וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף (במיל') יואב הר אבן ימונה למנכ"ל PowerGen - חברת האנרגיה שבבעלות קרן ג'נריישן

31.1.2024 / 10:51

PowerGen תמזג את כלל פעילות החשמל בקרן ג'נרשיין ותפעל באופן סינרגטי לאורך כל שרשרת הערך - מייצור ואגירת חשמל ועד לאספקתו לצרכן הסופי תוך התמקדות בשוק הישראלי

יואב הר אבן. דוברות רפאל,
יואב הר אבן/דוברות רפאל

ג'נריישן קפיטל הודיעה היום (ד', 31.01) על מינויו של יואב הר אבן, מנכ"ל רפאל היוצא, למנכ"ל PowerGen, חברת האנרגיה שבבעלות הקרן. מינוי זה הינו חלק מיישום התוכנית האסטרטגית של הקרן לבניית PowerGen כשחקן מרכזי בשוק החשמל והאנרגיה. PowerGen תפעל לאורך כל שרשרת הערך של שוק האנרגיה ותמקסם את יתרונותיה ויכולותיה - ייצור במגוון טכנולוגיות, יכולות אגירה ואספקה לצרכני קצה.

יואב הר אבן, כיהן כמנכ"ל רפאל במשך שמונה שנים ולפני כן שירת כ-31 שנים בצה"ל בתפקידי פיקוד ומטה בכירים. בתפקידו האחרון בצה"ל שימש כראש אגף מבצעים. הר אבן בעל ניסיון ניהולי רב, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה מאוניברסיטת ת"א, ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א.

PowerGen תמזג תחתיה את כלל פעילות החשמל בקרן: תחנות כח קונבנציונלית לייצור חשמל, פרויקטי אנרגיה מתחדשת ואגירת אנרגיה, אגירה שאובה, אספקת חשמל, וכן מתן פתרונות אנרגיה לצרכני קצה ולטעינת רכבים חשמליים. השילוב של היקפי הייצור והאגירה המשמעותיים הקיימים בקרן ואלו הנמצאים בייזום, לצד הגיוון בטכנולוגיות הייצור, ופעילות האספקה והגישה ללקוחות, יקנו ל- PowerGenמעמד ייחודי ומוביל בשוק הישראלי ויאפשרו לה להשתלב ולפעול בכל שלב משרשרת הערך במשק החשמל: ייצור, אגירה ואספקה, באופן אינטגרטיבי וסינרגטי.

  • במקטע היצור: ל- PowerGen, הספק מצטבר של MW958 בטכנולוגיה קונבנציונלית ו- MW120 של אנרגיות מתחדשות. החברה נמצאת בשלבי הקמה של נכסים בטכנולוגיות מגוונות של ייצור סולארי ואנרגיה קונבנציונלית בהיקף של כ-MW443 נוספים. כמו כן, לחברה פרויקטים בשלבי ייזום בטכנולוגיות שונות בהיקף של כ-GW2.3.
  • בתחום האגירה: מלבד פרויקט האגירה השאובה בגלבוע (MWh 2,925) ופרויקט האגירה צמוד סולארי אשר מצוי בשלבי הקמה הכולל כ-MWh440 (חלקו כבר בהפעלה מסחרית), החברה מתכננת ליזום היקפי אגירה Stand Alone בהיקפים משמעותיים ומחזיקה בידה צבר ייזום בהיקף של כ-5,485 MWh.
  • במקטע הלקוחות והאספקה: ל- PowerGenקיימת פעילות אספקת חשמל וגז ללקוחות עסקיים וכן פעילות טעינת רכבים חשמליים. כזכור, השבוע הודיעה הקרן על חתימת מזכר הבנות עם חברת התקשורת בזק לשיווק, מכירה ואספקת חשמל לצרכנים ביתיים ועסקיים, כאשר בזק תוביל את תחום השיווק, המכירות והשירות ו-PowerGen תספק את החשמל ממגוון מתקני ייצור שבבעלותה תוך מימוש יכולות סחר האנרגיה שלה.

יואב הר אבן: "מודה ליוסי זינגר וארז בלשה על האמון. PowerGen היא חברת אנרגיה ייחודית, בעלת פוטנציאל ויכולות משמעותיות במשק האנרגיה והחשמל שנמצא בצמיחה מתמדת. צבר נכסי האנרגיה המגוונים והאיכותיים שבבעלות PowerGen לצד היכולות והידע המקצועי הופכים את PowerGen לחברה שתוביל את משק האנרגיה בישראל".

יוסי זינגר, יו"ר ג'נרשיין וארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן: " PowerGenהיא חברת אנרגיה אינטגרטיבית, מקצועית וייחודית שתמזג את כל נכסי הקרן בתחום החשמל, ותהייה לשחקן מוביל בשוק המקומי. יכולת הפעולה בכלל המקטעים במשק החשמל, מייצרת ערך לשוק החשמל, ללקוחות הקצה ולמשקיעינו. אנו מברכים על הצטרפותו של יואב הר אבן, מנהל מוערך, מוכשר ומקצועי. אנו בטוחים שיכולותיו להנהיג ולהוביל יצעידו את PowerGen בהצלחה רבה בדרך להפיכתה לחברה מובילה וייחודית. אנו ממשיכים ליישם את חזון הקרן להשאת ערך עבור משקיענו דרך השקעות בתחומי התשתיות הלאומיות, תחומים מתפתחים, דינאמיים ואטרקטיביים, אשר נחוצים לציבור ולמשק".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully