החברה. את ההשקה ילווה קמפיין פרסום שיעלה הערב בטלוויזיה בכיכובו של יהודה לוי

יהודה לוי בקמפיין חדש לפלאפון עם השקת מועדון ההטבות ללקוחות דור 5/יח"צ פלאפון
יהודה לוי קמפיין חדש לפלאפון. פלאפון,
יהודה לוי קמפיין חדש לפלאפון/פלאפון

מועדון ההטבות החדש של פלאפון, 'מועדון ה-G5', מאפשר למנויים קיימים וחדשים ברשת הדור החמישי של פלאפון ליהנות ממגוון הטבות אותן ניתן לממש דרך אתר החברה, ביניהן: 150 שקלים לרכישת מוצרי חשמל בחנויות פלאפון ובאתר, 5 ימי ביטוח נסיעות חינם דרך ביטוח ישיר, כרטיס מתנה לסרט, הנחה על מגוון הופעות בזאפה, 75 שקלים לרכישת אביזרים בחנויות ובאתר פלאפון ועוד.

בפרסומת החדשה, הממשיכה את הקו הפרסומי המוכר של פלאפון שהושק בשנה שעברה, יהודה לוי יושב בסלון ביתו ומספר על חברו "שון מקור ראשון", זה שתמיד מעדכן לפני כולם בכל המידע ושותף בכל קבוצות העדכונים, אך מכיוון ששון לא מחובר לרשת הדור החמישי של פלאפון, הסרטון אותו הוא רוצה להראות לחבריו נתקע. יהודה מציע לשון לעבור לרשת ה-5G של פלאפון כדי שיוכל להיות הראשון שמעדכן את כולם.

יהודה לוי בקמפיין חדש לפלאפון. פלאפון,
יהודה לוי בקמפיין חדש לפלאפון/פלאפון

על פי נתוני פלאפון עולה, כי כיום כ-80% ממכירות הטלפונים הסלולריים שלה הינן של מכשירים תומכי דור חמש וכי לקוחות החברה יכולים לגלוש גם ב-51 מדינות נוספות בעולם ברשתות תואמות דור חמש. עוד עולה מנתוני פלאפון, כי מנויים על חבילות דור 5 גולשים 20% יותר בהשוואה לשאר המנויים מבחינת נפח הגלישה.

"כחברה המובילה את הדור ה-5 בישראל אנו שמחים להשיק את מועדון ה-G5 ", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "מעל למיליון מנויי הדור החמישי שלנו נהנים מרשת סלולרית חזקה וממהירויות גבוהות, וכעת מועדון ההטבות החדש יאפשר ללקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של הטבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully