וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרליין משיקה יופי: קולקציית מוצרי איפור בעיצובה של מאיה קיי

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 14:17

קרליין מציגה בגאווה שיתוף פעולה חדש עם הדוגמנית ופרזנטורית המותג, מאיה קיי. השת"פ בין השתיים הוליד קולקציית מוצרי איפור בעיצובה, פיתוחה ושיתופה של השורדת שזכתה לאהדת הצופים בעונה ה-12 של "הישרדות"

מאיה קיי בקולקציית מוצרי איפור בשיתוף עם המותג קרליין. לי אגמון (1),
קרליין משיקה יופי: קולקציית מוצרי איפור בעיצובה של מאיה קיי/לי אגמון (1)

קרליין גאה להציג שיתוף פעולה חדש עם הדוגמנית ופרזנטורית המותג מאיה קיי שהוליד קולקציית מוצרי איפור בעיצובה.

מאיה קיי, בת 21, דוגמנית ומשפיענית מצליחה, מובילה קמפיינים ושיתופי פעולה נחשקים בארץ ובעולם, משמשת דוגמנית ופרזנטורית של המותג במהלך השנתיים האחרונות, והיא שותפה פעילה בתהליכי הפיתוח של המוצרים בקולקציה, שתכלול בשלב הראשון 5 מוצרי האיפור שיכנסו כעת לחנויות כאשר בהמשך יושקו מוצרים נוספים.

הקולקציה, X Maya Keyy קרליין, תתחלף פעמיים בשנה, תהיה עדכנית ותספק מענה מיידי לטרנדים החמים בעולם האיפור.

לדברי הנהלת קרליין: "החיבור עם מאיה למותג הינו טבעי, ואנו בטוחים שקולקציית האיפור תספק מענה לקהלי יעד נוספים רלוונטים".

מאיה קיי קולקציית איפור לקרליין. לי אגמון,
"מחשבה, דיוק ודגש על הפרטים הקטנים", מאיה קיי על השת"פ עם קרליין/לי אגמון

המובילים של קיי

Face Glow - פלטת שימרים במרקם קרם המעניקה לעור הפנים מראה זוהר במבחר של שישה גוונים זוהרים. כל גוון ניתן למריחה כאיפור עיניים או לחיים, יצירת הצללות ונקודות אור זוהרות. המרקם הקרמי העדין יוצר מראה שקוף, קליל וזוהר בגוון טבעי. מתאים לכל סוגי העור, למריחה על עור נקי או מעל למייק-אפ. המחיר: 100 שקל לתכולת: 12 גרם

Lip Oil - שמן טיפוח לשפתיים בשלושה גוונים המעניקים לחות ומראה מבריק דמוי מראה. מרקם נעים ומלטף, מכיל שמני שקדים, חוחובה, אבוקדו וקמומיל. מעשיר את השפתיים בלחות, וויטמינים ומרכיבי הרגעה ויוצר שכבה מקרוסקופית המעניקה הגנה לאזור השפתיים העדין. לאחר המריחה השפתיים נראות מלאות וחלקות יותר ולאורך זמן. במגוון 3 גוונים: PINK, BURGUNDY, PURPLE. המחיר:70 שקל לתכולת: 7 מ"ל.

Facial Hydrating Mist - תרסיס לחות מרענן לפנים המשלב 3 פעולות במוצר אחד: מעניק לחות ותחושה מרגיעה, מסייע בקיבוע איפור הפנים ושומר על העמידות לאורך זמן. התרסיס מבוסס על מרכיבי לחות יעילים כמו חומצה היאלורונית, שמן קיק ופנטנול, לצד וויטמינים חיוניים כמו ניאצינאמיד (B3) ומרכיבים מרגיעים ומזינים. מתאים לשימוש על כל סוגי העור, לריסוס על פנים נקיות לפני האיפור, ובתום האיפור לקיבוע והגנה על הגוונים והעור. המחיר: 70 שקל לתכולת: 145 מ"ל.

את קולקציית מוצרי האיפור של מאיה קיי לקרליין ניתן להשיג בחנויות סופר-פארם, בסופר-פארם אונליין ובאתר קרליין www.careline.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קרליין קולקציית איפור בשיתוף עם הפרזנטורית מאיה קיי. סוון ברוכה,
קולקציית האיפור של קרליין בשיתוף עם הפרזנטורית מאיה קיי/סוון ברוכה

"מחשבה, דיוק ודגש על הפרטים הקטנים"

קיי היא גם אושיית רשת, מהחזקות בישראל בעלת עמודי סושיאל פעילים ומצליחים עם 529 אלף עוקבים באינסטגרם ו-341 אלף עוקבים בטיקטוק, שם הסרטונים שלה צברו מיליוני צפיות. מאיה סוחפת אחריה קהל מעריצים רחב, ונתפסת כאייקון אופנה וביוטי בקרב הקהל הישראלי.

את פריצתה הגדולה בטלוויזיה קיבלה בתוכנית הנצפית הישרדות, שם זכתה בתואר "השורדת הכי אהובה" של העונה. לדבריה: "אני מגשימה חלום ונרגשת להשיק את קולקציית האיפור שפיתחתי ועיצבתי ביחד עם קרליין, תוך מחשבה, דיוק ודגש על הפרטים הקטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully