וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גרשטיין מונתה לסמנכ"לית AI בסטארט-אפ הבריאות הדיגיטלית Laguna Health

28.1.2024 / 10:50

גרשטיין תהיה אחראית להובלת החדשנות והמחקר בתחום הבינה המלאכותית בחברה, שפיתחה פלטפורמה המסייעת למטופלים בעת התאוששותם מניתוח ואשפוז

שני גרשטיין. איריס פולישוק,
שני גרשטיין/איריס פולישוק

סטארט-אפ הבריאות הדיגיטלית Laguna Health מודיע על מינויה של שני גרשטיין לסמנכ"לית AI. לגונה הלת' פיתחה פלטפורמה מבוססת AI (ניתוח שפה טבעית) להתאמת תוכניות טיפול לחיי המטופל במגוון הקשרים כגון התאוששות מניתוח ואשפוז. בתפקידה, גרשטיין תהיה אחראית להובלת החדשנות והמחקר בתחום הבינה המלאכותית בחברה.

פלטפורמת הבינה המלאכותית של Laguna Health שבנויה על מודל טיפולי תלוי-הקשר, יוצרת אינטגרציה בין תוכניות הטיפול הרפואי לבין גורמים חברתיים, רגשיים ותרבותיים של המטופלים כדי לעזור לצוות המטפל לתמוך טוב יותר בתהליך החלמתם. הפלטפורמה, מבוססת מודל עיבוד שפה טבעית (NLP), מעבדת את האינטראקציה של המטופל עם הצוות המטפל ומציעה התערבויות דיגיטליות ואנושיות, כגון תוכן מותאם אישית ותמיכה וירטואלית מצד הצוות המטפל.

גרשטיין היא מומחית בתחום של עיבוד שפה טבעית. לפני שהצטרפה ללגונה, היתה מייסדת שותפה ו-Chief Data Science Officer של חברת Mevidence וחוקרת NLP בכירה בחברת GE Healthcare. גרשטיין, בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני בלימודי הנדסת תעשייה מאוניברסיטת תל אביב, היא מייסדת קהילת NLP IL, המיועדת לכל העוסקים בעיבוד שפה טבעית, תחום שמשלב מדעי המחשב, אינטליגנציה מלאכותית ובלשנות. כמו כן, היא שותפה להובלת קהילת "באות", הקהילה הגדולה בישראל לנשים בתפקידי מחקר ופיתוח, שם היא מנהלת בהתנדבות את מערך המנטורינג והתמיכה בחברות הקהילה המחפשות עבודה בתחומים אלו.

יוני שטיין, מנכ"ל ומייסד-שותף של Laguna Health, מסר: "אנו שמחים על הצטרפותה של שני ל-Laguna Health. אני בטוח כי הניסיון העשיר שלה בתחום עיבוד השפה הטבעית יסייע לקדם את הפתרון של Laguna, פתרון שיחולל שינוי בחייהם של מיליוני אנשים".

שני גרשטיין הוסיפה כי "אני שמחה מאוד להצטרף ל-Laguna Health. שילוב יכולות Conversational Intelligence בעולם הבריאות מאפשר לנו לספק לצוות המטפל תובנות ופתרונות לקידום ההתאוששות וההחלמה של המטופלים לאחר האשפוז".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully