וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מינויי בכירים במימון ישיר

31.1.2024 / 16:08

בהמשך לכניסתו של ערן גולן לניהול מימון ישיר, החברה מכריזה על שורה של מינויים בהנהלה הבכירה : שמוליק בר חן מונה למנכ''ל חברת המשכנתאות של מימון ישיר; אדם שבו מונה לסמנכ''ל המכירות של מימון ישיר

שמוליק בר חן. יחצ,
שמוליק בר חן/יחצ

חברת מימון ישיר, חברת האשראי החוץ בנקאי מהמובילות בישראל , הודיעה היום על מינויים חדשים בהנהלה הבכירה של החברה.

שמוליק בר חן (47), שכיהן עד כה כסמנכ"ל המכירות של מימון ישיר וכמנכ"ל הסטארט-אפ Carwiz בבעלות מימון ישיר מונה לתפקיד מנכ''ל חברת הבת של מימון ישיר, מימון ישיר נדל''ן ומשכנתאות. חברת המשכנתאות של מימון ישיר החלה את פעילותה בשנת 2022, וכבר בדוחות הכספיים האחרונים דיווחה החברה על תיק משכנתאות המתקרב למיליארד ₪ ועל מעבר לרווחיות בתחום, מוקדם מהצפוי . האסטרטגיה העסקית של החברה קבעה הגעה ליעד של 3% נתח שוק תוך 5 שנים. שמוליק בר חן מחליף את ערן גולן, שמונה לאחרונה לתפקיד מנכ''ל מימון ישיר.

בר חן נמנה עם חברי ההנהלה המייסדת של מימן ישיר, והיה בין הבכירים שמיצבו את החברה בתור חברת האשראי החוץ צרכני מהמובילות בישראל. במהלך תפקידיו השונים במימון ישיר, בר חן שימש כמנהל מוקד המכירות, מנהל מערך מכירות השטח, סמנכ''ל המכירות, ומנכ''ל הסטארט-אפ Carwiz, לוח רכב עם מנוע חיפוש חכם המחבר בין לקוחות לסוכנויות רכב רלוונטיות, ונרכש על ידי מימון ישיר.

אדם שבו (41), שכיהן עד היום כמנהל מערך השטח באגף המכירות בחברה, יחליף את בר חן בתפקיד וימונה לסמנכ''ל המכירות של מימון ישיר. במהלך הקריירה של שבו במימון ישיר, שימש בשורה של תפקידים בהם היה שותף לפרויקטי הדגל של החברה, והוביל לשינויים עסקיים אסטרטגיים אשר שדרגו את תחום מכירות האשראי הצרכני בתחום הרכב.

אדם שבו. יחצ,
אדם שבו/יחצ

ערן גולן, מנכ''ל מימון ישיר, מסר: "אני מברך את שמוליק ואדם על תפקידיהם החדשים, ובטוח כי מינויים אלו יסייעו להמשך צמיחתה של החברה והובלתה כגורם משמעותי בענף האשראי החוץ בנקאי. שמוליק נמנה בחבר המנהלים המייסדים והמוערכים ביותר במימון ישיר ואחד מדמויות המפתח בהצלחתה העסקית של החברה, ואדם קידם פרויקטים מגוונים אשר שדרגו משמעותית את טיב מתן השירות של החברה ובכך הגדילו את המכירות שלה. אנו במימון ישיר גאים על כך ששני המינויים הם של עובדי החברה אשר אחראיים במו ידיהם להישגיה הרבים, ורואים חשיבות רבה באפשרויות הצמיחה והקידום של עובדי מימון ישיר".

שמוליק בר חן, מנכ"ל מימון ישיר נדל"ן ומשכנתאות הנכנס, מסר: "אני נרגש מההזדמנות שניתנה לי ומודה על האמון והערכה. מאז תחילת פעילותה, חברת מימון ישיר נדל''ן ומשכנתאות נמצאת בצמיחה משמעותית. אני נרגש להוביל את מימון ישיר להישגים ושיאים חדשים כחברה שמתרחבת גם לתחום המשכנתאות, ולפעול למימוש התוכנית האסטרטגית של החברה".

אדם שבו, סמנכ"ל המכירות של מימון ישיר הנכנס, מסר: "אני מודה על האמון ועל הזכות להוביל את אגף המכירות של מימון ישיר."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully