וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנטיין כבר פה: מה קונים לבן או בת הזוג ביום האהבה?

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 10:26

יומו של הקדוש הנוצרי ולנטינו, המוכר יותר כ"וולנטיינ'ס דיי", הפך לחג האהבה העולמי. מי שמתכוונן לחגוג אותו בישראל, יעשה זאת השנה באווירה אינטימית יותר מבשנים קודמות - בצל המלחמה. הנה כמה מתנות למי שבכל זאת מתכוון להעניק משהו לבן או בת הזוג בשם האהבה

יום הולדת/גל הללי
בחורה מפתיע בחורה עם מתנה ליום האהבה. ShutterStock
יש מחיר לאהבה: מה קונים לבן או בת הזוג בוולנטיינ'ס דיי?/ShutterStock

ורד לבן

דבר אלי בפרחים? כזו היא קולקציית WHITE ROSE של מותג הטיפוח SABON. הניחוח של הורד הלבן מעורר מחדש את התשוקה והאופטימיות באמצעות שלוש תמציות עיקריות: ברגמוט לתחושה של אנרגיה מחודשת ושמחה, ורד לבן ומאסק - לתחושת טוהר וחושניות, ועצי האלגום (הסנדלווד), להעצמת היצר.

שלוש התמציות יחד, מתחברות בהרמוניה לניחוח משכר. המוצרים בקולקציה: סבון רחצה על בסיס שמנים, פילינג גוף, חלב גוף, מי גוף וקרם ידיים. טווח מחירים: 45-119 שקל. להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

sabon, קולקציית “white rose” במהדורה מוגבלת. סבון רחצה על בסיס שמנים פילינג גוף חלב גוף קרם ידיים eau de sabon. רונן מנגן,
sabon, קולקציית “white rose” במהדורה מוגבלת. סבון רחצה על בסיס שמנים פילינג גוף חלב גוף קרם ידיים eau de sabon/רונן מנגן

הלב יוצא

בית האופנה GOLBARY משיק את 'חולצת האהבה', טי שרט לבנה אופנתית ואיכותית בעיטור לבבות יהלומים למראה רומנטי ורך. החולצה עשויה מבד כותנה בשילוב לייקרה והיא מתאימה לשילוב עם ג'ינס למראה יומיומי, עם מכנסיים וטראנץ' או חצאית מחמיאה לדייט רומנטי מחוץ לבית.

המחיר: 250 שקל. להשיג בלעדית באתר האונליין ובחנויות הרשת ברחבי הארץ.

גולברי משיקה חולצת לבבות לרגל הוולנטיין מחיר 249 שח. ליאור קסון,
גולברי משיקה חולצת לבבות לרגל הוולנטיין מחיר 249 שח/ליאור קסון

שחפים מאוהבים

מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן מציע מגוון תכשיטי אהבה רומנטיים בגוונים שונים של זהב 18 קראט מקולקציית MYCOLLECTION, בעיטור לבבות, ציפורי אהבה ופרחים, שמרגש לקבל במתנה.

הפריטים בקולקציה מעוצבים במראה קליל ונצחי שיעוררו זיכרונות מתוקים. בין התכשיטים: שרשרת ועגילים בשיבוץ יהלומי קוניאק בצורת לב, הנוצר במפגש של שני שחפים חופשיים שמתאחדים יחד באהבה.

המחיר: החל מ-890 שקל. ניתן להשיג: בחנויות המותג ברחבי הארץ או באתר האונליין.

ה.שטרן - שרשרת לב וחץ אהבה עם המילה love שזורה בין החוליות בזהב ורוד ויהלומים, מחיר 4790 שח. יח"צ,
ה.שטרן - שרשרת לב וחץ אהבה עם המילה love שזורה בין החוליות בזהב ורוד ויהלומים, מחיר 4790 שח/יח"צ

אופים אהבה

רשת מקס סטוק מציעה מבחר פריטים סימבוליים ליום האוהבים ממגוון המחלקות. בין המוצרים: מארזי שוקולד, דובונים לאווירה חמימה ומחבקת, פריטי יצירה לאריזות חגיגיות וחובבי האפייה שביננו יוכלו למצוא במחלקת כלי מטבח, אביזרים בצורת לב: תבניות אפייה, תבנית סיליקון לפרלינים, חותכן עוגיות ועוד.
להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

4. תבנית פיה בצורת לב. מחיר- 7.90 שקל. מקס סטוק,
תבנית אפיה בצורת לב, מקס סטוק, המחיר: 7.90 שקל/מקס סטוק

מתוקים בקופסה

'מקס ברנר' משיקה קולקציית מארזי שוקולד לזוגות אוהבים, חלקם משלבים מוצרי טיפוח המועשרים בחמאת קקאו. בנוסף, המזוודה האייקונית LOVE STORY BOX תימכר במהדורה מוגבלת במחיר: 219 שקל.

טווח מחירים למגוון מארזי האהבה: 86-438 שקל. בכל קניה של מארז באתר יהיה ניתן לצרף מגנט עם תמונה אישית כמתנה אישית וייחודית. ניתן לרכוש את המארזים בסניפי הרשת, באתר האונליין ובמרכז ההזמנות 1-700-70-88-77

מקס ברנר - מארז lovebox המחיר: 219 שח. דני גולן,
מקס ברנר, מארז lovebox, המחיר: 219 שקל/דני גולן

אהבה פראית

הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, LALINE, משיקה קולקציה פרחונית ורומנטית WILD FLOWERS בהשראת עולם הפרחים הרומנטי בניחוח וורדים. הקולקציה מעוצבת בגוונים רכים עם איורים של פרחים בוורוד עז, אדום וירוק.

המוצרים: קרם גוף, קרם ידיים, מי גוף ושיער, קצף אמבט וגוף, פילינג גוף, נר זכוכית, מפיץ ריח, נייר מבושם, תיק רחצה מעוצב וקופסאות מעוצבות למארזי מתנה.

טווח מחירים לפריטים בודדים: 20-130 שקל. מחיר למארז: החל מ-130 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

ללין - מארז רחצה ולנטיין. vipdesign,
ללין, מארז רחצה ולנטיין, מחיר למארזים: החל מ-130 שקל/vipdesign

תובנה לכבוד האהבה

"כָּל יוֹם כְּשֶׁאַתְּ קָמָה
תְּפַזְּרִי קְצָת אַבְקָה שֶׁל אַהֲבָה
לְכָל מָקוֹם שֶׁרַק אֶפְשָׁר
כִּי הַבִּקּוּשׁ לְאַהֲבָה
אַף פַּעַם לֹא נִגְמַר"

הספר "ניצוצות של תובנה" הוא מתנה מושלמת לבן או בת הזוג, מתנת אהבה ליום מיוחד אך כזה שילווה אותם כל השנה ויותר. בספר תמצאו 73 שירי ומשפטי השראה שמתאימים לכל יום בשנה שיזינו את נשמתכם באהבה, חיזוק וחוסן. הספר מגיע ארוז במארז מיוחד "יש בך הכל" הכולל מחברת ועט מהודרים לכתיבה, סימניה וגלויית הקדשה. 

וְאַחֲרֵי כָּל הַסִּבּוּבִים
הָעֲלִיּוֹת הַיְּרִידוֹת
הַכְּאֵבִים הַטָּעוּיוֹת
הַחֲשָׁשׁוֹת הָאֲהָבוֹת
מְגַלָּה שֶׁכָּל מָה שֶׁחִפַּשְׂתִּי
נִמְצָא אֶצְלִי בִּמְגֵרוֹת.

מחיר הספר: 79 שקל (במקום 98 שקל) | מחיר המארז כולו: 119 שקל (במקום 149 שקל), ניתן לרכישה בקישור הזה או באינסטגרם של המשוררת ורד כהנים מזרחי. קיימת אפשרות לאיסוף עצמי או משלוח עם שליח עד הבית.

הספר "ניצוצות של תובנה" של המחברת ורד כהנים-מזרחי, המחיר: 119 שקל (במקום 149 שקל). יח"צ,
הספר "ניצוצות של תובנה" של המחברת ורד כהנים-מזרחי, המחיר: 119 שקל (במקום 149 שקל)/יח"צ

עטוף בחום

חלוק רחצה מגבת באריגת פסים בצבע כחול, מבית המותג היוקרתיKENNETH COLE NEW YORK . החלוק עשוי מ-100% כותנה, בד נעים ומפנק, במרקם רך על הגוף אשר מתייבש במהירות. מגיע עם כובע בחלק האחורי, 2 כיסי צד פתוחים וחגורה להידוק בהתאמה אישית.

המחיר 199 שקל (במקום 450 שקל). ניתן להשיג ברשת המשביר או בחנות האונליין 365.

חלוק רחצה מבית המותג היוקרתי kennethe cole nyc. מחיר לפני הנחה 449.90 שקל ולאחר הנחה 199.20 שקל. יונתן לוי,
חלוק רחצה מבית המותג היוקרתי kennethe cole nyc המחיר: 199 שקל (במקום 450 שקל)/יונתן לוי

אבן חן מרגשת

רשת הבורסה לתכשיטים מציעה שרשרת יוקרתית משובצת יהלומים ואבן חן מרגשת לבחירה: אבן חן גרנט אדומה, בלו טופז תכלת ואמרלד סינטטית ירוקה, ומסביבה יהלומים במראה של לב עדין ויוקרתי.

השרשראות יימכרו במבצע מיוחד לכבוד ולנטיינ'ס דיי במחיר של 1,490 שקל. למי שמעוניין ניתן להתאים גם טבעת מאותה הקולקציה זהה. להשיג בסניפי הרשת בקניונים ברחבי הארץ או באתר האונליין.

אבן חן של הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
אבן חן של הבורסה לתכשיטים, המחיר: 1,490 שקל/יח"צ

מתכון לאהבה

המזקקה הסקוטית היוקרתית GLENMORANGIE וקצבית הדגים YAMA של השף יובל בן נריה, בהשקה משותפת לוולנטיין דיי עם מארז משולב בקבוק ויסקי A TALE OF TOKIO במהדורה מיוחדת ומנות דג מוקפדות מהמטבח היפני, לצד כוסות, מתכוני קוקטיילים וקינוח.

יישון הוויסקי בחביות מיזונארה (אלון יפני) מעניק לו ארומה עשירה וטעמים מתובלים ועסיסיים, המזכירים תווים של צימוקים, שקדים וטופי מתקתק. בן נריה: "את יום האהבה הקרוב נציין אינטימי יותר, באווירה שקטה וביתית אך מיוחדת וחגיגית".

המארז הכולל, אשר יכיל את כל המשקאות, הציוד והדגים, יעלה 700 שקל וניתן יהיה להזמינו באתר הקצביה או באפליקציית וולט, עד יום שלישי, 13 בפברואר בשעה 12:00 מ-"רעננה עד חדרה", כאשר החלוקה בפועל תתבצע למחרת (14.2) כדי לשמור על טריות המצרכים.

glenmorangie x yama צילום. אמיר יעקבי,
glenmorangie x yama, מארז עם ויסקי A TALE OF TOKIO ומנות דג טריות/אמיר יעקבי

באווירת ספא

מותג הנרות והבישום DE KAS PARIS משיק קולקציית וולנטיין במהדורה מוגבלת ליצירת אווירה רומנטית עם נרות - שותפים מושלמים לרגעים מיוחדים. הנרות בקולקציה יוצרו בקפידה עם ארומה חושנית במגוון ניחוחות.

הנרות מיוצרים מתערובת של שעוות דבורים טבעית באיכות הגבוהה והם מציעים חוויות רכה עם ניחוח עשיר. בקולקציה תמצאו נרות בודדים או מארזי מתנה באריזה אלגנטית.

טווח מחירים לפריטים ומארזים: 100-2,000 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין של המותג ובחנות הדגל של ברחוב בן יהודה 211, תל אביב.

DE KAS PARIS - נרות אווירה. יחצ  DE KAS PARIS,
DE KAS PARIS, נרות אווירה, טווח מחירים לפריטים ומארזים: 100-2,000 שקל/יחצ DE KAS PARIS

ניצוץ אהבה

מותג המצתים האמריקאי ZIPPO מציג את סדרת האהבה של זיפו הכוללת מציתים המעוטרים בלבבות וכיתובי אהבה המתאימים כמתנות לחג האהבה. ניתן למצוא ביניהם כאלו המעוטרים בדוגמאות שונות המסמלות אהבה, בין אם בכיתובים מפורשים ובין אם בצבעים אדומים וורודים ובעיטורים לבביים.

בקולקציה אף ניתן למצוא מצית לבבות מיוחד הזוהר באור אולטרה סגול! ניתן לחרוט על המצית הקדשה פרסונלית (בתוספת תשלום בבית העסק). טווח המחירים: 120-239 שקל. להשיג בחנויות המובחרות ובאתר החברה

מצית זיפו לב זוהר באולטרא סגול 189 שח. יח"צ,
מצית זיפו לב זוהר באולטרא סגול, המחיר: 189 ששקל/יח"צ

מתחת לבגדים

רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה קולקציית קפסולה לרגל וולנטיינ'ס, כמענה לטרנד אופנת הלנז'רי שניתן לשלב כפריט עליון ולא רק מתחת לבדים. בקולקציה מגוון פריטים, החל מסטים העשויים מבד לורקס מנצנץ ומבריק, סטים קטיפתיים של ברלטים ובייבי דול בשילובי תחרה, שמלת מידי עם שסע עמוק וכתפיות דקיקות, פיג'מה במראה משוחרר מבד סאטן מבריק, חלוקים ובגדי גוף.

הצבעוניות השולטת בקולקציה מורכבת מצבעי אדום ושחור המזוהים עם יום האהבה ולצידם ורוד מעושן, פנינה וסגלגל. טווח מחירי לפריטים: 50-330 שקל. קולקציית הקפסולה של FEMINA זמינה לרכישה באתר ובחנויות המותג.

12. סט בייבי דול סאטן בשילוב תחרה 229.90 שקל. עמרי רוזנגרט,
סט בייבי דול סאטן בשילוב תחרה, FEMINA, המחיר: 230 שקל/עמרי רוזנגרט

שילובים מפתיעים

טריומף מותג ההלבשה התחתונה, משיק קולקציית קפסולה רומנטית תחת הסלוגן - A GOOD MATCH CAN B UNEXPECTED ומציע 35% הנחה על כל החנות והאתר.

הקולקציה משלבת פריטים בצבעים רומנטיים ושילובים של תחרות ורקמות עדינות בעלות קו עיצובי רך ועדין ובנוסף שילוב חומרים המעניקים לקולקציה שיק וחושניות על זמנית. המבצע בתוקף בין התאריכים: 8-14.2

טווח מחירים: 250-440 שקל. ניתן לרכוש בסניפי טריומף, רשתות נבחרות להלבשת תחתונה ואתר האונליין של המותג.

קמפיין ולנטיין טריומף קרדיט טריומף. יח"צ חו"ל,
קמפיין ולנטיין של טריומף, טווח מחירים: 250-440 שקל/יח"צ חו"ל

מדברים בפרחים

לקולקציית הסידורים והמתנות לוולנטיין של zer4u מצטרפות השנה "הבחירות של יעל" יעל שלביה, פרזנטורית ZER4U:

זר ורדים אדומים "lady in red" (219 שקל), בקבוק ג'ין אירי וורוד "ווקספורד" תותים (149 שקל), בובת דובי לב ענקית (189 שקל) ולקינוח מארז מיוחד של מקרונים וורודים ואדומים בצורת לבבות מהדורה מוגבלת מיוחדת לוולנטיין (59 שקל).

קולקציית הסידורים והזרים לוולנטיין מאופיינת במראה רומנטי ועשיר של פרחי העונה עם שזירות של מגוון סוגי פרחים ובעיקר ורדים וגם טוליפים, במארזים וקופסאות מתנה מיוחדות החל מ-109 שקל לזר.

בין המארזים המיוחדים: תיק ג'ולייט שקוף עם זר ורדים וקאווה במחיר מיוחד של 268 שקל (במקום 304 שקל).

ZER4U לוולנטיינ'ס - הבחירות של יעל. יח"צ,
ZER4U לוולנטיינ'ס - הבחירות של יעל/יח"צ

דובדבן עסיסי

בוטיק אינדיבידואל מציע את בשם הנישה האיטלקי NEW NOTES שקורא תיגר על קומפוזיציות הריח. הוא מגיע באריזה מינימליסטית ואקולוגית, מקרטון ממוחזר ודיו על בסיס צמחי. הגימור הכהה של הבקבוקים מגן על הרכיבים הטבעיים שבבושם מפני השפעות האור וכך הניחוח נותר עוצמתי ועמיד לאורך זמן.

ניחוח LATTE DI CHERRY הוא קוקטייל פירותי מעודן, שמתנגן בין האף לחיך: חוויה של טעם וריח, כמו לנגוס דובדבן עטוף בענן מאסק. המחיר: 589 שקל, להשיג בבוטיק אינדוידואל

new notes 589 שקל. יח"צ,
ניחוח LATTE DI CHERRY של new notes, המחיר: 589 שקל/יח"צ

טיפוח או קוקטייל

לאוקסיטן ישראל וספייסהאוס יצרו מארזי דייט זוגיים במהדורה מוגבלת משותפת לוולנטיינ'ס דיי, המארזים מבטיחים לשלוח אתכם למסע בטבע הקסום של דרום צרפת, מהמגע הקטיפתי של מוצרי הטיפוח האיכותיים של מוצג הטיפוח ועד ארומת הקוקטיילים מבית היוצר של יותם שילה, מיקסולוג ומייסד ספייסהאוס, שמבטיח כי המארז המשולב יעניק לכם דייט בלתי נשכח בהשראת פרובאנס.

המרכיבים בקוקטייל: פריחת הדובדבן, וורבנה ושקדים. כל מארז מגיע עם מדריך שינחה אתכם בשלבים הדרושים לחוויית הדייט האולטימטיבית באמצעות המוצרים שבמארז. המחירים: 269/350/500 שקל, ל-3 סוגים שונים של מארזים. להשיג באתר ספייסהאוס ובחנויות וולט של ספייסהאוס.

ל'אוקסיטן בשיתוף ספייסהאוס 350שח מארז ולנטיין במהדורה מוגבלת צ. אסף קרלה,
ל'אוקסיטן בשיתוף ספייסהאוס 350 שח מארז ולנטיין במהדורה מוגבלת/אסף קרלה

לחופשה באיטליה

רשת אינטימה משיקה את קולקציית COUNTRY SIDE ROMANCE, קולקציה נשית, רכה ורומנטית המסמלת את המעבר בין החורף לאביב.

בקולקציית הולנטיין החדשה של אינטימה ניתן למצוא פריטי סאטן בהשראת כלי הפורצלן המזוהים עם חופשה שטופת שמש באיטליה.

הקולקציה תציע חלוקי סאטן, בייבידול וכותנות בצבעי שמנת מעוטרים בדפוס פורצלן עדין וטרנדי במיוחד, בצבע ורוד או כחלחל. השילוב בין הפריטים השונים בקולקציה מייצר את מתנת הוולנטיין המושלמת.

מחיר הפריטים ללא מבצע: 160-200 שקל. תוקף המבצע עד ה-1.3.24, על הפריטים המשתתפים במבצע, ללא כפל מבצעים. ניתן להשיג בסניפי רשת אינטימה ובאתר האונליין

אינטימה בייבידול 159.90 חלוק 160 שקל. דור שרון,
אינטימה בייבידול חלוק, המחיר: 160 שקל/דור שרון

מתוק לו (ולה)

השף-קונדיטור מיקי שמו שמו מציג קולקציה מתוקה במיוחד לאוהבים לרגל חג האהבה לרגל יום הוולנטיין, חג האהבה, רשת "קונדיטוריית שמו" משיקה קולקציית קינוחים מתוקה במיוחד המבוססת כולה על טהרת הקינוחים הצרפתיים הקלאסיים.

חג האהבה הבינלאומי, הולנטיין, יחול ב-14 לפברואר ולכבודו , רשת "קונדיטורית שמו" של שף-קונדיטור מיקי שמו משיקה קולקציית אהבה מיוחדת וטעימה שמבוססת טהרת הקינוחים המגיעים מארץ האהבה והרומנטיקה - צרפת ועושה כבוד לפטיסרי הצרפתי הקלאסי.

בין הקינוחים בקולקציית הולנטיין:

אקלר I LOVE YOU אשר עשוי מבצק רבוך הממולא בקרם וניל, מצופה בקרם שוקולד עשיר ומעליו מונחת דיסקית שוקולד עם הכיתוב האכיל I love you (19 שקל)

אופרה לב עוגה המורכבת משלושה סוגי שוקולד שונים: גנאש שוקולד מריר, מוס שוקולד חלב ומוס שוקולד לבן. בין השכבות של השוקולד מונחת שכבת רולדה רכה ודקה (19 שקל)

מילפיי לב קינוח בצורת לב המורכב משלושה מרקמים שונים: בצק עלים מקורמל וקריספי, קרם פטיסייר רך וגנאש שוקולד המזכיר בטעמו פרלין שוקולד (29 שקל)

מילפיי תות אישי (29 שקל)

להשיג ברשת קונדיטוריית שמו

מיליפיי לב שמו. ישראל אלפסה,
מנה אישית מיליפיי לב של SHEMO, המחיר: 29 שקל/ישראל אלפסה

אבני חן מתוקים

גם קולקציית האהבה של רשת דודו אוטמזגין נוצרה בגוונים אדומים רומנטיים, עשירים בטעמים מפנקים
שעושים טוב על הלב.

עוגת טלמה בצורת לב: עוגה הבנויה מבסיס טוויל שקדים, מוס שוקולד לבן ו-וניל, קומפוט פירות יער על גבי רולדת שקדים. מחיר: 200 שקל

קופסת פרלינים בגווני אדום: פרלינים בעבודת יד בגווני אדום. פרלין קפוצ'ינו, בציפוי ורדרד מלא בקפוצ'ינו, פרלין אספרסו קרמל מלוח בציפוי כתום אדום, פרלין מנגו בציפוי צבע אש לבה, פרלין פטל בציפוי אדום ובמילוי פטל, פרלין קרמל בציפוי אדןם עם נגיעות של צהוב, פרלין נוגט קראנץ' בציפוי כתום זהב ועוד. המחיר: 14 ₪ עבור כל פרלין.

קולקציית האהבה של רשת דודו אוטמזגין. יח"צ,
קולקציית האהבה של רשת דודו אוטמזגין/יח"צ

תותים מאוהבים

"נוי השדה" משיקה מארז פונדו לבילוי זוגי, משפחתי או עם חברים. עונת התותים בשיאה ויום האהבה זה הזמן לתת להם את המקום הראוי להם. התותים של נוי גדלים בשטחים החקלאים של אבן יהודה עם מעל ל- 15 זנים מיוחדים של תות שדה. תותים הגדלים על מצע ירוק ומרהיב הפרוסים על 140 דונם ובהמון אהבה.

המארז כולל: תותים אדומים של נוי השדה, תותים לבנים נוי השדה, אוכמניות, פרחי מאכל- ורדים אדומים, מארז פונדו יוקרתי עם כלי לחימום, קערות הגשה ומזלגונים, לינדור בונבוניירת כדורי שוקולד חלב "לינדט" , מטבעות שוקולד מריר אלמנדוס, נר לחימום

המחיר למארז: 250 שקל, ניתן להשיג בבלעדיות באתר ובאפליקציית "נוי השדה"

מארז פונדו תותים נוי השדה ליום האהבה. יח"צ,
מארז פונדו תותים נוי השדה ליום האהבה, המחיר: 250 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully