וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל יפרח מונה לסמנכ"ל בחברת הנדל"ן פרשקובסקי מניבים

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 9:14

אוראל יפרח מונה לסמנכ"ל בפרשקובסקי מניבים בחברת הנדל"ן פרשקובסקי השקעות ובניין. יוביל את תחום המניבים בחברה ואת הפרויקטים למגורים במודל שכירות ארוכת טווח תחת המותג HOMEY

אוראל יפרח. רייצ'ל הרמן,
אוראל יפרח. ניסיון רב בעולם הנדל"ן/רייצ'ל הרמן

פרשקובסקי מניבים של חברת הנדל"ן פרשקובסקי השקעות ובניין, מינתה לסמנכ"ל את אוראל יפרח שיוביל את תחום המניבים בחברה, כולל הקמה, ייזום וניהול של בנייני משרדים, מרכזי מסחר, השכרה וניהול של נכסים מניבים כשבולטים בהם: מגדל MILLENNIA במתחם האלף בראשון לציון, South Gate בהרצליה פיתוח, מתחם שער העיר ברחובות ועוד פרויקטים רבים בפריסה ארצית בהיקף מאות אלפי מ"ר למשרדים ומסחר ואלפי יח"ד לשכירות ארוכת טווח שנמצאים בשלבי אכלוס, הקמה ותכנון.

במסגרת התפקיד, ינהל יפרח גם את הפרויקטים למגורים במודל שכירות ארוכת טווח תחת המותג HOMEY הממוקמים בין היתר בנווה דורון ברמלה, בנופי בן שמן בלוד, בבאר יעקב וברמת גן.

פרויקט מילניה של פרשקובסקי במתחם האלף בראשון לציון. יח"צ,
פרויקט מילניה של פרשקובסקי במתחם האלף בראשון לציון/יח"צ

יפרח הינו בוגר תואר ראשון בראיית חשבון, ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, ובוגר תכנית מעוז למנהיגות חברתית ציבורית ותוכנית המנהלים של Harvard Business School.

ליפרח ניסיון רב בעולם הנדל"ן: בתפקידו האחרון יפרח כיהן כסמנכ"ל כספים וכחבר הנהלה ב"דירה להשכיר", החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ וכראש אגף פיתוח עסקי ואגף דיור וחדשנות. במסגרת זאת היה אמון על כלל הפעילות הפיננסית של החברה ועל קידום ופיתוח יוזמות ופיתוח מנועי צמיחה חדשים.

קודם לכן כיהן יפרח במגוון תפקידים במשרד האוצר. בתפקידו האחרון באוצר כיהן כמנהל תחום הנדל"ן באגף החשב הכללי. במסגרת תפקיד זה היה אמון על תחומי השיכון והמקרקעין והיה אחראי בין היתר על הפעילות מול משרד הבינוי והשיכון, רשות מקרעי ישראל, הרשות להתחדשות עירונית והחברות הממשלתיות בתחום.

בנוסף, היה אמון על ניהול תכניות הדיור הממשלתיות בישראל, יישום הסכמי הגג בין הממשלה לרשויות המקומיות, קידום חקיקה בתחומי הדיור, והיה ממייסדי ויוזמי שוק הדיור להשכרה ארוכת טווח בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully