וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד לבן של אהבה: מותג הטיפוח SABON משיק קולקציית וולנטיין

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 12:11

מכירים את הניצנים הראשונים המרגשים שמביאה איתה אהבה חדשה? מבט אחד שמפעיל את כל החושים, הרגשות מתעוררים לחיים ובשנייה אחת כל עולמכם משתנה. מותג הטיפוח הבינלאומי SABON, משיק לכבוד האוהבים את קולקציית White Rose החדשה במהדורת וולנטיין מוגבלת

sabon, קולקציית “white rose” במהדורה מוגבלת.. רונן מנגן,
ורד לבן של אהבה: מותג הטיפוח SABON משיק קולקציית וולנטיין/רונן מנגן

כשאומרים אהבה אומרים פרחוני, ורוד ומאסק. וכזו היא קולקציית הWhite Rose הסוחפת.

הניחוח של הורד הלבן מעורר מחדש את התשוקה והאופטימיות באמצעות 3 תמציות עיקריות: ברגמוט - בעל הניחוח המשכר המסייע לתחושה של אנרגיה מחודשת ושמחה, ורד לבן ומאסק - ניחוח הטוהר והחושניות. ניחוח בו חיים זה לצד זה בהרמוניה מתק הצוף הרענן והחושני, יחד עם הדומיננטיות שתורמים עצי האלגום (הסנדלווד), תמצית היצר והתום. כל תמצית בקולקציית White Rose מגלמת תפקיד אחר, כאשר השילוב של שלושתם יחד יוצר קסם בעל ניחוח משכר.

חנה זנו, מנהלת השיווק של SABON ישראל: "הענקה מתוך אהבה היא דרך חיים עבורנו. קולקציית White Rose מסמלת את הקסם הראשוני שכולנו חווינו עם ניצני ההתאהבות, בניחוח משכר בשילוב תמציות: ברגמוט, ורד לבן ומאסק, שיוצרות הרמוניה חושנית ושמחה. מאחלת לכולם שלא נפסיק להתאהב ולאהוב ושנדע תמיד להעריך את הדברים הטובים שנמצאים בחיינו".

sabon, סבון הרחצה מקולקציית “white rose” המועשר ב-4 שמנים טבעיים - חוחובה אבוקדו נבט חיטה וזית. המחיר: 72 שקל. רונן מנגן,
sabon, סבון הרחצה מקולקציית “white rose” המועשר ב-4 שמנים טבעיים - חוחובה אבוקדו נבט חיטה וזית. המחיר: 72 שקל/רונן מנגן

הקולקציה כוללת:

סבון רחצה על בסיס שמנים: רעננו את הגוף והנפש עם סבון הרחצה על בסיס שמנים האהוב מקולקציית "White Rose" המועשר ב-4 שמנים טבעיים - חוחובה, אבוקדו, נבט חיטה וזית. מתאים לכל סוגי העור, בעל מרקם עשיר בלחות המנקה את העור ומעניק לו רכות וברק לאורך כל היום. 300 מ"ל, המחיר: 72 שקל.

פילינג גוף: אחד המוצרים האייקונים של המותג. הוא הושק לראשונה ב-1997 כאשר הנוסחה שלו היא שילוב בין מלחי ים המלח, המכיל סגולות ריפוי לצד שמנים בוטניים אשר מזינים את העור ומסייעים בהפיכתו לחלק. פילינג הגוף מסדרתWhite Rose מסיר בעדינות תאי עור מתים ומחייה את העור, מותיר אותו חלק כמשי בריח קסום. 320 גר', המחיר: 109 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
sabon, פילינג גוף מקולקציית “white rose” . המחיר: 109 שקל. רונן מנגן,
sabon, פילינג גוף מקולקציית “white rose” . המחיר: 109 שקל/רונן מנגן

חלב גוף: חלב הגוף מקולקציית White Rose מעניק עור רך וזוהר טבעי, הודות לשילוב מרכיבים בוטניים: שמן שקדים מזין וחלב שקדים אורגני לשיקום העור. לעור רך כמשי ובעל ניחוח רענן.
200 מ"ל, המחיר: 119 שקל.

קרם ידיים: קרם הידיים של SABON מקולקציית White Rose בעל פורמולה יוקרתית שפותחה במיוחד כדי להעניק הזנה וריכוך לידיים. הפורמולה מורכבת מחמאת שיאה לשיקום העור ותמצית אלוורה להזנה ולחות. קרם הידיים בעל מרקם הנספג במהירות ואינו דביק. 30 מ"ל, המחיר: 45 שקל.

מי גוף: ניתן להשתמש לבד או בשילוב מוצרי גוף אחרים כחותמת ניחוח סופי. ה- Eau de SABON פחות מרוכז מבושם מסורתי ומציע רעננות מתמשכת. 30 מ"ל, המחיר: 75 שקל.

sabon, חלב גוף מקולקציית “white rose”. מחיר: 119 שקל. רונן מנגן,
sabon, חלב גוף מקולקציית “white rose”. מחיר: 119 שקל/רונן מנגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully