וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ל.מ חשמל ודיגיטל מתחדשת בפתיחת השנה עם מינויים חדשים

28.1.2024 / 8:56

ערן ארליך מצטרף לא.ל.מ בתפקיד סמנכ"ל הסחר. מאיה שלו שרוני, סמנכ"לית השיווק של החברה, מונתה למשנה למנכ"ל א.ל.מ. זאת בנוסף, לאחריותה כסמנכ"לית השיווק של הרשת

ערן ארליך. יחצ,
ערן ארליך/יחצ

ערן ארליך מצטרף לא.ל.מ בתפקיד סמנכ"ל הסחר. מאיה שלו שרוני, סמנכ"לית השיווק של החברה, מונתה למשנה למנכ"ל א.ל.מ. זאת בנוסף, לאחריותה כסמנכ"לית השיווק של הרשת.

ארליך אשר שימש ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל סחר רשתות בקבוצת המילטון יבואנית המותגים: שיאומי, מידאה, קונקה והמילטון, מצטרף לא.ל.מ ויחליף את שרון רחמים, אשר שימש בתפקיד זה ב-4 השנים האחרונות.

שלו שרוני, בעלת תואר שני, משמשת ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"לית השיווק של א.ל.מ. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית השיווק והמכירות של החטיבה העסקית ביבואנית הרכב סמל"ת

אורי להב, מנכ"ל א.ל.מ ציין: "אנו מברכים את ערן על הצטרפותו לא.ל.מ ומאחים לו הצלחה. ערן מביא עימו ניסיון עשיר מעולמות הסחר בתחומי החשמל והדיגיטל ואני משוכנע כי יתרום רבות מניסיונו בתחומים אלו להמשך צמיחת החברה. מאיה המשמשת ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"לית השיווק של הרשת ועושה זאת בהצלחה מרובה, תהיה מעתה אמונה גם על תחומי אחריות חוצי ארגון ובפיתוח יכולות ותוצאות החברה".

מאיה שלו שרוני. אייל טואג,
מאיה שלו שרוני/אייל טואג

רשת א.ל.מ חשמל ואלקטרוניקה, אשר הוקמה בשנת 1978, מפעילה כיום למעלה מ-40 סניפים ברחבי הארץ ומוכרת מגוון רחב של מוצרי חשמל לבית במגוון רחב של קטגוריות: מהמטבח לסלון, מניקיון דרך מיזוג אוויר, טיפוח ויופי, סלולר ועוד. כל המוצרים אשר נמכרים בסניפי רשת א.ל.מ, מיובאים לארץ ע"י יבואנים רשמיים אשר מענקים אחריות רשמית. בסניפי רשת א.ל.מ נמכרים מוצרים ממגוון היצרנים והמותגים המובילים בעולם, ביניהם: ,Samsung SIEMENS ,,Electrolux , constructa ,AEG BOSCH, Haier, SHARP, LG ורבים נוספים. את פעילות יחסי הציבור של רשת א.ל.מ מוביל משרד יחסי הציבור שם טוב מדיה בהובלתו של איתן שם טוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully