וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס רגולסקי מונתה לתפקיד מנכ"לית תנועת חוזה חדש

28.1.2024 / 11:22

במסגרת תפקידה כמנכ"לית תנועת חוזה חדש אחראית רגולסקי על כלל ההיערכות לבחירות ברשויות המקומיות אשר יתקיימו ב-27.2. התנועה מייצגת כיום 25 רשימות ברחבי הארץ, בראשן עומדים מועמדים ליברלים

הדס רגולסקי. אלדד רפאלי,
הדס רגולסקי/אלדד רפאלי

היום יום ג' 23.1 הודיעה תנועת חוזה חדש על מינויה של הדס רגולסקי, ממובילות מחאת הנשים, לתפקיד מנכ"לית תנועת חוזה חדש.

רגולסקי, משפטנית בהשכלתה (אונ' תל אביב), ובוגרת תואר שני בבית הספר לעיתונות של ברקלי, (במסגרת לימודיה זכתה בפרס האמי על תוכנית שיצרה והפיקה בשם "American Journey") רגולסקי, שימשה בשורה של תפקידי כתיבה, הפקה ועריכה בערוצי הטלוויזיה והעיתונות הכתובה וכעורכת ראשית של אתר האינטרנט ONLIFE. בשנה האחרונה הייתה ממובילות מחאת הנשים, ראש המטה של בונות אלטרנטיבה וממקימות קואליציית הנשים.

במסגרת תפקידה כמנכ"לית תנועת חוזה חדש אחראית רגולסקי על כלל ההיערכות לבחירות ברשויות המקומיות אשר יתקיימו ב-27.2. התנועה מייצגת כיום 25 רשימות ברחבי הארץ, בראשן עומדים מועמדים ליברלים אשר צמחו בתקופת המחאה ובחרו לתרגם את המחאה לעשייה ולהשפעה ולהתמודד בבחירות לרשויות המקומיות.

הדס רגולסקי, מנכ"לית חוזה חדש: "מהשבעה באוקטובר היה ברור לנו שאין לנו על מי לסמוך אלא על עצמנו, החוזה בין המדינה לאזרחיה הופר, כל סעיף שבו. אנחנו הנשים והאנשים להם חיכינו. בכל הארץ נפתחו חמ"לים עירוניים ואת מרביתם הובילו נשות ואנשי חוזה חדש, שבשעתה הקשה של המדינה ידעו להתעלות לגודל השעה. העם החליט לקחת את המושכות, האזרחים הטובים בכל רחבי הארץ מבינים שהם חייבים להיות חלק מהמנהיגות במדינה ולשנות דברים מהיסוד, מבפנים. אנשי ונשות חוזה חדש רצים למועצה העירונית ב25 ישובים ברחבי הארץ בכדי להמשיך ולעבוד למען העם. אני שמחה על ההזדמנות ונענית לקריאה להוביל את המשך העשייה של חוזה חדש ברחבי הארץ. יחד נוכל להיאבק על צביונה הדמוקרטי והליברלי של החברה הישראלית.

תומר מינץ, מייסד שותף בחוזה חדש: "מבחינתנו, הדס היא האדם הנכון במקום הנכון. האתגרים שלקחנו על עצמנו הם גדולים ומשמעותיים, הכישרון והניסיון שהדס מביאה עמה הוא מה שהיה חסר לנו להצלחה. אנחנו רוצים לסחוף את המחנה שלנו מהרחוב אל הקלפי, ואין מתאימה מהדס לעשות זאת."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully