וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו לוטוס: הכוכבת מהוליווד שנבחרה שגרירה למותג השיער Kérastase

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 8:41

השחקנית האמריקאית סידני סוויני שפרצה למסכים בשתיים מהסדרות הנצפות של זמננו, "הלוטוס הלבן" ו"אופוריה", נבחרה שגרירה בינלאומית למותג השיער Kérastase (קרסטס)

קרסטס שגרירה סידני סוייני. יח"צ חו"ל,
כמו לוטוס: סידני סוויני נבחרה שגרירה למותג השיער Kérastase/יח"צ חו"ל

השחקנית ההוליוודית, סידני סוויני, שנחשבת אייקון בינלאומי של נשיות מודרנית, עם הקסם האוניברסלי אשר כבש את ליבם ודמיונם של דור ה-Z ושל דור ה-Y כאחד, תוביל קמפיין למותג השיער היוקרתי קרסטס.

רוסה קאריקו (Rosa Carrico), נשיאת קרסטס העולמית אמרה על הבחירה: "סידני ממגנטת על המסך וגם מחוצה לו, מבחינתי היא חסרת פחד עם התפקידים שהיא בוחרת לגלם, חסרת פחד להיות היא עצמה באופן לא מתנצל עם כישורים ותחומי עניין כה רבים וחסרת פחד עם השיער, היופי והסגנון שלה. היא מדברת אל הקהילות שלה בתשוקה, מיקוד וחוש הומור אשר גורמים לכולם להרגיש שאנחנו מכירים אותה מיד. זו האישה של קרסטס. אישה שמעזה, אישה שמחבקת את המסע שלה".

סידני סוויני מסרה על הבחירה בה: "אני לא מאמינה שאני מצטרפת היום למשפחת קרסטס וכשגרירת המותג העולמית. עבורי, זה תפקיד ענק לשתף פעולה עם מותג כה איקוני. אני חושבת שיש משהו ביופי להיות יצירתית, להיות אני עצמי ולהאמין בכול מאודי בפעולות ובמעשים שלי".

קרסטס שגרירה סידני סוייני. יח"צ חו"ל,
השגרירה של מותג השיער קרסטס, השחקנית האמריקאית סידני סוויני/יח"צ חו"ל

סוויני נבחרה בזכות היכולת שלה להעז בכל תחומי החיים. כשחקנית ומפיקה, הכישרון והתשוקה שלה, הביאו אותה לחזית התרבות הפופולרית. היא חוותה עלייה מטאורית כשחקנית, ופרצה למסך הטלוויזיה עם תפקידים איקוניים בשתיים מהסדרות הרלוונטיות והחשובות ביותר מבחינה תרבותית של זמננו; בעונה הראשונה של סדרת האנתולוגיה "הלוטוס הלבן" ובסדרת הדרמה "אופוריה" של HBO.

ההצלחה של הסדרות הנ"ל זיכו אותה בשתי מועמדויות לפרס אמי לבידור בפריים-טיים Primetime Emmy באותה השנה, וסימנה אותה כאחת השחקניות הנחשקות והמבוקשות ביותר בעולם. היא חזרה למסך הקולנוע בקומדיה הרומנטית 'רק לא אתה' ובמותחן הפעולה 'מאדאם וב'.

סוויני פרצה לראשונה עם הופעותיה בסדרות הטלוויזיה "הכל על הפנים!", "סיפורה של שפחה", ובמיני-סדרה "חפצים חדים". בשנת 2019, היא שיחקה בסרטו של קוונטין טרנטינו "היו זמנים בהוליווד", ובשנת 2023, גילמה את ריאליטי וינר (אנ') בסרט הדרמה הביוגרפי "ריאליטי" (אנ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully