וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי איטלקי בישראל: חברת NEAUVIA מציגה מהפכה חדשה לעור הפנים

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 14:44

חומר הזרקה חדשני HYDRO DELUXE, הוא הדור החדש של טיפולי ה"סקין בוסטר" שכבש את המרפאות המובילות בבוורלי הילס, בפריז ובמילאנו. עכשיו הוא מככב בישראל ומבטיח להעניק לעור גם חיוניות ומיצוק

מהפכה לפנים neauvia. neauvia,
חברת NEAUVIA מציגה מהפכה חדשה למיצוק הפנים/neauvia

יפור איכות העור ומראהו ובניית רקמה ומיצוק, הם השילוב המנצח שמציע חומר ההזרקה החדשני HYDRO DELUXE, המיוצר על ידי חברת NEAUVIA האיטלקית, הנחשבת לאחת מחמש החברות המובילות בעולם בתחום האסתטיקה הרפואית.

תחום האסתטיקה הרפואית רווי כידוע בחברות, בתכשירים, בחומצות ובחומרי מילוי. כל אחת מחברות מבטיחה את הבסיס המוכר של תוצאות ארוכות טווח, מראה צעיר וסופרלטיבים נוספים, שמטרתם היא להאדיר את פעולותיו של חומר מילוי כזה או אחר.

אך מה קורה כשחברה אחת שוברת את הכללים ובוחרת בדרך פעולה שונה מכל השאר? כך למעשה פועלת חברת NEAUVIA האיטלקית, שנכנסה בשקט לשוק האסתטיקה הישראלי ומככבת בקליניקות נבחרות ברחבי הארץ.

hydrodeluxe neauvia. neauvia,
hydrodeluxe neauvia, לשיפור איכות העור ומראהו ובניית רקמה ומיצוק/neauvia

חברת NEAUVIA ממוקמת באיטליה ומוצריה מתפרסים בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי תבל. בין מוצריה תוכלו למצוא מגוון רחב של חומצות היאלורוניות, חומרי מילוי ומכשור אסתטי מקצועי.

חזונה של החברה מתבטא בהענקת כלים המאפשרים למטופלים לשמור על מראה צעיר, תוך גישה הוליסטית, לפיה היופי צומח מתוכנו ומקרין החוצה. אי לכך, לכל מוצר שיוצא ממפעלי החברה פרוטוקול טיפול חד וברור, כך שתוצאותיו הן אחידות ונשמרות לאורך זמן.

כלפי חוץ, נראה שחברת NEAUVIA אינה מבשרת בשורות מרעישות בעולם האסתטיקה הרפואית, אולם מבט מעמיק פנימה מגלה אחרת: החברה מחזיקה באמתחתה מוצרים שהם לא פחות ממהפכניים בענף. היא מייצרת ומשווקת 11 סוגים של חומצות היאלורוניות, שפותחו כחלק ממחקרים קליניים מקיפים. ייחודיותן של חומצות הללו בהיותן מוצלבות עם רכיב ה-PEG (פוליאתן גליקול), השונה מחומצות המוצלבות השכיחות בשוק המגובות ברכיב ה- BDDE.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
hydro deluxe. יח"צ,
hydro deluxe של חברת NEAUVIA, עלות טיפול בודד: 1,500-2,500 שקל/יח"צ

לא מתפוגגת מהחום

רכיב ה-PEG הופך את חומרי המילוי של החברה לעמידים בחום גבוה. זאת בשונה מחומצות היאלורוניות אחרות בשוק, המתפוגגות כשהן נחשפות לחום גבוה. בנוסף, רכיב זה מבטיח כי תוצאת הטיפול תישמר, לצד האפשרות האולטימטיבית לשלב את ההזרקה מתוצרתה עם טיפולים משלימים במכשירים אסתטיים. זהו נתון חדשני בענף, היות וכל החומצות האחרות בשוק אינן יציבות לעת עתה בפני חום ולכן נבצר לשלבן עם טיפולים נוספים המבוצעים במכשירים אסתטיים מתקדמים.

בנוסף, מתהדרים מוצרי NEAUVIA בהבטחה כי חומרי המילוי שלה הם בעלי סיכוי אפסי להתפתחותם של גושים דלקתיים קטנים הנקראים בעגה המקצועית "גרנולומות", אלו מופיעים לא פעם בטיפולי הזרקה.

במילים פשוטות - החברה מצהירה כי הזרקה של חומצה היאלורונית מבית NEAUVIA מבטיחה בטיחות מירבית עם נפיחות מועטה, שיפור אופטימלי ושימור התוצאות לאורך זמן ביחס למתחרותיה בשוק האסתטיקה.

מצמיחים עור חדש ורענן

אחרי שקצרה הצלחה מכובדת על העלמת הקמטים, הרופאים המתמחים מטעמה של NEAUVIA ברפואה אסתטית עוברים לשלב הבא: HYDRO DELUXE - חומר חדשני בעל מרקם ייחודי של חומצה היאלורונית, שביכולתו להעלים את הקמטוטים העדינים בפנים ולעזור ליצור מראה מתוח, אלסטי וצעיר יותר.

זהו לא חומר שיוצר נפח, אלא כזה שמעודד ייצור של סיבי קולגן ואלסטין בעור. מדובר כאמור בחומצה היאלרונית שאינה מנפחת ומכילה גם חומצות אמינו וחלבונים המייצרים טקסטורת עור יפה וזוהרת יותר. אי לכך, שימוש חוזר ונשנה ב- HYDRO DELUXE יחדש, בסופו של תהליך, את הרקמות העמוקות ויעודד יצירה של עור חדש ורענן.

בין הרופאים המטפלים בחומר זה אפשר למצוא את ד"ר לאון ספיבק, המתמחה בהצערת עור הפנים, הצוואר והגוף: "החומצות ההיאלורוניות של חברת NEAUVIA, מעבר לחדשנותן הייחודית בהענקת לחות וחיוניות לעור, מכילות קלציום. חומר זה מעודד את הגוף לייצר קולגן, האחראי על גמישות העור", מספר ד"ר ספיבק ומרחיב: "ככל שאנו מתבגרים, עורנו מאבד מהלחות שלו ובכלל, את היכולת שלו לאגור לחות לאורך זמן. בקליניקה שלי אני עושה שימוש נרחב ב- HYDRO DELUXE מבית NEAUVIA.

חומר זה מוזרק בהזרקות תת עוריות בטיפולי מזותרפיה. החומצה ההיאלורונית בתכשיר זה מגיעה בדיוק למקומות שבהם היא חסרה ועוזרת להעשיר את העור בלחות. פעולה זו מעניקה לעור את המראה הזוהר והצעיר המיוחל והופכת אותו למוצק יותר".

בטוח ואפקטיבי למראה זוהר

"מדובר בטיפול מושלם לקמטוטים עדינים, לטיפול בצלקות אקנה, לעור שאיבד את הזוהר שלו ולמראה פנים עייף, וכדי לקבל תוצאות טובות חשוב להשתמש בחומרים איכותיים ולבצע את הטיפול אצל מומחים מנוסים. HYDRO DELUXE מבית NEAUVIA הוא חומר בטוח ואפקטיבי. הוא מוזרק לפנים בעדינות ובכמויות קטנות, ללא כאב או תופעות לוואי חיצוניות.

הטיפול אורך כמה דקות ובסיומו ניתן לחזור לשגרה מיד. התוצאה מיידית ונשמרת למשך כמה חודשים עד שנה. אולם תוצאה מיטבית וניכרת לעין תתקבל בחלוף 2-3 חודשים מיום ההזרקה", מסכם ספיבק.

המחיר לטיפול: 1,500-2.500 שקל. את הטיפול ניתן להשיג בקליניקות מורשות לרפואה אסתטית ודרמו אסתטיקה בכל רחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully