וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטי חברתי אופנתי: מתחת לבגדים עם לולולמון והנשים של הבוס

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 10:26

בין הקולקציות החדשות מעולם האופנה, המותאמים לעונה הנוכחית, מצאנו עיצובים קריאטיביים שפונים לאוכלוסיית מאותגרי הנפש, יוקרה שקטה בחלון הראווה של טומי, נשים עוצמתיות עם ה-BOSS ומתחת לבגדים עם לולולמון

tommy hilfiger s24 factory54 מיה רייגן לטומי גינס צילום. באדיבות tommy hilfiger,
tommy hilfiger s24 factory54 מיה רייגן לטומי גינס/באדיבות tommy hilfiger

בגדי הג'ינס החדשים של טומי

בית האופנה טומי הילפיגר משיק קמפיין חדש לקו טומי ג'ינס לעונת אביב 2024 בכיכובה של הדוגמנית והיוטיוברית מיה רייגן - בת הזוג של רומיאו בקהאם. הקולקציה החדשה מציגה פריטים במראה של יוקרה שקטה, המשתלבים בהרמוניה ומרכיבים לוקים קלאסיים ועל-זמניים.

הקולקציה החדשה של קו TOMMY JEANS הצעיר והקולי לעונת אביב 2024, מדגישה את המורשת המסוגננת של בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר, כשהיא משלבת את סגנון האמריקנה, המראה הפרפי, תרבות הקולג'ים והחוף המערבי, יחד עם השפעות ספורטיביות ואלמנטים מעולם הסטריט. כמדי עונה, נעשה שימוש באדום, לבן וכחול, צבעי דגל ארה"ב.

הקולקציה מציגה פריטים על-זמניים במראה של יוקרה שקטה, המעוצבים בגזרות נקיות עם נגיעות עדכניות. הפריטים משתלבים ביניהם בהרמוניה, ומרכיבים מלתחה יומיומית מושלמת לנשים ולגברים.

העונה החדשה מורכבת מג'ינסים כחולים בגזרות ישרות, סריגי צמות במפתח וי עם פסים קונטרסטיים, וחולצות מכופתרות עם צווארון שמשתלבות עם הג'ינסים ונלבשות מתחת לסריגים - ובכך מרכיבות את אחד הלוקים האהובים והקלאסיים בכל הזמנים.

הטי-שירטס החדשות מגיעות עם לוגו מעודן, משתלבות יפה עם ז'קט בסגנון בומבר במראה הקולג' האמריקאי, או עם ז'קט דנים קלאסי המהווה פריט מפתח במלתחת האביב. לוק בולט נוסף מורכב מחצאית דנים לבנה באורך מיני, שמשתלבת עם גופיית קרושה סרוגה בדוגמת פסים.

את הקמפיין החדש מובילה הדוגמנית הבריטית מיה רייגן בת ה-21, בסדרת צילומים שמובאת דרך עדשה המותאמת לשפת ה-GEN Z. מיה היא יוטיוברית ויוצרת תוכן עם 650 אלף עוקבים באינסטגרם ו-330 אלף עוקבים בטיקטוק, שמתחזקת זוגיות פוטוגנית עם רומיאו בקהאם, הבן של הפאוור קאפל הכי רותח בעולם האופנה.

טווח מחירים לפריטים מהקולקציה: 149-1099 שקל. להשיג בחנויות הדגל של המותג ובאתר

tommy hilfiger s24 factory54 מיה רייגן לטומי גינס. באדיבות tommy hilfiger,
tommy hilfiger s24 factory54 מיה רייגן לטומי גינס/באדיבות tommy hilfiger

תהייה הבוס של עצמך!

בית האופנה BOSS משיק קמפיין חדש לעונת אביב 2024, וממשיך לשדר את המסר החשוב הקורא לכם להיות הבוסים של עצמכם.

אל נבחרת הפרזנטורים מצטרפות העונה דוגמנית-העל האגדית ג'יזל בונדשן לצד הדוגמנית המסקרנת אדווה אבואה - שתי נשים חזקות ששיתפו בגילוי לב על הקשיים בדרך לפסגה.

כל אחד מהטאלנטים המצולמים בקמפיינים התגבר על מכשולים ומאבקים אישיים, על מנת להפוך לבוס של עצמו. הסיפורים עתירי העוצמה חושפים בצורה מרתקת את העובדה שבוסים לא נולדים - הם נוצרים.

הקולקציה של BOSS עכשיו בחנויות הדגל של המותג ובאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
BOSS הקולקציה החדשה לחורף 2024. יח"צ חו"ל,
בית האופנה BOSS משיק קמפיין חדש לעונת אביב 2024/יח"צ חו"ל
boss קמפיין חדש לחורף 2024. יח"צ חו"ל,
boss קמפיין חדש לחורף 2024/יח"צ חו"ל

מתחת לבגדים

קולקציית lululemon Wundermost Collection (וונדרמוסט) של מותג האקטיב 'לולולמון' מציגה פריטי הלבשה תחתונה אולטרה-רכים עם אחיזה עדינה, המעניקים תחושה עוטפת. הפריטים נוצרו במיוחד כדי להתאים את עצמם למבנה הגוף שלך ובמטרה לכבד את מי שאת.

בין הפריטים תמצאו טופ בגזרת משולשים, טופ עם מפתח ריבועי, חולצות טי בגזרת קרופ, בגדי גוף עם שרוולים ארוכים, גופיות עם צווארון גולף, מארזי תחתונים, מכנסונים ועוד. כל אחד מהם עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

טווח מחירים לפריטים: 120-350 שקל, להשיג בחנויות הדגל בקניון רמת אביב, בכיכר דיזנגוף ובאתר המותג

lululemon חולצת קרופ לבנה 249 שח חולצה מתחת 299 שקל. באדיבות המותג,
lululemon חולצת קרופ לבנה 249 שח חולצה מתחת 299 שקל/באדיבות המותג
lululemon חולצה לבנה 299 שקל. באדיבות המותג,
lululemon חולצה לבנה 299 שקל/באדיבות המותג

נגיעות כחול-לבן

מותג האופנה מרסי מבית איזבלה (של המעצבת נילי מרסיאנו) משיק קולקציית חורף 2024 ומציע אופנת בייסיק כחול לבן בסגנון קז'ואל.

הקולקציה המלאה כולל חליפות טרנינג, חולצות, מכנסיים, שמלות, מעילים ועוד והיא מבוססת על קווים נקיים ורכים המאפיינים את הקו העיצובי של המותג, תוך שימת דגש על איכות הבדים והתפירה בשילוב נגיעות קלות של צבע. טווח המידות הוא רחב ומתאים לכל הנשים בכל המידות: S-2XL

טווח מחירים: 89-449 לפני ההנחות. 15% הנחה לתקופת ההשקה על כל הקולקציה כולל כפל מבצעים. ניתן להשיג בחנויות הרשת איזבלה ובאתר האונליין

marci by isabella קוקלציית חורף 2024. יח"צ,
marci by isabella קוקלציית חורף 2024, טווח מחירים: 89-449 לפני ההנחות/יח"צ

אנטי חברתי ומוכשר

אנטי סושיאל סושיאל קלאב הוא מותג אופנה מוכר במיוחד לחובבי אופנת הסטריט ותרבות ההיפהופ, שהוקם בשנת 2015 בלוס אנג'לס ע"י ניק לורק (שמו המלא אנדרו בואנפלור) בפלטפורמת טוויטר.

המותג שם לעצמו מטרה, לתת במה וחשיפה לאוכלוסייה הסובלת מהפרעות ואתגרי נפש, כשמייסד המותג בעצמו, סובל מהפרעה נפשית והחליט להשתמש בעיצובים כדי לפרוק את תחושותיו ואתגרי היום-יום המלווים אותו ואנשים כמותו.

המותג מזוהה עם צבעים בולטים, קריאטיבים מלנכוליים, עיצובים גרפים דומיננטיים ומודרניים. כחלק משינוי אסטרטגי של המותג, ASSC בחרו בחנות Five Point Four שידועה בשיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים גדולים ששמים את סצנת הסטריטוור הישראלית על המפה, להיות אחת מהחנויות הראשונות בעולם בהם ניתן לקנות את פריטי המותג.

טווח מחירים לפריטים: 200-600 שקל. הקולקציה תימכר בחנות Five Point Four ברחוב דוד אלעזר 27 , מתחם שרונה תל אביב ובאתר הפופ אפ של Five Point Four

five point four x anti social social club טישירט 200 שקל. באדיבות המותג,
five point four x anti social social club טישירט 200 שקל/באדיבות המותג

מיתוג גלובלי חדש לטבע נאות

חברת "טבע נאות" שהחלה את דרכה לפני 80 שנה בקיבוץ נאות מרדכי, והפכה למותג נעלי נוחות ואופנה מצליח ברחבי העולם יוצאת באסטרטגיית מיצוב חדשה תחת מותג אחיד לכלל שווקי החברה, כחלק מההתאמה לדרישות הצרכניות והצרכנים וטרנד הנוחות שהולך ומתעצם.

הסלוגן העולמי החדש Walk Wonderful, הוא אבולצייה גלובלית של הסלוגן המוכר של החברה "את הכי יפה כשנוח לך", המכיל בתוכו את סיפור שני העולמות המבטאים את המותג: סטייל ונוחות. מדובר במהלך מיתוג מקיף בכלל השווקים בהן פועלת החברה, הכולל הגדרה מחדש של שפת המותג, הערכים המובילים, שינוי הלוגו וכלל הנראות הויזואלית של החברה, החל מרשת החנויות ועד אתרי האון ליין, אריזות, קופסאות נעליים, הנעליים עצמן ועוד.

המיתוג המחודש של "טבע נאות" כולל עיצוב מחדש של הלוגו באנגלית עם טיפוגרפיה ייחודית. השמש, שהופיעה בלוגו הקודם והייתה סימן ההיכר של המותג, נשמרה, אך עוצבה מחדש כך שתביא לידי ביטוי בעיצוב החדש את עבודת היד הייחודית המושקעת בכל נעל וסנדל המיוצרים במפעל.

גם הצבעוניות עוברת ריענון, ובמקום הצבע הירוק הדומיננטי נבחרה גישה דינאמית המאפשרת מעבר בין טווח של צבעים שונים המדגישים את הרב-גוניות של המותג, והיכולת שלו להתאים לפרשנות האישית של כל אחד ואחת.

משה מרי מנכ"ל NAOT: "אנו משיקים מיתוג חדש המביא לידי ביטוי את האסטרטגיה המחודשת שלנו להרחבה והעמקה של המותג הישראלי האהוב בשווקים הבינלאומיים. ההצלחה העולמית הופכת כמעט למשימה לאומית בימים אלה, ואנו גאים להשיק בכל השווקים הגלובליים שלנו מיצוב ונראות מעודכנת שתעזור לנו להמשיך ולפתח את הייצור בישראל".

ענבל אורן, סמנכ"לית שיווק גלובלית NAOT: "חברת נאות מייצגת על כל גווניה את הישראליות במיטבה. בימים אלה המפעל ממשיך לייצר עבור כל השווקים בעולם במרחק של קילומטרים ספורים מהגבול הצפוני, כשרוב עובדינו מפונים מבתיהם ומתמודדים עם מציאות לא פשוטה. כמו כן, ההחלטה להעמיק את פעילותנו הגלובלית הובילה אותנו להתחיל לפני כשנה בתהליך של יצירת רענון מותגי, שמצליח לשמר את ערך הישראליות, לצד רענון השפה כך שתתאים לקהל מגוון יותר ותאפשר פנייה גם לשווקים נוספים".

אילנה אורנשטיין, מנהלת שיווק NAOT ישראל- טבע נאות: "כמו שאר השווקים בהן פועלת נאות, גם שוק ישראל יתאחד עם המותג הגלובלי NAOT, תחת השפה החדשה של המותג. יחד עם זאת נמשיך לשמר ולפתח את קטגוריית הדגמים הקלאסיים והאייקונים של המותג ביניהם דגם שחר האהוב על ידי יצירת היבט מיתוגי מקומי המחזק את הקטגוריה המובילה בשוק ישראל".

מבין הדגמים: כפכף סגור מדגם אביב, דגם שחר בעל שתי רצועות קדמיות, נעלי בית של דפנה מדגם גל סקוטלנד ,נעליים בסגנון צבאי מדגם סקאוט של דפנה וסניקרס טבעוני מדגם גלקסי. להשיג בסניפים ובאתר טבע נאות

נעלי בית של דפנה מבית טבע נאות 129 שקלים. שי יחזקאל,
נעלי בית של דפנה מבית טבע נאות 129 שקלים/שי יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully