וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקי פה: הסבון של סמדי בומבה וניחוח פרחים לבגדים

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 10:00

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום ניקיון הבית ואחזקתו ומצאנו מוצרים שתרצו להכיר: שמן אורנים בתרסיס, ג'ל לכביסה שמנקה גם את המכונה, נוזל כלים שעולה בקמפיין השקה עם סמדי בומבה ושופטי מאסטר שף, כריות קרצוף מתקדמות וניחוחות פרחוניים לכביסה ריחנית לקראת האביב

מיכל אנסקי סמדי בומבה וישראל אהרוני על סט הצילומים לקמפיין החדש של פיירי מקס. גבע טלמור,
מיכל אנסקי סמדי בומבה וישראל אהרוני על סט הצילומים לקמפיין החדש של פיירי מקס/גבע טלמור

בומבה של קמפיי

צמד שופטי מאסטר שף, השף המוערך ישראל אהרוני, לצד אשת הקולינריה ומנחת הטלוויזיה מיכל אנסקי, ממשיכים לכהן שנה נוספת כפרזנטורים מותג סבון הכלים Fairy. לצדם, נוספה שחקנית חיזוק אהובה, סמדי בומבה, המצטרפת לקאסט בהובלת קמפיין חדש של המותג. בומבה עצמה, צפויה גם להשתתף בעונה החדשה של מאסטר שף VIP.

השלושה יובילו את הקמפיין החדש של סבון הכלים, שבמרכזו השקת המוצר החדש 'פיירי Max Power' - "פי ארבעה מהיר יותר בהסרת שומנים".

בצילומי הקמפיין החדש, אהרוני ואנסקי עומדים מחוץ לדלת ביתה של פיינליסטית מאסטר שף לשעבר, שפותחת את הדלת בהתרגשות ומגישה להם את מנת המפרום הידועה שלה, כשהשניים מבקרים את המנה בהומור. הדרמה מתחילה כשסמדי הולכת להתמודד עם הכלים וכאן פיירי מקס פאוור נכנס לתמונה.

סמדי בומבה על סט הצילומים לקמפיין החדש של פיירי מקס. גבע טלמור,
סמדי בומבה על סט הצילומים לקמפיין החדש של פיירי מקס/גבע טלמור

גאדג'ט אופנתי

בית האופנה GOLBARY משיק סדרת כוסות תרמיות אטומות לחלוטין, מעוצבות לשתייה חמה בדרך בצבעוניות רחבה ואופנתית

לאלו שאוהבות לשתות בבוקר את הקפה שלהן, בדרך לעבודה או לפזר את הילדים במסגרות החינוך או בנסיעה לאימון היומי, ולא רוצות שהמשקה ישפך להן באוטו, בית האופנה GOLBARY משיק בימים אלה סדרת כוסות תרמיות אטומות לחלטון, מעוצבות ואופנתיות, המיועדות לשתיה חמה.

מדובר בסדרה של כוסות טרמיות איכותיות, אישיות, אטומות לחלוטין, עשויות מנירוסטה, עם דופן כפול ובידוד השומר על חום /קור למשך זמן ממושך. הכוס בעלת ואקום למניעת נזילות ואיטום של הפיה בהברגה כאשר הכוס אינה בשימוש.

הכוס בנפח 500 מ"ל, מעוצבת בסטייל, נוחה לנשיאה ולנסיעות ומגיעה במגוון נרחב של 11 צבעים אופנתיים כמו: אדום, ורוד, סגול, כחול, לבן, אפור, תכלת, ירוק, שחור, בגימור משי.

המחיר לצרכן: 60 שקל. להשיג בכל סניפי גולברי ברחבי הארץ ובאתר

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גולברי משיקה כוס תרמית לדרך צילום יחצ מחיר 59.90 שח. יח"צ,
כוס תרמית בנפח 500 מ"ל, מעוצבת ונוחה לנשיאה, GOLBARY/יח"צ

אקסטרה פרחוני

בדין, מותג מרככי הכביסה האהוב ממשיך לחדש ומשיק שני מוצרים חדשים ומיוחדים בסדרת מרככי הכביסה המרוכזים- מרככי כביסה בדין בניחוח שאי אפשר לשכוח- בהשראת זרי פרחים.

המותג "בדין" מלווה את הקהל הישראלי כבר למעלה מ-50 שנה ומהווה עבור רבים שם נרדף לריח של בית, של כביסה, ניקיון ולמעשה של זיכרונות נוסטלגיים מחוויות שעברנו.

השנה, לקראת חג הפסח, חג האביב והפריחה, בדין משיק מהדורה מיוחדת של ניחוחות חדשים בהשראת זרי פרחים רומנטיים שישאירו את הבגדים שלנו עם ניחוח נפלא של פריחה:

מרכך כביסה extra זר הרמוניה בלבן: ניחוח רענן בתווי ריח של ורדים לבנים ואדמוניות, מרכך כביסה extra זר חלומות ורודים: בתווי ריח של ורדים, גרדניות ופרזיות

המחיר: 18-22 שקל ל-960 מ"ל, ניתן למצוא ברשתות השיווק והפארם.

בדין מרכך כביסה זרי פרחים. יח"צ,
לקראת האביב: בדין מרכך כביסה זרי פרחים, אקסטרה ריחני/יח"צ

הקירצפת וגם ניגבת?

מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה, כלים חד פעמיים ואביזרי ניקיון והיגיינה, מציג כריות ניקוי וקרצוף דו צדדיות העשויות בד מיקרופייבר איכותי, המאפשרות קרצוף עדין, הסרת כתמים קשים ואינן משאירות שריטות.

כריות הניקוי החדשות והחדשניות מבית המותג אינן עושות חצי עבודה! הן עשויות מבד מיקרופייבר איכותי ובעלות שני צדדים. צד אחד מיועד לקרצוף עדין שאינו משאיר שריטות, אך עם זאת יעיל ביותר, ואילו הצד השני מיועד לניגוב והברקה ואינו משאיר סיבים או סימנים.

צורת כרית הניקוי עוצבה בצורה ארגונומית כך שמתאימה לאחיזה נוחה ולתפעול קל. היא בעלת יכולת ספיגה גבוהה במיוחד, אינה מתבלה בקלות ומשמשת לאורך זמן. הכריות מעולות לניקוי סירים, מחבתות, כלים וחפצים ואף משטחים, כולל כאלו עדינים. הכריות מגיעות באריזה של שלוש יחידות בצבעים ודוגמאות שונות.

המחיר: 15 שקל. להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן

כריות ניקוי מיקרופייבר דו צדדיות לקירצוף וניגוב מבית הוסטס 14.90 שח. אפרת אשל,
כריות ניקוי מיקרופייבר דו צדדיות לקירצוף וניגוב מבית הוסטס, המחיר: 15 שקל/אפרת אשל

מרססים שמן אורנים

מוצר נוסף חדש מסנו בסדרת ג'ל האורנים האהוב, מתז קצף לניקוי כללי עם שמן אורנים טבעי לשימוש קל ונוח לניקוי בקלות ובמהירות, מתאים לרוב סוגי המשטחים, מצטיין בפירוק והסרת שומנים ובהברקת כלים סניטריים, פורמייקה, זכוכית ועוד.

המחיר: 17 שקל לתכולה של 1 ליטר (לפי אתר זאפ), להשיג ברשתות השיווק. לטיפים, מידע והדרכה לשימוש נכון כנסו לאתר סנו

מתז קצף אורנים של סנו. ירון ויינברג,
מתז קצף אורנים של סנו, המחיר: 17 שקל/ירון ויינברג

גם את המכונה וגם את הכביסה

במחקר שוק רחב נמצא שאחד האתגרים המשמעותיים בקטגורית הכביסה הוא מציאת פתרון ללכלוך מהבגדים המוכתמים המצטבר במכונת הכביסה.

מותג הכביסה PERSIL משיק את: PERSIL ADVANCED GEL DEEP CLEAN בפורמולה וטכנולוגיה חדשה עם פעולה כפולה של ניקיון היגייני למכונת הכביסה ומסייעת בהסרת כתמים קשים.

הפורמולה החדשה מעניקה פעולות ניקיון לבגדים וגם ניקיון למכונת הכביסה: הסרת כתמים קשים, ניקיון בוהק לבגדים ורעננות לאורך זמן. נטרול ריחות לא נעימים (זיעה, טיגון, עישון, בגדי ספורט). יעיל בהסרת כתמי זיעה. שמירה על סיב הבגד. ניקיון למכונת הכביסה ומניעת עובש.

המחיר המומלץ לצרכן פרסיל ג'ל: 35 שקל לתכולה של 2.5 ליטר. הפורמולה החדשה גם בגרסת קפסולות במחיר: 60 שקל פרסיל דיסקס הגייני,ל- 38 יח'. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

persil gel deep clean מחיר 34.90 שח. יח"צ הנקל,
persil gel deep clean מחיר 34.90 שקל/יח"צ הנקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully