וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 7 באוקטובר: נירלט חוזרת לפעילות חלקית במפעל בניר עוז

28.1.2024 / 9:48

מפעל הייצור המרכזי של נירלט בקיבוץ ניר עוז נפגע ישירות וניזוק באופן משמעותי ב-7 באוקטובר, כשחלקים נרחבים ממנו נפגעו באופן מהותי, לרבות כתוצאה משריפה. החברה: "חדורים באמונה"

תיעוד: ההרס שהותירו מחבלי חמאס בקיבוץ ניר עוז/צילום: אייל ברעד
מפעל הסולבנט של נירלט. לירון מולדובן,
מפעל הסולבנט של נירלט/לירון מולדובן

חברת הצבע נירלט חוזרת לפעילות חלקית במפעל הצבע בקיבוץ ניר עוז שנשרף ב-7 לאוקטובר. כזכור, מפעל הייצור המרכזי של נירלט בקיבוץ ניר עוז נפגע ישירות וניזוק באופן משמעותי ב-7 באוקטובר, כשחלקים נרחבים ממנו נפגעו באופן מהותי, לרבות כתוצאה משריפה שאירעה במפעל, ובעיקר בקווי הייצור ובמתקני האחסנה של מוצרי הצבע לבנייה שבליבת פעילותה של נירלט . למרות האתגרים שהציב הנזק הנרחב, הצוותים של נירלט ביצעו תוכנית התאוששות מהירה ויעילה והצליחו לשקם ולהפעיל את מפעל צבעי הסולבנט, בהפגנה יוצאת דופן של חוסן ונחישות ובכך להחזיר את צבעי הסולבנט שנירלט מייצרת חזרה לשוק.

נירלט חדורת מטרה ואמונה לשיקום וקימום המפעל בטווח הארוך, ולכך שכגודל האסון כך גודל התקומה שתעלה עליו וביתר שאת. אך בעוד שהשיקום המלא צפוי להימשך מס' שנים, נירלט הצליחה להחזיר לפעילות את כלל עובדי מפעל הסולבנט ואף עובדים ממחלקות אחרות שהתגייסו לעבודה במפעל הסולבנט בו מיוצרים צבעים לתעשייה, צבעים למתכת ועוד.

מתוך הכרה בחשיבות השמירה על תעסוקה לקהילה ומימוש מחויבותה של נירלט למדינה ולעובדיה, החברה נחושה לבנות מחדש את כל המפעל בקיבוץ ניר עוז. תהליך הבנייה מחדש מספק לנירלט הזדמנות ליישם טכנולוגיות חדשניות ולשפר את היעילות התפעולית. המתקן החדש יצויד בתשתית מודרנית ובחדשנות טכנולוגית, מה שיבטיח את יכולתנו לעמוד בדרישות הייצור ולעלות עליהן ולהביא לצרכנים את המוצרים האיכותיים ביותר.

הפתיחה המחודשת ההדרגתית של מפעל צבעי הסולבנט היא צעד משמעותי קדימה, והחברה מצפה להרחיב את פעילותה בשוק עם התקדמות השיקום. בנוסף למוצרים שמיוצרים במפעל הסולבנט, נירלט חזרה לאחרונה לשוק גם עם סדרת מוצרי סדרת אקווניר (צבעים אקרילים ) ומוצרי תשתית והכנת קירות מובילים כמו רוק בונד. בקרוב אנו צפויים לחזור גם מוצרי השליכט

מפעל הסולבנט של נירלט. לירון מולדובן,
מפעל הסולבנט של נירלט/לירון מולדובן

עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט: "נירלט כאן כדי להישאר ואני גאה שאנחנו חוזרים לשוק עם מספר מוצרים מובילים של המותג . החזרה החלקית המוצלחת לפעולה היא עדות לחוסן של נירלט והצוותים שלנו ולתמיכה שקיבלנו מהקהילה שלנו. אנו גאים לעמוד איתנים לאחר תקופה שחורה ומאתגרת זו ואנו נשארים מחויבים לספק מוצרים ושירותים יוצאי דופן ללקוחותינו. ככל שאנו מתקדמים, נירלט מתמקדת בשיפור מתמיד ומצפה לעתיד משגשג יותר. אנו מעריכים את ההבנה והסבלנות של הלקוחות, השותפים ובעלי העניין שלנו בתקופה מאתגרת זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully