וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מלר מונה לסמנכ"ל אנליזה פיננסית בחברת Pontera

31.1.2024 / 11:04

אחראי על פעילות אנליזה פיננסית של תוכניות פרישה המשמשת ללמידת מכונה ואוטומציה של השירות

שי מלר. יחצ,
שי מלר/יחצ

שי מלר, שביצע תפקידי ניהול בתחום האנליזה הפיננסית בחברת הפינטק Pontera במהלך 11 שנים מאז הקמתה, קודם לסמנכ"ל אנליזה (Chief Analysis and Operations, CAOO). שי אחראי על פעילות אנליזה פיננסית של תוכניות פרישה המשמשת ללמידת מכונה ואוטומציה של השירות. מינויו של שי מתרחש לאחר שהחברה השלימה באחרונה גיוס של 60 מיליון דולר, והוא משקף מרכיב חיוני בגישת החברה של טיפוח מנהיגות שתצמח מבפנים.

"במהלך 11 השנים האחרונות, מאז הקמת החברה, שי היווה גורם קריטי בבנייה והובלה של צוותים בארץ ובחו"ל," אומר יואב צוראל, שותף מייסד ומנכ"ל פונטרה. "היכולת של שי לפתח אופרצייה גדולה וסקיילבילית שעמדה במבחן מלחמה, היתה חיונית לצמיחת פונטרה. בתפקידו כ-CAOO, מלר ימשיך להרחיב את הצוות שלו בקנה מידה גלובלי, תוך הטמעת תוכניות לשיפור ביצועי השירות ורווחיות החברה. לאחר שנוכחות מספר עובדים במחלקתו הושפעה מהמלחמה, מלר נקט באמצעים משמעותיים לשמירה על ההמשכיות העיסקית, דוגמת cross training - הכשרת צוותים מתחומים אחרים שעובדים מחו"ל ומגבים את הצוותים שנעדרו, ובשיתוף מנהלים נוספים פיתח תוכניות לתמיכה בעובדים בתקופת המלחמה."

הפלטפורמה של פונטרה מאפשרת לחוסך לפנסיה בארה"ב לקבל סיוע מקצועי על ידי הסרת מכשולים תפעוליים עבור היועץ הפיננסי האישי שלו, ולנהל בבטחה את החשבונות הללו. מחקרים מראים כי יועצים פיננסיים יכולים לספק תשואות שנתיות עודפות של עד 4.12% (בניכוי עמלות ייעוץ) באמצעות הנחייה, איזון תיקים אקטיבי ותכנון מס חכם. החברה מתכננת לגייס השנה 50 עובדים חדשים במשרדה בהרצליה.

"המינוי ל CAOO מייצג עבורי את האחריות והמחויבות שלי לבניית מחלקה ברמה עולמית, המייצרת תובנות המסייעות ליועצים פיננסיים לקבל החלטות טובות יותר עבור החוסכים לפנסיה", אמר מלר. "אין ספק שיש לנו כמה מהכישרונות הטובים ביותר בפונטרה, ואני מצפה להמשיך ולפתח מסלולי קריירה גם עבור הדורות הבאים של המנהיגים שלנו בחברה".

שי מלר הוא בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) ותואר ראשון במנהל עסקים (B.B.A) מאוניברסיטת רייכמן, ועובד בחברה מימיה הראשונים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully