וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגשימים חלומות לילדים חולים: 'חצי חינם' בשת"פ עם עמותת Make-A-Wish

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 8:13

רשת הקמעונאות 'חצי חינם' יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת Make-A-Wish Israel על מנת לתמוך ולהגשים חלומות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. במסגרת היוזמה, לקוחות הרשת יוכלו לרכוש שרשרת במחיר סמלי של 10 ש"ח וכל הרווחים יועברו למשאלות ליבם של ילדי העמותה

'חצי חינם' יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת Make-A-Wish Israel. יח"צ,
חצי חינם ועמותת Make-A-Wish מגשימים חלומות לילדים חולים/יח"צ

'חצי חינם' ביוזמה משותפת עם עמותתMake-A-Wish Israel מזמינים את הקהל הרחב לתרום לקהילה. הרשת תציע ללקוחותיה מכירה של שרשרת ייחודית של העמותה תמורת 10 ₪ שיתרמו להגשים משאלות לילדי עמותת Make-A-Wish Israel.

עמותת Make-A-Wish Israel הנה חלק מארגון בינלאומי שייעדו הוא להגשים את משאלות לבם של ילדים בגילאי 3 עד 18 החולים במחלות סופניות ומסכנות חיים. שגרת החיים של הילדים הללו הופרעה בגלל מחלתם, והם נאלצים לבלות זמן רב בבדידות ומנותקים מסביבתם.

באמצעות הגשמת המשאלות, העמותה שואפת להעניק לילדים ולמשפחותיהם תקווה, כוח ושמחה בתקופה הקשה. העמותה הוקמה לפני 28 שנים על ידי דניס ואבי בר-אהרון, והגשימה עד היום למעלה מ-5,500 משאלות לילדים חולים. נבחרת השגרירים של העמותה מונה אמנים ודמויות ציבור מוכרות כמו נועה קירל, סטטיק, ליאור סושרד ועוד, שכבר יצטרפו למגשימי המשאלות.

חצי חינם בשת"פ עם עמותת make a wish למען ילדים חולים. יח"צ,
יחד נגשים משאלות: שת"פ של רשת חצי חינם עם עמותת Make-A-Wish/יח"צ

"נלחמים עבור כל משאלה"

דניס בר-אהרון, מייסדת ומנכ"ל העמותה: "בתור מייסדת ומנכ"לית Make -A-Wish Israel לראות את השמחה והאור אצל ילדי המשאלה ומשפחותיהם בהגשמת המשאלה נותן לי כוח להמשיך ולהילחם עבור כל משאלה לילדים החולים במחלות מסכנות חיים. תודה לרשת חצי חינם שלוקחת חלק בפרויקט על מנת להגשים משאלות לאותם ילדים וילדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully