וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי ארגוני במגדל: איחוד חטיבות ופעילויות בתחומי השיווק והשירות

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 13:40

מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על שינוי ארגוני הכולל ליכוד חטיבות ופעילויות בעולמות השיווק והשירות, כחלק מהיערכות החברה ליישום התוכנית האסטרטגית ובעקבות בקשתה של ענת אטלס, מנהלת חטיבת אסטרטגיה, שיווק וחווית לקוח, לסיים את תפקידה ולפנות לאתגרים חדשים

משה מורגנשטרן. ניקולה וסטהפל,
משה מורגנשטרן, חטיבת הטכנולוגיות, בניהולו, תהיה אמונה מעתה גם על תחום חווית הלקוח/ניקולה וסטהפל

בעקבות פרישתה של ענת אטלס מתפקיד ניהול חטיבת אסטרטגיה, שיווק וחווית לקוח, חברת הביטוח מגדל מכריזה על שינוי ארגוני הפועל בשתי חזיתות:

חטיבת הטכנולוגיות, בניהולו של משה מורגנשטרן, תהיה אמונה מעתה גם על תחום חווית הלקוח. זאת, מתוך ראיה הוליסטית של תחום השירות כמוטה טכנולוגיה ומתוך מטרה להאיץ את התהליכים העמוקים שמבצעת החברה לדיגיטציה של השירות ושילוב טכנולוגיות מתקדמות בעולמות אלה.

דלית ויכסלבאום. ניקולה וסטהפל,
תחום מותג ומוניטין תאגידי ינוהל מעתה ע"י מנהלת התקשורת התאגידית וקשרי המשקיעים של החברה, דלית ויכסלבאום/ניקולה וסטהפל

במקביל, הוקם בחברה תחום מותג ומוניטין תאגידי, שינוהל על-ידי דלית ויכסלבאום, מנהלת התקשורת התאגידית וקשרי המשקיעים של החברה בארבע השנים האחרונות. תחת האגף יאוחדו תחומי השיווק, הדוברות, התקשרות התאגידית וקשרי המשקיעים וכן תקשורת פנים ארגונית.

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "אנחנו מתקדמים ביישום התכנית האסטרטגית של החברה וממשיכים לבצע תהליכים פנימיים שיתמכו ביעדיה, יסייעו בהוצאתה לפועל בצורה מהירה ומדויקת וימקדו אותנו בתחומי הליבה. משה ודלית יובילו שניים מהתחומים האלה ואין לי ספק שיעשו זאת בהצלחה רבה, כפי שהיה עד היום בתחומים שתחת אחריותם. בהזדמנות זו אני מבקש לאחל לענת הצלחה רבה בהמשך דרכה המקצועית ולהודות לה על תרומתה הרבה לחברה ולקידום והטמעת התהליך האסטרטגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully