וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת BLEnergy נערכת להגדל הפעילות ומכריזה על מינויים חדשים

עודכן לאחרונה: 5.2.2024 / 16:57

חברת BLEnergy מקבוצת בליליוס, נערכת להגדלת הפעילות בשוק האגירה בישראל וממנה מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון פעיל אשר ימשיכו לעבוד יחד לחיזוק מעמדה של החברה בישראל ומחוצה לה. טל מונד, מייסד החברה שכיהן כמנכ"ל החברה, ישמש יו"ר הדירקטוריון ואסף וסרצוג ימונה למנכ"ל

אסף וסרצוג. יח"צ,
אסף וסרצוג, מנכ"ל BLEnergy/יח"צ

חברת BLEnergy נערכת להמשך ההצלחה בשוק האגירה הישראלי ולפריצות דרך בארץ ובחו"ל.
אסף וסרצוג ימונה למנכ"ל , טל מונד, מייסד החברה שכיהן כמנכ"ל החברה, ישמש מעתה כיו"ר הדירקטוריון

החברה תשלים השנה התקנת מתקני אגירה בהיקף של למעלה מ-800 מגה-ואט שעה, ובכוונתה לקחת חלק פעיל בחיבור מתקני אגירה לרשת המתח העליון ובתחרות המתפתחת במשק החשמל מצד המספקים הוירטואלים לצד פתוח הזדמנויות משמעותיות מחוץ לישראל.

וסרצוג, אשר שימש כסגן הממונה על התקציבים באוצר, הינו הבכיר השני שגייסה קבוצת בליליוס מהמגזר הציבורי כשהצטרף ל-BLEnergy בסוף שנת 2022 כסמנכ"ל עסקי. בעברו כיהן כסגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, והיה אחראי בין היתר על תחומי התעסוקה, פעילות המגזר העסקי, יוקר מחיה, פעילות משרד הכלכלה, מו"פ, השכלה גבוהה, תקשורת, תיירות ועוד.

במסגרת תפקידו כסגן היה גורם דומיננטי בקבלת ההחלטות על ניהול שוק התעסוקה, תכניות סיוע ומדיניות הסגרים בתקופת הקורונה, וכן היה אחראי לקידום רפורמות משמעותיות כגון הרפורמה ביבוא.\ לפני כן ריכז את תחום התחבורה ובמסגרת זו עסק בתכנון הקצאת משאבים ובהובלת רפורמות לבניית תשתיות להסעת המונים שיפור וייעול מערך התחבורה הציבורית, וכן ריכז את תחום התקשורת והתיירות והיה שותף לרפורמות בתחום, ובהן הקמת תאגיד השידור הציבורי והגברת התחרות בשוק התשתיות והטלוויזיה.

וסרצוג, בוגר תואר ראשון דו חוגי בכלכלה ומשפטים מאוניברסיטת תל-אביב, יחליף את טל מונד בתפקיד המנכ"ל בו שימש מאז יסוד החברה ב-2019.

טל מונד. יח"צ,
טל מונד, יו"ר BLEnergy/יח"צ

טל מונד, מחלוצי תחום אגירת האנרגיה בישראל והמייסד של BLEnergy יחד עם קבוצת בליליוס, יכהן מעתה כיו"ר הדירקטוריון הפעיל של החברה. לפני ייסודה של BLEnergy הקים וניהל מונד את חטיבת האגירה של "אורמת טכנולוגיות", היה מנכ"ל משותף של "כלל סאן", שעסקה בפיתוח והקמת פרויקטים סולאריים וסמנכ"ל כלל תעשיות וכלל אנרגיה.

טל מונד, יו"ר BLEnergy: "אחרי שהפכה למובילת שוק בתחום אגירת האנרגיה, תוך שהיא מספקת פתרונות בחזית הטכנולוגיה העולמית, נערכת חברת BLEnergy למיצוי ההזדמנויות הרבות בשוק האגירה הישראלי והבינלאומי המתפתח.

אחד ההישגים הגדולים של החברה, לצד שיתוף הפעולה ההדוק עם חברת CATL, הינו בביסוס צוות מייסדים והנהלה איכותי ומנוסה, בניית יכולות ותשתית אנושית הכולל צוות מקצועי מהמעלה הראשונה של מהנדסים, מנהלי פרויקטים ואנשי תפעול ותחזוקה מומחים בתחום האגירה. החברה מוכיחה את עצמה כראשונה בכל סגמנט בשוק האגירה בישראל ומוציאה לפועל פרויקטים רבים ומורכבים .

אסף הצטרף לצוות החברה לפני שנה, ואנו מאמינים כי תחת ניהולו תרחיב החברה את פעילותה ותזניק את היקף הפרוייקטים בישראל ובחו"ל".

אסף וסרצוג, מנכ"ל BLEnergy: "שוק אגירת האנרגיה בישראל נמצא לפני פריצת דרך ועומד להפוך למקטע קריטי ברשת החשמל הארצית. השינויים הטכנולוגיים בתחום, ביחד עם ירידת רמת המחירים, מייצרים מציאות חדשה במשק האנרגיה.

יש לנו מספר משימות, יעדים ואתגרים ויש לנו את צוות מוכשר ומחוייב שיאפשר לנו להגשים את זה. השנה נשלים הקמה של למעלה מ-800 מגה וואט שעה של מתקני אגירה, ובמקביל אנחנו נערכים להגדלת משמעותית של היקף ההתקשרויות שלנו.

בנוסף, פתיחת שוק האספקה למפעילים וירטואליים מייצר צורך עצום במתקני אגירה על מנת לאפשר אספקת חשמל זולה בשעות פסגה, ואנו נהיה שחקן בולט בתחום זה. כמו כן, אנו נערכים גם למכרז שהוציאה המדינה לפרויקטי אגירה שיחוברו לרשת המתח העליון בארץ.

אנו גם פועלים להביא את היכולות שלנו לפרויקטים מחוץ לישראל ומאמינים שכבר ב-2024 יראו אותנו פועלים בפרויקטים ראשונים באירופה. אני מודה לאלי ודני בליליוס, לדירקטוריון החברה ולטל מונד, על האמון והזכות להוביל את BLEnergy".

BLEnergy מקבוצת בליליוס היא ספק פתרון האגירה ואינטגרטור מוביל בישראל בתכנון, אספקה, הקמה ותפעול של מערכות אגירת אנרגיה המשלבות את טכנולוגית האגירה והסוללות של CATL, יצרנית הסוללות המובילה בעולם. בין לקוחות החברה: חברת דוראל, נופר, משק אנרגיה ושיכון ובינוי אנרגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully