וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בלוחות המשדרים לקראת המתקפה

רוני קורן-דינר

20.3.2003 / 0:04

ערוץ 1 יפעל במתכונת אולפן פתוח; עם פקיעת האולטימטום בשלוש לפנות בוקר ערוץ 2 יחל משדר מיוחד; ערוץ 10 העלה תוכנית אקטואליה חדשה ויחליף את כל לוח השידורים

שינויים בלוחות המשדרים של הערוצים המרכזיים לקראת המתקפה בעיראק. מתחילת השבוע משדרים בחדשות ערוץ 2 מהדורות חדשות מיוחדות, וכן מבזקים במשך כל הלילה.

הלילה, עם פקיעת האולטימטום, יחל משדר מיוחד החל מ-03:00 לפנות בוקר והבוקר תשודר בערוץ 2 מהדורת בוקר מיוחדת ומורחבת מ-06:30 עד 08:00 עם עודד בן-עמי. כמו כן ישודרו מבזקי חדשות במשך כל היום, והמהדורות יורחבו על-פי הצורך.

בערוץ 1, החל משלשום, הוסיפו ללוח השידורים משדרים של "פוליטיקה" עם דן מרגלית מדי יום, אחרי "מבט" - אך ביטלו את המבזקים של השעה 23:00. במקרה של מתקפה על ישראל יתפקד ערוץ 1 כאולפן פתוח, ואת המשדר המרכזי מהאולפן ברוממה יובילו השדרנים חיים יבין, יעקב אחימאיר וגלעד עדין. דן סממה ישדר מהמפרץ הפרסי.

שלשום דיווח ערוץ 10 כי הוסיף מבזקי חדשות בכל שעה עגולה, והעלה תוכנית אקטואליה חדשה בכל בוקר עם יעל דן ומאיר איינשטיין - במקום תוכנית הבוקר של מרב מיכאלי. בחמש בערב ישדרו רוני יובל ומוטי קירשנבאום. פתיחת המתקפה צפויה לגרום לשינויים בלוח המשדרים של הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully