וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלה שטיר תתמודד על תפקיד נשיאת איגוד לשכות המסחר

29.1.2024 / 14:28

שטיר, בעלים ונשיאת קבוצת שטיר לכנסים ותערוכות וסגנית נשיא לשכות המסחר בישראל, מציעה את התמודדותה לתפקיד במקום הנשיא היוצא, אוריאל לין, שהודיע לאחר 22 שנה על פרישתו. הבחירות תערכנה ב 9 באפריל.

ישראלה שטיר. יחצ,
ישראלה שטיר/יחצ

ישראלה שטיר, בעלים ונשיאת קבוצת שטיר לכנסים ותערוכות וסגנית נשיא לשכות המסחר בישראל, מודיעה היום על התמודדותה לתפקיד נשיאת איגוד לשכות המסחר. שטיר מציעה את התמודדותה לתפקיד במקום הנשיא היוצא, אוריאל לין, שהודיע לאחר 22 שנה על פרישתו. הבחירות תיערכנה ב-9 באפריל.

לדברי ישראלה שטיר: "לאיגוד לשכות המסחר ולחברים בו תרומה אדירה לכלכלת ישראל במיוחד היום. גם כאן חשובה ההרמוניה ושיתוף הפעולה, על מנת להשיג יעדים החשובים לנו ולמשק כולו. אני רואה בכך שליחות חשובה ובטוחה שאצליח להביא הישגים עבור עסקים וחברות בתקופה מורכבת ולא פשוטה זו".

ישראלה שטיר נשיאה ובעלים של קבוצת שטיר, החברה המובילה בארץ בייזום וארגון תערוכות מקצועיות וכנסים. החברה הוקמה בשנת 1973 כמייסדת ענף התערוכות המקצועיות בישראל והפכה להיות גורם מרכזי ומוביל בענף התערוכות והכנסים בסטנדרטים מהגבוהים ביותר ברמה של שירות, אמינות, מקצועיות ויצירתיות בארץ ובחו"ל.

שטיר חברת נשיאות וסגנית נשיא באיגוד לשכות המסחר (למעלה מעשור), ארגון המעסיקים הגדול במדינה למעלה מ 670,000 מועסקים, מכהנת כיו"ר ועדת עבודה באיגוד לשכות המסחר וחברה בוועדת הסברה, מייצגת את האיגוד בנושאים שונים בוועדות בכנסת ובמשרדי הממשלה ומשמשת כמנטורית לסטודנטים בוגרים ועוזרת בהכוונה מקצועית. בנוסף, שטיר חברה באסיפה הכללית ובחוג הידידים של בית החולים שיבא תל השומר, חברה באגודת הידידים של ארגון פצועי צה"ל, אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה ותיאטראות הקאמרי, בית לסין והאופרה הישראלית.

איגוד לשכות המסחר, ארגון העסקים הגדול בישראל. נשיא האיגוד אוריאל לין הודיע על פרישתו בדצמבר 2023, כאמור לאחר 22 שנה. את הנשיא יבחרו בעלי עסקים, מנכ"לים ויושבי ראש של חברות, החברים באיגוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully