וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל המדיה בארי דילר התפטר מתפקידו כיו"ר ומנכ"ל חטיבת ויוונדי יוניברסל אנטרטיינמנט

סוכנויות הידיעות

19.3.2003 / 20:13

ויוונדי ודילר מחפשים מזה זמן דרך לפירוק המיזוג בין USA נטוורקס לאולפני יוניברסל - בעקבותיו הוקמה החטיבה



בארי דילר, יזם המדיה האמריקאי, התפטר מתפקידו כיו"ר ומנכ"ל ויוונדי יוניברסל אנטרטיינמנט, חטיבת עסקי הבידור של ויוונדי יוניברסל , הכוללת את אולפני הקולנוע יוניברסל, פארקי שעשועים, הפקות טלוויזיה וחברת התקליטים הגדולה בעולם, יוניברסל מיוזיק.



ויוונדי ודילר מחפשים מזה זמן דרך לפרק את ההסכם מדצמבר 2001 למיזוג נכסי הטלוויזיה והקולנוע של דילר, USA נטוורקס, עם אולפני יוניברסל, בעקבותיו הוקמה חטיבת ויוונדי יוניברסל אנטרטיינמנט.



"תפקידי הניהולי מעולם לא נועד להיות קבוע", אמר דילר ל"וול סטריט ג'ורנל". "כעת, משהחלה ויוונדי יוניברסל בתהליך רשמי לבחינת האופציות הפתוחות בפניה בתחום נכסי הבידור, הגיע זמני לעזוב כל תפקיד ניהולי ישיר", הוסיף.

דילר היה מנהל אולפני פרמאונט בשנות השבעים; בשנות השמונים סייע לניוז קורפ לבנות את רשת פוקס טי.וי כרשת ארצית בארה"ב, ומאוחר יותר הקים את USA נטוורקס - שבעקבות מכירתה לויוונדי הפך דילר למנהל בענקית המדיה.



במקביל הודיעה היום חברת USA אינטראקטיב (סימול USAI), שדילר משמש כיו"ר שלה וכמנכ"לה ואשר באמצעותה הוא מחזיק בנתח במרבית נכסי ויוונדי בתחום הבידור, כי היא מתכננת לרכוש את שארית מניות חברת אקספדיה (סימול EXPE) שעדיין לא בשליטתה במחיר של 3.3 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully