וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות בבנקים עולה מדרגה: המהלך החדש של PayBox

31.1.2024 / 10:34

פייבוקס משיקה יכולת ניהול חשבונות חוץ-בנקאיים אישיים ומשותפים לפי מטרה. ה"Boxים" (בוקסים) של פייבוקס הם מעין "חשבונות בנק" שניתן לפתוח בקליק מהאפליקציה, לקבוע להם מטרה, לטעון אליהם כסף, לצבור בהם ריבית ולשלם מהם בכל מקום

בוקס אישי של PayBox. יחצ,
עוד פיצ'ר יתווסף. פייבוקס/יחצ

אפליקציית פייבוקס (PayBox) לוקחת את התחרות בבנקים צעד נוסף קדימה: אחרי שהיתה הראשונה להציע כרטיס אשראי ללא דמי כרטיס לכל החיים וריבית אטרקטיבית על היתרה, פייבוקס משיקה היום )ד') יכולת ניהול חשבונות חוץ-בנקאיים לפי מטרות ויעדים ספציפיים. השירות החדש יאפשר למשתמשי פייבוקס לחלק את כספם לתתי-חשבונות לפי סעיפי הוצאה שונים, לנהל עליהם בקרה הדוקה, לחסוך בהם למטרות שונות ולקבל בהם ריבית. בחודשים הקרובים השירות יורחב גם ליכולת לנהל מעין חשבונות משותפים יחד עם חברים.

השירות החדש, שמכונה "Boxים", מהווה אלטרנטיבה עדיפה לניהול הכסף ביתרה אחת גדולה בבנק. השירות מאפשר לנהל את הכסף בתתי-חשבונות בהתאם לייעוד של הכסף - חשבון למזון וקניות, חשבון לתשלום חשבונות (ארנונה, חשמל, מים), חשבון לחוגים, חשבון לביטוחים, חשבון לפנאי, חשבון חיסכון לחופשה, חשבון חיסכון לטסט, או לכל מטרה אחרת.

ניתן לפתוח את ה- Box בקליק באפליקציה, להגדיר לו מטרה, לטעון אליו כסף ולשלם ממנו בכל מקום, בקופות או באונליין. הכסף שישולם ירד מיד מה- Box הנבחר. הכסף ב- Boxים צובר ריבית של 3% (בשנה) למרות שהוא נזיל לחלוטין ועל אף הפחתת הריבית במשק בתחילת החודש, שבעקבותיה הבנקים מיהרו להפחית את הריבית שהם משלמים ללקוחותיהם על הפיקדונות.
השירות יהיה זמין לבעלי כרטיס אשראי פייבוקס, שמשמש לטעינת כסף ולתשלום מה- Boxים. הכרטיס דיגיטלי (לא כרטיס מפלסטיק), חינמי (ללא דמי כרטיס לכל החיים) וניתן להנפיק אותו תוך דקות ישירות מהאפליקציה.

אריק פרישמן. אילן בשור,
אריק פרישמן/אילן בשור

אריק פרישמן, מנכ"ל פייבוקס, אמר: "ה- Boxים של PayBox נותנים מענה לצורך של הציבור לנהל את הכסף שלו לפי מטרות ויעדים - צורך שלא מקבל מענה בבנקים ונהיה חשוב במיוחד דווקא בתקופה הזו, לאור האתגרים הכלכליים איתם מתמודד המשק. ה- Boxים הם פתרון נוח וחינמי שיאפשר לציבור להתנהל בחוכמה ובאחריות עם הכסף שלו, לשלוט טוב יותר בהוצאות ולצבור ריבית הוגנת תוך כדי".

בכוונת החברה להרחיב את השירות בחודשים הקרובים גם ל- "Box משותפים", במסגרתם הלקוחות יוכלו לנהל כסף יחד עם מכרים ומשפחה במעין "חשבון משותף", בו לכל השותפים תהיה נגישות לכסף וכל אחד יוכל לעשות בו שימוש באופן ששקוף לכולם, ללא הטירחה והסרבול שכרוכים בפתיחת חשבון משותף בבנק. השירות, שמהווה התפתחות של פעילות הקבוצות של פייבוקס, נועד לשמש שותפים לדירה (שיוכלו לשלם באמצעותו חשבונות ארנונה, חשמל, מים והוצאות משותפות אחרות), הורים בהורות משותפת (שיוכלו לשלם באמצעותו את ההוצאות המשותפות על הילדים), זוגות צעירים (שלא יצטרכו לפתוח חשבון משותף בבנק), חברים שנוסעים יחד לחו"ל (שיוכלו לשלם באמצעותו את ההוצאות המשותפת במהלך הטיול) ועוד.

השירות החדש מתוסף למוצר נוסף שהחברה השיקה לאחרונה - "הלוואה ליתרה". ההלוואה, שמוצעת ללקוחות כל הבנקים, בסכום של עד 20,000 שקל לעד 7 שנים, מועברת ישירות ליתרת הפייבוקס של המשתמש במקום לחשבון הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully