וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדקום ממנה את גיא שמש לתפקיד מנכ"ל החברה

31.1.2024 / 15:01

שמש יחליף את אייל הררי. הוא מנהל מנוסה בתעשיית התקשורת עם מעל ל-20 שנות ניסיון במכירה למפעילות תקשורת Tier-1בשוק הטלקום העולמי

גיא שמש. נועה פנוש,
גיא שמש/נועה פנוש

חברת רדקום (נאסד"ק: RDCM) דיווחה היום כי אייל הררי, אשר מכהן כמנכ"ל החברה משנת 2020, יפרוש מתפקידו ברדקום וגיא שמש, אשר כיהן כסמנכ"ל חטיבת היישומים העסקיים ומנהל כללי, סגן נשיא חטיבת הענן העסקית בנוקיה, יחל לכהן בתפקיד מנכ"ל החברה החל מה-14 בפברואר 2024.אייל הררי, המנכ"ל היוצא של רדקום, מסר: "לאחר יותר מ-20 שנים בתפקידי ניהול שונים בחברה, בהן ארבע שנים בתפקיד מנכ"ל החברה, ולאחר 16 רבעונים רצופים של צמיחה עקבית בהכנסות והנעה לגידול ברווחיות תוך ביסוס מודל עסקי איתן הנשען על הכנסות איתנות כחברת תוכנה, רדקום מוכנה לשינוי בהובלת החברה. כעת זהו הזמן הנכון לעבור לאתגר הבא ולהפקיד את ההובלה בידי מחליפי בתפקיד. אני אסייע לגיא ואשמש יועץ לחברה בכדי להבטיח מעבר חלק."

גיא שמש הוא מנהל מנוסה בתעשיית התקשורת עם מעל ל-20 שנות ניסיון במכירה למפעילות תקשורת Tier-1בשוק הטלקום העולמי. גיא שמש היה שותף להקמה ולאחר מכן הוביל את חטיבת הענן העסקית של נוקיה, הוא הוביל את המכירות של פלטפורמת התוכנה מבוססת הענן של נוקיה לבמספר מפעילות תקשורת ברחבי העולם מאז 2011. לגיא שמש ידע וניסיון נרחב בבניית פלטפורמות תוכנה חדשניות שהן אבן היסוד של רשתות ה G5. כסגן נשיא בנוקיה היה אחראי על מכירות ופיתוח של מוצרי תוכנה מקיפים, CloudBand, אבטחה, מוניטיזציה, בינה מלאכותית ועוד. הידע, הניסיון ויכולותיו של גיא תואמים לאסטרטגיית המוצר המבוססת ענן והחזון של רדקום.

מר גיא שמש מסר בתגובה: "אני מאושר להצטרף לרדקום, חברה אשר צומחת במהירות גבוהה עם פוטנציאל עצום, עם טכנולוגיה חדשנית ומובילת שוק. בכוונתי למנף את הפוטנציאל העצום הזה לצורך האצת המכירות הגלובליות והגדלת הערך ללקוח. כחברה שמתעדפת חדשנות טכנולוגית, עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מפעילות תקשורת ומשקיעה בעקביות במחקר ופיתוח, רדקום מנצלת באופן ייחודי את השינוי ברשתות ה 5G באמצעות טכנולוגיות הענן, המונעות על ידי בינה מלאכותית יוצרת ((GenAI.התרשמתי מאוד מצוות העובדים הנלהב, מהמוטיבציה והמחויבות שלו, וכן מהתרבות הארגונית והערכים של רדקום. אני מאמין שגישה זו תביא לצמיחה בהכנסות ותרחיב את נתח השוק שלנו בשוק התקשורת".

חלי (רחל) בן-נון, יו"ר דירקטוריון רדקום, מסרה: "בשם דירקטוריון החברה אני רוצה להודות ולהביע הערכה מלאה לאייל הררי על התקופה הארוכה בה הוביל את רדקום, ובמיוחד על ארבע השנים האחרונות בהן כיהן כמנכ"ל החברה והניע אותה לצמיחה מוצלחת והפיכתה לחברה חזקה ורווחית. אנו אסירי תודה על מנהיגותו ועל השירות המסור ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך. אנו מתרגשים עם הצטרפותו של גיא שמש כמנכ"ל החדש של רדקום. גיא הוא מנהל בכיר ומנוסה בשוק התקשורת עם ניסיון רב במכירות למפעילות תקשורת tier-1 ובעל קשרים מבוססים ורבים בתעשיה עם בכירים ברחבי העולם. עם ניסיון מוכח במכירות לחברות תקשורת, כמומחה בטכנולוגיית ענן, אנו סמוכים ובטוחים ביכולתו של גיא להאיץ את צמיחת רדקום. אנחנו מאמינים שלגיא יש את ניסיון המכירות בתחום הטלקום והידע המתאים בתעשייה הנדרשים לרדקום כדי להגדיל את הצמיחה והרווחיות לשלב הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully