וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wiz מסכמת את 2023 עם 350 מיליון דולר וממנה נשיא וסמנכ"ל תפעול

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 7:33

חברת Wiz מסכמת את שנת 2023 עם 350 מיליון דור, מעמידה יעד של מיליארד דולר, ממנה נשיא וסמנכ"ל תפעול ומכוונת להנפקה בוול סטריט

תמונה משותפת. אוהד קב,
דאלי ראג'ק (Dali Rajic) ואסף רפפורט, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה/אוהד קב

חברת הסייבר Wiz מודיעה היום על מינויו של דאלי ראג'ק (Dali Rajic) לנשיא החברה וסמנכ"ל התפעול, שידווח לאסף רפפורט, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה.

דאלי ראג'ק יצטרף לוויז עם יותר מ-25 שנות ניסיון בתפקידי מכירות, תפעול ו-go-to-market בחברות מובילות, וצפוי להוביל את אסטרטגיית הצמיחה של החברה - בדרך להנפקה ולהפיכתה לחברה ציבורית. ראג'ק כיהן בארבע השנים האחרונות כנשיא וסמנכ"ל תפעול של Zscaler (NASDAQ: ZS), ותחת ניהולו המכירות השנתיות של החברה זינקו ב-700%. קודם לכן שימש כ- Chief Customer and Revenue Officer ב- AppDynamics שנרכשה על ידי סיסקו והוביל את החברה מ-7 מיליון דולר מכירות למיליארד דולר מכירות. בנוסף, דאלי מילא שורת תפקידי ניהול ומכירות בארגונים כמו BMC Software ו- Verint.

החברה חושפת, לראשונה, כי הגיעה בסוף 2023 להיקף מכירות (ARR) בגובה 350 מיליון דולר עם נתח שוק של 40% מחברות Fortune100, וכי היעד שלה הוא להגיע למיליארד דולר מכירות. וויז גייסה עד היום 900 מיליון דולר לפי שווי אחרון של עשרה מיליארד דולר, מעסיקה כ- 900 עובדים ומתכננת לגייס בשנה הקרובה כ-400 עובדים בישראל, בארה"ב ובמדינות נוספות.

Wiz הוקמה ב-2020 על ידי אסף רפפורט, ינון קוסטיקה, עמי לוטבק ורועי רזניק, והפכה לסטארט-אפ שצומח הכי מהר בעולם. החברה גייסה סכום כולל של 900 מיליון דולר לפי שווי של 10 מיליארד דולר. היא מעסיקה כ-900 עובדים בארה"ב, ישראל, אירופה ואסיה, ותגייס השנה כ-400 עובדים בישראל ובמדינות נוספות. הפלטפורמה של וויז משמשת יותר מ-40% מ-Fortune 100 ועל לקוחותיה נמנים Morgan Stanley, Fox, Colgate-Palmolive, eSure, Priceline, Aon ,BMW ועוד.

dali rajic. יח"צ,
דאלי ראג'ק (Dali Rajic) מונה לנשיא וסמנכ"ל התפעול של חברת Wiz/יח"צ

אסף רפפורט, מייסד ומנכ"ל Wiz: "אנחנו שמחים להודיע על הצטרפותו של דאלי ראג'ק להנהלת Wiz, חברה שפועלת כבר מהיום הראשון עם חזון ברור של צמיחה מהירה, חדשנות טכנולוגית וערך תמידי ללקוחות. בשנה הקרובה אנחנו מתכננים לעשות קפיצת מדרגה נוספת ולהמשיך לפעול למען המטרה הבאה שלנו - מיליארד דולר מכירות, עם הפנים לקראת הנפקה. במשך השנים דאלי הוביל צמיחה אדירה בכמה מהחברות הגדולות והחדשניות בעולם, ואנחנו בטוחים שהוא ימלא חלק מכריע במסע הצמיחה שלנו, בדרך להוביל את שוק אבטחת הענן העולמי".

שרדול שאה, שותף בקרן Index Ventures וחבר דירקטוריון ב-Wiz: "מאחורי סיפור ההצלחה של וויז עומדת תפיסת עולם ששמה את הלקוחות במרכז - ובונה פלטפורמה חדשנית שתפורה בדיוק למידותיהם. דאלי, שמצטרף לחברה עם רקורד מרשים של בניית חברות בסקייל, שותף לאותם הערכים ולתשוקה האמיתית ללקוחות. הניסיון שלו ימלא תפקיד משמעותי במסע הצמיחה של וויז, בדרך להפוך לחברת אבטחת הענן המובילה בעולם".

דאלי ראג'ק, נשיא וסמנכ"ל תפעול, Wiz: "לאורך הקריירה שלי זכיתי לעבוד ולהשפיע על חברות טכנולוגיה מצוינות בתעשייה. ל-Wiz יש הזדמנות אדירה בשוק בו היא פועלת, כמו גם את היכולת להמשיך לצמוח במהירות ובקנה מידה משמעותי. אתגר מיליארד הדולר מכירות שהחברה מציבה בפניה הוא כזה שלא יכולתי לסרב לו - אנחנו הולכים לשנות את פני אבטחת הסייבר, ואני יותר ממוכן להתחיל לעסוק במלאכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully