וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג לטיפוח השיער Head & Shoulders, משיק טיפול לעור הקרקפת

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 8:59

הד אנד שולדרס, מותג השמפו המוביל בעולם המזוהה כמותג המוביל נגד קשקשים מציג לראשונה סדרות טיפוליות לעור הקרקפת

dermaxpro head & shoulders צילום יחצ שמפו מחיר 29.90 שקל (4). יח"צ,
dermaxpro head & shoulders צילום יחצ שמפו מחיר 29.90 שקל (4)/יח"צ

קרקפת יבשה היא בעיה שנוגעת כמעט בכל אחד מאיתנו והסיבות הן רבות - שינויי האקלים, תזונה, סטרס, הבהרות, פעולות כימיות ועוד. ההתמודדות עם קרקפת יבשה היא אינה פשוטה, אצל חלקנו היא זמנית ואצל אחרים מדובר בהתמודדות יומיומית שלעיתים הופכת למטרד של ממש.

הקרקפת היא ביתם של כמה שכנים מיקרוסקופיים. אחת מהן, פטרייה בשם Malassezia, פוגעת במחסום הלחות הטבעי של העור, מה שהופך אותו ל"דולף", ומאפשר ללחות חיונית לברוח. התקלפות בקרקפת על פני השטח היא סימן לבעיה עמוקה יותר - כך שלחות רק על שכבת הקרקפת החיצונית אינה מספיקה.

מותג השמפו המזוהה כמותג מוביל נגד קשקשים, הד אנד שולדרס, מציג לראשונה סדרות טיפוליות לעור הקרקפת, המכילות פורמולה חדשנית לקרקפת יבשה ולקרקפת יבשה ומגרדת

הפורמולה החדשה מספקת לקרקפת ולשערה לחות עד 72 שעות, ממלאת את מחסום עור הקרקפת לקרקפת מוזנת, רגועה, ללא קשקשים, מחזקת את עור הקרקפת ומשאירה אותו רגוע וללא קשקשים, מכילה רכיב פעיל לסיוע בהעלמת Malassezia להקלה מתמשכת נגד יובש וקשקשים ומועשרת בוויטמין E ואקטיב אלוורה

dermaxpro head & shoulders צילום יחצ מחיר 29.90 שקל. יח"צ,
dermaxpro head & shoulders צילום יחצ מחיר 29.90 שקל/יח"צ

המדענים של Head & Shoulders העמיקו, כדי להבין באמת את שורש הבעיה: קרקפת יבשה היא קרקפת פגומה, שצריכה יותר מסתם לחות. הד אנד שולדרס, מותג השמפו המוביל, מאז ומתמיד, חלוץ בפיתוח פתרונות לקרקפת בריאה והחידוש האחרון של הד אנד שולדרס משלב ידע זה עם מרכיבים חדשים לגמרי, המספקים את הטיפול האולטימטיבי לקרקפת יבשה.

יתרונות הפורמולה החדשנית: מחזקת את מחסום עור הקרקפת ומשאירות אותה רגועה וללא קשקשים, מכילה רכיב פעיל לסיוע בהעלמת Malassezia להקלה מתמשכת נגד יובש וקשקשים, מועשרת בוויטמין, E ואקטיב אלוורה, נוסחה מוכחת קלינית, נבדק דרמטולוגית

Head & Shoulders DERMAXPRO הן סדרות חדשות המעניקות את הטיפול האולטימטיבי לקרקפת יבשה עם נוסחה ייחודית בשתי הסדרות המכילות שמפו, מרכך ובאלם. הסדרות כוללת שלושה שלבים: שלב הניקוי והטיפול, שלב ההזנה ולבסוף שלב החידוש וההגנה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
dermaxpro head & shoulders צילום יחצ שמפו מחיר 29.90 שקל (3). יח"צ,
dermaxpro head & shoulders צילום יחצ שמפו מחיר 29.90 שקל (3)/יח"צ

המוצרים בסדרת DERMAXPRO Head & Shoulders :

שמפו מרכך ובאלםQuenching hydration לקרקפת יבשה עם פורמולה עשירה בתמצית קקטוס, אלוורה וויטמין E העוזרת לחזק את העור הטבעי, משחזרת את האיזון הטבעי של הקרקפת ומזינה את העור לקרקפת נקייה מקשקשים.

שמפו מרכך ובאלםSoothing Comfort לקרקפת יבשה ומגרדת עם פורמולה עשירה בחלב קוקוס, אלוורה וויטמין E העוזרת לחזק את העור הטבעי, משחזרת את האיזון הטבעי של הקרקפת ומזינה את העור לקרקפת נקייה מקשקשים.

DERMAXPRO באלם לקרקפת מכיל נוסחאות מזינות ומעניקות לחות ומחדשות את עור הקרקפת במטרה לשמור על הלחות נעולה עד 72 שעות. הודות לפיית הבקבוק המדויקת, הבאלמים מאפשרים ECמקד את הנקודות היבשות ביותר של הקרקפת.

המחיר המומלץ לצרכן לכל אחד ממוצרי הסדרה: 29.90 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully