וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש במכבי: תת-אלוף (במיל') מיכל תשובה מונתה לראש מחוז הדרום

1.2.2024 / 13:16

תפקידיה בצה"ל יזמה והובילה תהליכים בעלי משמעות אסטרטגית, וכן קידומם אל מול גורמי ממשל בכירים. תשובה זכתה במספר פרסים לאורך שירותה הצבאי וביניהם פרס ראש אכ"א למצוינות

תא"ל במיל' מיכל תשובה. אור פרווזניק,
תא"ל במיל' מיכל תשובה/אור פרווזניק

תת-אלוף (במיל') מיכל תשובה (54) מונתה לעמוד בראש מחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות, במקומה של ד"ר רחלי מיזן שתחל את תפקידה החדש בארגון כראש מחוז ירושלים והשפלה.

את דרכה בדרג הבכיר של צה"ל התחילה תא"ל (במיל') תשובה כראש מספן כוח אדם בחיל הים בדרגת אלוף-משנה ולאחר מכן מונתה לראש מנהל הסגל באגף כוח אדם של צה"ל כשהיא בדרגת תת-אלוף. בתפקידיה בצה"ל יזמה והובילה תהליכים בעלי משמעות אסטרטגית, וכן קידומם אל מול גורמי ממשל בכירים. תשובה זכתה במספר פרסים לאורך שירותה הצבאי וביניהם פרס ראש אכ"א למצוינות.

בתחום הבריאות, תשובה ניהלה את מחלקת קהילה ובריאות התלמיד בחברת פמי שירותי בריאות, שסיפקה שירותי בריאות הציבור לכמיליון וחצי תלמידים במחוזות תל אביב והמרכז. בנוסף, מילאה את תפקיד ראש צוות רפורמת "נפש אחת" לשיפור השירות, הטיפול והשיקום של נכי צה"ל במשרד הבטחון. תשובה מכהנת כיו"ר דירקטוריון מרכז תעסוקה שיקומי בעיריית תל אביב יפו בהתנדבות.

תשובה נכנסת לתפקידה במכבי עם ניסיון רב שנים בניהול והובלת מערכות מורכבות, עתירות כוח אדם ותקציבים, בניהול משא ומתן מול גורמים בכירים ובהובלת תהליכי התייעלות מורכבים ובניהול צוותים מגוונים מדיסציפלינות שונות.

מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: "אני מברכת על הצטרפותה של תא"ל (במיל') מיכל תשובה למכבי ומאחלת לה הצלחה רבה בתפקידה. ניהול מחוז הדרום של מכבי מהווה אתגר של ממש בתקופת הלחימה בה אנו מצויים בחודשים האחרונים, כשמטרת העל הינה לספק למאות אלפי חברי מכבי בדרום את המשך הרצף הטיפולי בכל מצב ביטחוני שהוא, תוך שמירה על סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully