וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכונים לאתגרים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 9:20

רוני פרידמן, מיכל ברוורמן בלומנשטיק, יוסי מטיאס וקרין מאיר רובינשטין. גלעד ארצי,
רוני פרידמן, מיכל ברוורמן בלומנשטיק, יוסי מטיאס וקרין מאיר רובינשטין/גלעד ארצי

בראשון התקיים המפגש השנתי של פורום MNC - מנכ"לי חברות הייטק הרב לאומיות הפועלות בישראל של האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI ).

הכנס נערך במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג בהובלתה של עו"ד קרין מאיר רובינשטין, מנכ"לית ונשיאת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI ) ובהשתתפות מנכ"לי תעשיית הייטק הרב לאומית בישראל ובכירים ממשרדי ממשלה שונים.

במסגרת הכנס נערך פאנל שדן בהשפעות התקופה המאתגרת על התעשייה בהנחיית יזם ההייטק גיגי לוי ובהשתתפות: מנכ"לית META ישראל עדי סופר תנאי, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח מיכל ברוורמן בלומנשטיק, נשיא פיליפס ישראל ליאור בונפיס, מנכ"ל סיסקו ישראל אורן שגיא, מנכ"לית משותפת של אינטל ישראל וסמנכ"לית אינטל העולמי קרין איבשיץ סגל. עוד השתתפו מנכ"לים בכירים ביניהם: פרופ' יוסי מטיאס, סגן נשיא גוגל העולמית ומנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל אשר מכהן כיו"ר פורום החברות הרב לאומיות של IATI, רוני פרידמן, סגן נשיא באפל ומנכ"ל אפל ישראל, ד"ר איה סופר, סגנית נשיא בינלאומית לבינה מלאכותית IBM ומנהלת IBM Research ישראל, אמיר דינור, מנכ"ל eBay ועוד.

ניר גל, עידו לוינסון ורז רלמנוביץ. יח"צ,
ניר גל, עידו לוינסון ורז רלמנוביץ/יח"צ

בכירי יקב ברקן השיקו במסעדת 'אנימאר' שבתל אביב את יציאתה לשוק של סדרת יינות הבוטיק של היקב - The BETA Series . מדובר ביינות באיכות גבוהה שנמכרו עד כה בעיקר למסעדות, וכעת יצאו למכירה לציבור הרחב.

בירכו: ניר גל - מנכ"ל יקב ברקן, עידו לוינסון המנהל המקצועי, ורז רלמנוביץ סמנכ"ל השיווק של היקב. סדרת היינות המדוברת מגיעה ישירות ממעבדת היינן, עידו לוינסון, Master of Wine u ומיועדת לצרכני היין ההרפתקנים המעוניינים לחוות זנים ויינות מיוחדים המתרחקים מן הזרם המרכזי, אל עבר קצוות היצירה האישית של היינן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אפי שקד ורביב כנר. יח"צ,
אפי שקד ורביב כנר/יח"צ

אפי קפיטל נדל"ן בראשות הבעלים אפי שקד, בחרה בזמר רביב כנר כפרזנטור של החברה לקמפיין מיתוגי בצל מלחמת 'חרבות ברזל'. הקמפיין מאופיין במסר הפשוט והחשוב של הצורך בהמשך הבניה והפיתוח של ישראל, במיוחד בימים אלו של לחימה על הבית.הקמפיין כולו צולם באחד מאתרי הבנייה של החברה באשקלון, העיר שספגה הכי הרבה טילים מאז תחילת המלחמה. התסריט לקמפיין הוא תחת הסלוגן: "כשהם מנסים לפגוע לנו בבית, אנחנו בונים מצפון ועד דרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully